#1
Nicotine only.
Nee, dat zou ik nooit doen. Een vriendin van me deed het met keta die ze van mij gekregen had. Nou ja gekregen. Afgedongen.Vigilante zei:Drientje zei:En wat is daarvan de meerwaarde?Beanhead zei:Een lijntje keta en speed door elkaar gegooid.
![]()
Was jij niet degene die ooit 2 gram pep met 1 gram keta had gemixt?
Drientje zei:Nee, dat zou ik nooit doen. Een vriendin van me deed het met keta die ze van mij gekregen had. Nou ja gekregen. Afgedongen.

Drientje zei:En wat is daarvan de meerwaarde?Beanhead zei:Een lijntje keta en speed door elkaar gegooid.
![]()
Ja, dat begrijp ik maar neem dan eerst speed en daarna keta. Ga het niet mengen. Sowieso, je weet dan niet hoeveel keta je neemt in welke verhouding met de speed.Oom Klaas zei:Drientje zei:En wat is daarvan de meerwaarde?Beanhead zei:Een lijntje keta en speed door elkaar gegooid.
![]()
Meerwaarde is vaag kunnen zijn met super veel energie, ik begrijp 't wel.
Vigilante zei:Drientje zei:En wat is daarvan de meerwaarde?
Was jij niet degene die ooit 2 gram pep met 1 gram keta had gemixt?
ellesdee zei:pep en keta op een tekno feestje <3
keertje 2gr pep en 1gr keta bij elkaar gedaan in een zakje, en daar toen af en toe een klein lijntje van genomen.
ik vond t iig een fijne combinatie

Buiging maakt.W.F.L. zei:Vigilante zei:Drientje zei:En wat is daarvan de meerwaarde?
Was jij niet degene die ooit 2 gram pep met 1 gram keta had gemixt?
Nee, dat was ellesdee. Kwam ik net tegen in een ketatopic.
ellesdee zei:pep en keta op een tekno feestje <3
keertje 2gr pep en 1gr keta bij elkaar gedaan in een zakje, en daar toen af en toe een klein lijntje van genomen.
ik vond t iig een fijne combinatie
![]()

Petrovic zei:Suïcidale alcohol.

kraak zei:2 hofmann zegels. wordt een mooie avond![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."