Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
331 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
xtc , alcohol , cocaine en wiet
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vandaag op werk 2x lekkere pep :) Nu beetje kapot maar straks pep, wiet, alcohol & mdma. :smoke:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga om 6 uur precies twee bakjes hawaiaanse paddo's eten. :mrgreen:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#4
nu een joint vanavond XTC 120mg :hearteyes:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#5
cocaine
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
cocaine
b
bandicootLid
01-01-2024, 00:00
#7
perdolan codeine
lidocaïne menthol chloorhexidine
paracetamolum
iso-betadine mondwater
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hasjolie for now.

Ketamine real soon...

:hearteyes:
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#9
4 pilletjes en paar lijntjes pep :hearteyes:

ben al aan het hallucineren :mrgreen:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
DreamWeaver zei:
eyebeekaii zei:
Vakantie dus feest !

Zondag op maandag: 2C-e / Keta / Temzapem / MDMA / Wiet / Hasj(olie)

Vanavond(dinsdag): Temazepam / Diclofenac / THC producten :sunglasses: en in bad :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Permission to trip to the moon, granted!

Have fun Eye!
Klik om te vergroten...

The trip has continued to the moon !!

woensdag: 240mg 4 fluoramfetamine, 250mg MDMA, 100mg coke, hasj, wiet, skuff, olie, 20mg temazepam
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mary zei:
Vandaag op werk 2x lekkere pep :) Nu beetje kapot maar straks pep, wiet, alcohol & mdma. :smoke:
Klik om te vergroten...

Kwamen plots ook nog paddestoeltjes uit de tas van een kameraad :) Zit nog steeds op de bank. Kameraden zijn net weg. Wel beetje come-down gevoel.. maar ja het hoort erbij hè. Ben aan het overdenken wak beter kan doen; paar uurtjes slapen met het risico dat ik vanavond niet in slaap kan vallen (moet morgen om 6 uur beginnen dus dan is niet in slaap komen een beetje irritant) of vandaag gewoon door doen met evt. (lijkt me wel nodig) nog paar lijntjes pep en vanavond een beetje kunnen slapen. Misschien. Of gewoon vandaag hard doorgaan met hemelvaartachtige dingen en vannacht de hele nacht doorpakken (er zijn veel vette dingen vanavond) lekker op de pep en morgen lekker werken op de pep en uiteindelijk vrijdagmiddag na het werk pas weer de mogelijkheid hebben om te gaan slapen. Nou? Wal zou jij doen?!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
eyebeekaii zei:
DreamWeaver zei:
eyebeekaii zei:
Vakantie dus feest !

Zondag op maandag: 2C-e / Keta / Temzapem / MDMA / Wiet / Hasj(olie)

Vanavond(dinsdag): Temazepam / Diclofenac / THC producten :sunglasses: en in bad :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Permission to trip to the moon, granted!

Have fun Eye!
Klik om te vergroten...

The trip has continued to the moon !!

woensdag: 240mg 4 fluoramfetamine, 250mg MDMA, 100mg coke, hasj, wiet, skuff, olie, 20mg temazepam
Klik om te vergroten...

Coke? daar was je toch mee gekapt of niet?

OT: NIKS, NIKS, NIKS!
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet op dit moment maar gisteren paddo's, xtc en wiet..
Best wel brak though :openmouth:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben nog wakker van 3 blauwe mitsu's (één voor één gepakt) vanwege het lichtpleinfeest in eindhoven gisteren. + Wat joints en een heleboel alcohol
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
2 capjes Ephedra + bakje k offie! :hearteyes:
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Adrenochroom zei:
Wat is dat toch steeds met die efedra de laatste tijd in dit topic, massaal aan de milde uppers overdag ofzo? Misschien is 't wel geweldig heb t zelf nooit gedaan dus...

OT: alweer sinds zondag niets
Klik om te vergroten...

Tja, het is opzich wel relaxt gevoel en lekker op op te studeren :grin: Plus dat een aantal smartshops t nog gewoon verkoopt "onder de toonbank" (voorraad die ze nog overhebben van toen t nog niet illegaal was).
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Koffie :)
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
boose
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Speed :hearteyes:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#20
hasj

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...156157158159160...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."