Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1x LSD: -"Star Wars" is NIET de beste film aller tijden" (conclusie van een gesprek dat begon met Ein kleine nachtmusik van Mozart) zelfde avond: - Ik was bezig over voedsel, E negeerde mij volledig en was zijn eigen uitleg aan het doen: E:"Wat vind jij nou het leukst 's morgens na de koffie: Een gesprek..." (ik die nog steeds aan voedsel dacht zei daarop Met eieren?" Beide krom vh lachen "ja, dat doen we, morgenvroeg: gesprek met eieren!" op wiet: - B: Kannibaal zijn moet toch lastig zijn he, al dat gedoe als je wil eten. ik: ja, maar als het snel moet kan je toch gewoon gevulde kinderhandjes maken?"
"hmja, sorry about that. Op sommige fora is dat de gewoonte. Hier niet blijkbaar, ook goed. Ga een beetje info opzoeken over 2c-B dan maar. Cheers"
"Om 18.25u 2 Lsd-tabjes onder m'n tong gelegd... Het is de 2x maal dat ik LSD neem. De eerste keer is anderhalve maand geleden met 2 vrienden. Toen hebben we elk ééntje gevreten. Het waren dezelfde als die ik nu heb. Mijn 2 vrienden hebben toen prettig (maar niet al te hard) getript. Ik daarentegen voelde er zo goed als niks van. Ik denk dat ik misschien ietsje resistenter ben tegen LSD ofzo (weeg ook tien kilotjes meer dan zij). Ik denk ook dat ik teveel afleiding had, ik had moeite om zelf iets op te roepen zeg maar, en de dosis was denk ik niet hoog genoeg om alles van de LSD te laten komen. Vandaar, deze keer voor de eerste keer alleen (heb al paddotrips gedaan en mdma, coke, whatever, dus ben wel een beetje gewend van "weg " te zijn) en ook maar meteen 2 tabjes Terwijl ik dit typ voel ik het trouwens al een beetje opkomen, terwijl dat de vorige keer bijna 90 min duurde eer ik uberhaupt iets voelde. Dit gaat precies toch net een tikkeltje harder Well, i'm off, wish me luck guys, ik ga proberen jullie up to date te houden, voor zover ik daartoe in staat zal zijn... yep, it's here...whooosh!"
"Vraag me in feite af of ik dit bij trip reports moet zetten of het hier ook mag ? yep, het komt nu vrij heftig, nog geen echte visuals maar wel enorme euforie, vergelijkbaar met mijn beste mdma ervaringen. En mijn lichaam voelt wel vreemd, maar zeker niet onprettig aan. Wel een beetje onrustig fysiek, kan moeilijk stilzitten. ff muziekje opleggen... infected mushroom - shakawkaw (vibe tribe mix) ...kan niet misgaan met zo'n lekker muziekje... kan niet stoppen met grijnzen trouwen hehehe"
"de lsd is nu echt aan het gà à n. Leuk trouwens om trip reports te lezen als je zelf aan het trippen bent. Van inspinazie gesproken. Alsnog geen visuals, jammer. Heel erg fysiek. Heel mijn lichaam trilt, letterlijk, ik kan mijn spieren niet controleren maar ik vind het best. Ook door de muziek waarschijnlijk. Momenteel "Infected mushroom - cat on mushrooms". lekker. kan toch nog typen blijkbaar. vraag me of mn onderburen niet vinden dat de muziek te hard staat, zou jammer zijn als ze hier ineens stonden. Toch maar iets stiller gezet... ...yep, dit is leuk. Lateuhr..."
"Hehe, te grappig, heb er net zo eentje onder mijn tong gelegd, ik check even drugsforum en kom deze thread tegen. Het waren goeikes dus koxbox? Ben benieuwd... Mag ook wel, ik heb er best veel voor betaald."
"7 euro, niet zot veel, maar toch genoeg vind ik. Trouwens nu beetje aan het uitwerken, was wel heel leuke trip, maar ik heb geen visuals gehad. Heb ik trouwens nog nooit gehad en vind ik best jammer. Mijn brein werkt niet op die manier blijkbaar. Ofwel volgende keer twee ineens Wel heel relax en compleet oplossen in de muziek... Beetje darkpsy... Ze waren wel zwaarder dan de vorige die ik had. Ook "shiva's", maar de print was anders. Damn, toch wel leuk die LSD, een paar maandjes opladen en dan kan ik opnieuw. Jochei!"
"Dat is relatief natuurlijk. Als je LSD vergelijkt met andere drugs is het natuurlijk retegoedkoop en zijn geld dubbel en dik waard, dus je hoort mij niet klagen hoor. Kheb deze zomer zegels voor drie euro zien verkocht worden en heb er enkele weken later voor vijf euro gekocht, dus in die optiek is 7 euro dan weer wel redelijk duur. Maar soit, ik zal er geen boterham minder door eten (enfin, eigenlijk wel, want op trip heb ik vrijwel nooit honger , dus eigenlijk heb ik gisteren geld bespà à rd. Geweldige drug toch he, LSD lol )"
"Vannacht aan de Alice en nu wat aan het nagenieten met een Dhalwinnie Single Malt van 15 jaar oud...mjammie."
"ik zit op dit eigenste moment in een lsd-peak en zelfs ik vond dit een slecht idee...(dat scooter-rijden dan)"