#1
Jep, morgen moet ik niet werken.Petrovic zei:Haha, op de maandag. Ben je vrij?KoxBox zei:Een pepje.![]()
Jep, morgen moet ik niet werken.Petrovic zei:Haha, op de maandag. Ben je vrij?KoxBox zei:Een pepje.![]()
Smakelijk, ik hou het voorlopig bij m'n pepje. Misschien straks wel een zekere marie op de brandstapel gooien.Beanhead zei:dikke joint![]()

DamienDope zei:Lekker bezig op de maandag morgen :P
OT: Wiet en hasj.
bier om 12 uur?Amateurtje zei:Bier meerbepaald leffe.
Sublimo zei:
Flameon zei:bier om 12 uur?Amateurtje zei:Bier meerbepaald leffe.![]()
Amateurtje zei:Sublimo zei:
Donkere 75cl. Enigste donker bier dat ik mag buiten Guiness.![]()
Enjoy!MrEko zei:een k-hole aan graven, lijn per lijn![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."