Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
313 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nicotine only.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vigilante zei:
Drientje zei:
Beanhead zei:
Een lijntje keta en speed door elkaar gegooid.

:grin:
Klik om te vergroten...
En wat is daarvan de meerwaarde?
Klik om te vergroten...

Was jij niet degene die ooit 2 gram pep met 1 gram keta had gemixt?
Klik om te vergroten...
Nee, dat zou ik nooit doen. Een vriendin van me deed het met keta die ze van mij gekregen had. Nou ja gekregen. Afgedongen.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Nee, dat zou ik nooit doen. Een vriendin van me deed het met keta die ze van mij gekregen had. Nou ja gekregen. Afgedongen.
Klik om te vergroten...

Ow ok ik dacht me iets te herinneren dat ik lang geleden ergens een post van jou heb gelezen dat je pep met keta had gemixt en daar af en toe een puntje van nam, maar dat zal wel iemand anders geweest zijn dan :P
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ouwe pillen maar nog steeds goed :wave:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dex :hearteyes:
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik voel me weer volkomen kansloos op de zondagavond :flushed:

De stand tot nu toe:

Witte wijn
Coke
Jagermaister
Oxazepam
Schrobbelaar

En veel nicotine

De coke is op en ik heb nog wat speed liggen. Ik twijfel of ik daar een nakkie van zal nemen. Maar dat lijkt mij niet echt een goed plan aangezien ik morgen vet veel verplichtingen heb, waar het e.e.a. van afhangt.Of de nachtapotheker bellen voor nog wat coke... Schiet niet echt op allemaal. Maar ja dat heb ik allemaal aan mijzelf te danken! :rock: :( :tearsofjoy: :rolleyes:

Beeeb
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bier, THC & Nu een Zolpidem :].
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Beanhead zei:
Een lijntje keta en speed door elkaar gegooid.

:grin:
Klik om te vergroten...
En wat is daarvan de meerwaarde?
Klik om te vergroten...

Meerwaarde is vaag kunnen zijn met super veel energie, ik begrijp 't wel.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Drientje zei:
Beanhead zei:
Een lijntje keta en speed door elkaar gegooid.

:grin:
Klik om te vergroten...
En wat is daarvan de meerwaarde?
Klik om te vergroten...

Meerwaarde is vaag kunnen zijn met super veel energie, ik begrijp 't wel.
Klik om te vergroten...
Ja, dat begrijp ik maar neem dan eerst speed en daarna keta. Ga het niet mengen. Sowieso, je weet dan niet hoeveel keta je neemt in welke verhouding met de speed.

Of ben ik nu gek?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Vigilante zei:
Drientje zei:
En wat is daarvan de meerwaarde?
Klik om te vergroten...

Was jij niet degene die ooit 2 gram pep met 1 gram keta had gemixt?
Klik om te vergroten...

Nee, dat was ellesdee. Kwam ik net tegen in een ketatopic.

ellesdee zei:
pep en keta op een tekno feestje <3
keertje 2gr pep en 1gr keta bij elkaar gedaan in een zakje, en daar toen af en toe een klein lijntje van genomen.

ik vond t iig een fijne combinatie
Klik om te vergroten...

:beer:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb me rot gezocht naar die post maar kon m niet vinden hahaha.

En idd beter je drugs los van elkaar houden, dan kan je tenminste de balans ertussen nog aanpassen naar smaak.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Vigilante zei:
Drientje zei:
En wat is daarvan de meerwaarde?
Klik om te vergroten...

Was jij niet degene die ooit 2 gram pep met 1 gram keta had gemixt?
Klik om te vergroten...

Nee, dat was ellesdee. Kwam ik net tegen in een ketatopic.

ellesdee zei:
pep en keta op een tekno feestje <3
keertje 2gr pep en 1gr keta bij elkaar gedaan in een zakje, en daar toen af en toe een klein lijntje van genomen.

ik vond t iig een fijne combinatie
Klik om te vergroten...

:beer:
Klik om te vergroten...
Buiging maakt.

Maar ik vind het een eer dat je me verward met Ellesdee hoor Vigilante. :hearteyes:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou dat is mooi dan Elles... ehh Drientje :P

Altijd fijn als er een ketawafel rondhuppelt om mensen te helpen :beer:
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#14
Petrovic zei:
Suïcidale alcohol.
Klik om te vergroten...


is zeker mis gegaan aangezien je nog leeft.. :rock:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#15
cocaine
nicotine
hasj
caffeine
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een beetje wiet uit de bong.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Suïcidale alcohol.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
medicinale alcohol
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje ik gooi men keta en pep niet zomaar door elkaar hoor, dat is allemaal perfect afgewogen.

En de meerwaarde eraan is dat ik het eerste halfuur knettervaag ben en dan ineens die speed voel opkomen.

Heerlijk vind ik dat.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
kraak zei:
2 hofmann zegels. wordt een mooie avond :)
Klik om te vergroten...

fijne reis! :wave:


ik lekker niks! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...147148149150151...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."