#1
Weer een slapezole nacht..Nachtmerries fack ;( Ik ga nu maar over op vodka, en wiet, heb daar toch genoeg van. Vroeg of laat zal ik slapen een kater heb ik er wel voor over.... ![:angry:]()
Mathijs zei:Die 20 mg diazepam deed niet veel.... Nog steeds tolerantie na 2 maanden niks 3-4 uur geslapen
OT. Jointjes tot ik weer in slaap val,moet werken over 6 uur ben kapot zucht...

Drientje zei:De meest geïntegreerde drugs van de wereld, nicotine en cafeïne.

Mathijs zei:Vodka![]()
KoxBox zei:KoxBox zei:Jup jup jup jup jùp. En nicotine.
Arizona zei:jaha na 3 dagen wordt het tijd voor wat andersSublimo zei:Nog maar eens 100 mg mephedrone !![]()
Maar dam, wat heb ik een tolerantie opgebouwd op drie dagen tijd !![]()
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."