Nicotine, caffeine, thc....probeert het vanavond/vanacht uit te breiden met misschien pep, mdma of een combinatie ervan verwerkt in een pil...of een mooie portie paddo...wat er langs komt gaan in mijn mond.
'k Ga weer wat white lady roken, ciao!
#6
Hehe, zouw willen zeggen XTC, maar t zijn toch echt de ephedra's waardoor ik daar nu nog van kan nagenieten
XTC heeft mss in totaal 3 uurtjes geduurt ofzo..
#7
(nog steeds) pep!!
#8
Ketaaaaaaaaa....
#9
^ Jammie
Vitamine C (sla) en Alcohol (bier) :P
#10
Ik wou dat ik aan ghb kon komen
Ik ga zo slapen, dus DMT aanmaken
#11
Heel veel zin om te blowen na een week lang niet eens nicotine te hebben geinhaleerd... maar beter als ik nu gewoon even doorga.
#12
cocaïne, cafeïne, nicotine, thc, paracetamol, lidocaïne en temesta
#13
Leuk, Elly.
#14
codeine + alprazolam + dxm
leuke combo by the way
#15
wiet
#16
alsemcapsules met chocolademelk.
#17
alcohol
#18
een uurtje geleden nog DMT, maar gezien dit snel metaboliseert, alleen THC en nicotine. (Maar binnen een paar uurtjes ga ik slapen, dusss.... =) )
#19
hoestsiroop, bier en wiet nog steeds
#20
^hehe geeft wel een mooi effect hierboven
Ik ga nog een joint rollen en in me bed kruipen.
Rustig weekendje.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.