Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
337 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mirrorball zei:
Petrovic zei:
cronos zei:
bier :grin:
Klik om te vergroten...

Vrije dag :P ?

OT: Thee voor die concentratie
Klik om te vergroten...
Hij zit in de bijstand :P
Klik om te vergroten...

wat is de bijstand? :rolleyes:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mirrorball zei:
Petrovic zei:
cronos zei:
bier :grin:
Klik om te vergroten...

Vrije dag :P ?

OT: Thee voor die concentratie
Klik om te vergroten...
Hij zit in de bijstand :P
Klik om te vergroten...

gelieve eens te stoppen met mensen te oordelen,beste mirrorball.
ik heb reeds 2 jaar de Ziekte van Scheuermann,waardoor ik jammer genoeg niet meer kan werken in de gewone arbeidsmarkt :( ,ik kom wel in aanmerking om in een beschutte werkplaats(voor mensen met een ziekte of beperking)te werken,maar door de economische crisis zijn er momenteel geen aanwervingen,nu zit ik thuis (nog 6 weken)met een gedeeltijke afrukking van een schouderpees,begin maart zal ik vrijwilligerswerk doen(in afwachting tot eventuele werkaanwervingen),om toch maar iets te doen.ik verveel mij hier ook thuis hoor...ik kan toch daar ook niks aan doen dat ik met een beperking zit!!!:(
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#3
gelieve eens te stoppen met mensen te oordelen,beste mirrorball.
ik heb reeds 2 jaar de Ziekte van Scheuermann,waardoor ik jammer genoeg niet meer kan werken in de gewone arbeidsmarkt :( ,ik kom wel in aanmerking om in een beschutte werkplaats(voor mensen met een ziekte of beperking)te werken,maar door de economische crisis zijn er momenteel geen aanwervingen,nu zit ik thuis (nog 6 weken)met een gedeeltijke afrukking van een schouderpees,begin maart zal ik vrijwilligerswerk doen(in afwachting tot eventuele werkaanwervingen),om toch maar iets te doen.ik verveel mij hier ook thuis hoor...ik kan toch daar ook niks aan doen dat ik met een beperking zit!!!:(
Klik om te vergroten...

Het spijt me als het overkwam als een beschuldiging, dit was het natuurlijk helemaal niet.
Achteraf was het natuurlijk eigenlijk ook niet nodig van mij, om hierop te reageren, dit had je zelf ook kunnen doen. Ik heb niets tegen mensen die in de bijstand zitten met een goede reden, ik heb wel iets tegen mensen die in de bijstand zitten zonder reden en geen klap uitvoeren.

Jij kàn echter niet werken, en bent zelfs bereid vrijwilligerswerk te doen!
Al het credit voor jou, Cronos!
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mirrorball zei:
gelieve eens te stoppen met mensen te oordelen,beste mirrorball.
ik heb reeds 2 jaar de Ziekte van Scheuermann,waardoor ik jammer genoeg niet meer kan werken in de gewone arbeidsmarkt :( ,ik kom wel in aanmerking om in een beschutte werkplaats(voor mensen met een ziekte of beperking)te werken,maar door de economische crisis zijn er momenteel geen aanwervingen,nu zit ik thuis (nog 6 weken)met een gedeeltijke afrukking van een schouderpees,begin maart zal ik vrijwilligerswerk doen(in afwachting tot eventuele werkaanwervingen),om toch maar iets te doen.ik verveel mij hier ook thuis hoor...ik kan toch daar ook niks aan doen dat ik met een beperking zit!!!:(
Klik om te vergroten...

Het spijt me als het overkwam als een beschuldiging, dit was het natuurlijk helemaal niet.
Achteraf was het natuurlijk eigenlijk ook niet nodig van mij, om hierop te reageren, dit had je zelf ook kunnen doen. Ik heb niets tegen mensen die in de bijstand zitten met een goede reden, ik heb wel iets tegen mensen die in de bijstand zitten zonder reden en geen klap uitvoeren.

Jij kàn echter niet werken, en bent zelfs bereid vrijwilligerswerk te doen!
Al het credit voor jou, Cronos!
Klik om te vergroten...

no hard feelings hoor mirrorball :wink: je kon dat moeilijk weten dat ik met een ziekte of beperking zit.ik schaamde mij eerlijk gezegd een beetje daarvoor om dat hier op dF te zetten dat ik met een beperking zit,heb het dan toch maar gedaan.is ook best lastig hoor in een beschutte werkplaats werken,je zit dan tussen mensen met een verstandelijke handicap ofzo...wat moet ik daar tegen zeggen?begrijp me niet verkeerd,die mensen kunnen daar ook niks aan doen hé,ik kan het moeilijk aanvaarden dat ik geen gewoon werk meer kan doen...best frustrerend.
R
Raymond1982Lid
01-01-2024, 00:00
#5
SOS in combinatie met Aphex Twin op de koptelefoon.

Best aangenaam :smoke:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog een beetje aan het nabibberen van de XTC van vannacht. Dat was ouderwets genieten.
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Net om 1 uur een zegeltje op me tong gelegd :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
djstayla zei:
Net om 1 uur een zegeltje op me tong gelegd :grin:
Klik om te vergroten...

Have fun :beer:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#9
djstayla zei:
Net om 1 uur een zegeltje op me tong gelegd :grin:
Klik om te vergroten...

Leuk voor je :grin: :P
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat dex
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#11
De groeten vanuit Alice land :wave:

:hearteyes:

2de zegel inmiddels onder me tong :grin:

Lekkerste patatje ooit gegeten vanmiddag...dat zeg ik nu al! :grin:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
geen , hoewel ik hier wel zit te zuigen op een post-it :sunglasses:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol, effe rustig aan dit weekend :)
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nicotine en ik twijfel of ik zo een biertje zal gaan pakken.. beter niet, eigenlijk.
S
SsteffanNLid
01-01-2024, 00:00
#15
Strax vlak voor mijn eerste biertje een Gtje, :beer:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#16
SsteffanN zei:
Strax vlak voor mijn eerste biertje een Gtje, :beer:
Klik om te vergroten...

goeie combinatie joh :rolleyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fucking veel alcohol en THC.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beetje alcohol en fucking veel THC
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#19
niks :(
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
speed en alcohol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...158159160161162...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."