Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@AphexTwin"
"Wiet & paar jaar geleden een halve mdma.. echt niet mijn ding. Heb ook niet de behoefte naar iets eigenlijk ik amuseer me goed met een jointje"
"Ik lul maar wat zei: Tja ik ben 37 jaar oud en heb nog nooit ernstige drugsproblematiek gehad of heb het zo ver laten komen dat ik opgenomen moest worden in een kliniek! Terwijl ik al 20 jaar gebruik. En mensen die totaal niet met drugs kunnen omgaan en opgenomen moeten worden vinden zichzelf de expert hier.. Goed dat ze worden ondersteund op dit forum. Maar ga niet naast je schoenen lopen. Klik om te vergroten... Seriously kerel"
"Hier geen drugsgebruik buiten af en toe een joint, goed leven, goed inkomen, goede relatie. Dus gebruik zo een slap excuus niet. Een fijne dag nog verder (oprecht gemeend, verder reageer ik hier niet meer op..)."
"Succes Fenrir"
"De mengregel van galenica: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mengregel https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Galeniek"
"Cola zero"
"Conjo zei: Door Baclofen meer dan 11 dagen clean van coke ghb zonder hulp 0,0 craving na paar jaar intensief gebruik dagelijks. Klik om te vergroten... Toppeeerr, gekke ouwe Hollander! Zoooo fier op jou"
"Ja de doorbroken nachten en wekker zetten lijken me ook slopend. Ik heb echt met je te doen, ik vind het wel mooi hoe iedereen hier zo meeleeft met je situatie en je probeert te helpen vanuit hun persoonlijke ervaringen."
"Super dat je motivatie zo goed zit, weg met die rotzooi En idd ik vind het goed dat je alles zo uitgebreid vertelt, dat het toch zo verslavend kan zijn: hopelijk behoedt dit misschien anderen die dit lezen! Ikzelf heb het nooit geprobeerd (enkel vorig jaar n halve mdma en dat was geen succes dus geen idee wat het met je doet). Sterkte en hou vol!"