Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
306 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet zeuren dan. :wink:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik denk datik maar stop met roken is eigenlijk een van de grootste verslavingen die er is
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nicotine en alcohol dus.... Word alleen flink rozig nu van die wijn, weet niet of ik nu wel wakker kan blijven voordat mijn lief thuis is... LOL :grin:
D
DoktorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op dit moment beetje high van 5htp :tongueout: ik ben nog aan het herstellen van 3 dagen non stop xtc/crystal gebruik...

Over het algemeen gebruik ik geen drugs behalve nicotine... mdma/wiet/hash gedaan thats it...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doktor zei:
Op dit moment beetje high van 5htp :tongueout: ik ben nog aan het herstellen van 3 dagen non stop xtc/crystal gebruik...

Over het algemeen gebruik ik geen drugs behalve nicotine... mdma/wiet/hash gedaan thats it...
Klik om te vergroten...

crystal meth :openmouth: ???
high van de 5-htp?? eerder slaperig denk ik :wave:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
psychopsychedelic zei:
Doktor zei:
Op dit moment beetje high van 5htp :tongueout: ik ben nog aan het herstellen van 3 dagen non stop xtc/crystal gebruik...

Over het algemeen gebruik ik geen drugs behalve nicotine... mdma/wiet/hash gedaan thats it...
Klik om te vergroten...

crystal meth :openmouth: ???
high van de 5-htp?? eerder slaperig denk ik :wave:
Klik om te vergroten...

Ik denk eerder dat hij mdma kristallen bedoelt.
D
DoktorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, het gaat hier om 5htp niet anders... gekocht bij vitaminstore... 60 stuks à 198mg 5htp voor 20 euries.. en je voelt dat het werkt :mrgreen:

@donnie
idd MDMA kristallen...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cola met wodka volgens mij..Ik ga maar eens lekker dronken worden vanavond :P Zin om deze hele weekend niks te doen en alleen maar een beetje te kutten met mijn computer..
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
^Dat ga ik binnenkort ook maar eens bestellen.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alcohol, the weed will follow shortly.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
kopje thee en een guarana capsule om wat wakker te worden :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Steve kop koffie om een beetje wakker te worden :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nicotine, misschien dat ik vanavond tijdens de films ook een beetje ga blowen, maar daar houd ik het verder bij dit weekend! :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aleen wiet :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb net 6 pillen op
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Een klein beetje 4-fluo, kicking in @ the moment :hearteyes:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nu een lekker blowtje maar vanavond weer eens DMT avond :sunglasses:

Nieuwe pijp is binnen, heb het al tijden niet meer gedaan, vandaag gezond gegeten en geen drugs gebruikt behalve wiet, dus niets wat me tegenhoud om het weer eens te laten werken !

hoop ik...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
gNuxx zei:
ik heb net 6 pillen op
Klik om te vergroten...

goed bezig hoor :openmouth:
Voor een lange nacht pakte ik er vroeger hooguit 2 en dat was goed 'vertoeven'
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gisteren naar Qontinent geweest, dit weekend 1gr speed, 6 xtc pillen, 30 pinten, en wat wiet... :rock: :rock:
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko zei:
denito zei:
Ellesdee zei:
belgen.... xD wat zijn ze toch leuk :hearteyes:
Klik om te vergroten...


was er zo leuk aan belge ; tzijn de antwerpenare die superieur zen :d
Klik om te vergroten...
hahahahaha dont forget the limburgers dude!!! :openmouth: :angry:
4 shame :smilingimp: :P :stoned: :grin: :wave:
Klik om te vergroten...

de traagste der belgen :d

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...145146147148149...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."