Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
225 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Dumpy zei:
heerlijk aan het uitspacen van de Ayahuasca... was weer super! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Weer lekker uitgekotst? Waren de paddo's erna nog bevallen?
Klik om te vergroten...

Paddo's heb ik niet meer genomen, was de volgende dag nog zo aan 't spacen en was best uitgeput ook. Was intensieve nacht, veel gekotst dus :wink:
w
weedyspeedyLid
01-01-2024, 00:00
#2
vanmorgen al wat lijntjes speed en vanavond weer een blowtje of twee, daar kijk ik al naar uit. word er wel beetje psychotisch van maar ook lekker relaxed. Met de pep stop ik binnenkort, ga even geen nieuwe meer halen... :confused: en chocola en shag gebruik ik ook elke dag.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
net wat blauwe lotus gerookt, keertje wat nieuws proberen.. wel leuk dit :) lichtelijk stoned maar niet de stonedheid dat je niks kan doen.
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#4
nicotine, cafeïne en rappen
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kratom en Blauwe lotus...
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#6
wiet
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nicotine en ben nog een beetje high van de paar trekjes die ik vanavond van mijn zusje's joint had genomen...
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niks, maar daar gaat binnen nu en een uur verandering in komen :beer:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan koffie vol caffeine om de ogen van open te krijgen :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tjah, mijn pa is het type van "Drugs zijn drugs, en wie drugs gebruikt eindigt in de goot".. Hij is wel een intelligent iemand, en overdrijft vaak over drugs zeg maar. "Als ik je met een jointje betrap vlieg je het huis uit", maar volgens mij weet die dondersgoed dat ik wel blow als ik uitga en zo..

Vreemd genoeg heeft die niet echt problemen met paddo's nadat ik het er met hem over heb gehad, en hem onderzoeken etc naar schadelijkheid en verslavingsrisicos heb laten zien. Hij is meer van "Ja, je doet het niet in mijn huis, als ik er niks van weet prima maar als ik je hier zie trippen heb ik liever niet, ik ben zelf gewoon zo opgevoed".

Van harddrugs wil die niks weten, als ik bijv. met pep of coke aankwam vlieg ik lina recta het huis uit, nou ja ik gebruik die dingen sowieso niet, maar volgens mij zou ik wel gigantische problemen krijgen als die wist dat ik eens DMT had gedaan.
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nu een joint aan het roken. Eigenlijk doe ik dat niet meer door de week, maar had er nu erg veel zin in.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hasjies en snel ook wiet :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een grote portie tevredenheid en blijheid!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een stickie, verder niks.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik wou dat ik op de speed zat nu, maar ben nuchter.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#16
amfetamine :rolleyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nymphetamine :tearsofjoy:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Nymphetamine :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

cof fan?
haha:P
ik ook geweest
lang geleden :wink:
handtekeningen kopen :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
psychopsychedelic zei:
Angramar Temenos zei:
Nymphetamine :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

cof fan?
haha:P
ik ook geweest
lang geleden :wink:
handtekeningen kopen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Betekent eig gewoon een nympho neuken die speed heeft gesnoven :tearsofjoy:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fishhead07 zei:
BillyBilo zei:
GabberSnoePie zei:
BillyBilo zei:
Den bruine.
Klik om te vergroten...

wtf zit je aan de hero LOL :xtc:
Klik om te vergroten...


hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ja.
Klik om te vergroten...

En je was gestopt ?

OT: MDMA gister :) en vrijdag ook :sunglasses:
Klik om te vergroten...

jij mdma junk :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...104105106107108...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."