#1
alleen nicotine, straks na het ontbijt lijn speed.
Sublimo zei:Haha.Ik ben pas om 15u opgestaan.
![]()
Sublimo zei:RobTrip zei:
Gewoon omdat ik het al een tijdje niet meer gedaan heb en ik weer eens zin in had, beter overdag dan de hele nacht doorgaan.![]()
Sublimo zei:RobTrip zei:
Gewoon omdat ik het al een tijdje niet meer gedaan heb en ik weer eens zin in had, beter overdag dan de hele nacht doorgaan.![]()
Flameon zei:Nog niks, straks wat alcohol. Thuis of op stap, thats the question

H3DII31 zei:Cannabis. En ik ben zo verdomd high. En blij..

25tolife zei:H3DII31 zei:Cannabis. En ik ben zo verdomd high. En blij..
Cheers same here!
Ga heerlijk slapen zo..![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."