#1
dexamfetamine is in lage doseringen iets waar je vrij helder van word, maar rustig echt niet.
Of je moet ADHD hebben, dan wordt je er wel rustig van.dexamfetamine is in lage doseringen iets waar je vrij helder van word, maar rustig echt niet.
Of je moet ADHD hebben, dan wordt je er wel rustig van.
Bedankt voor het compliment.Zoals Raver aangeeft: benzos are not the way to go. Waar zijn onze meditatie-helden hier om tips te geven? @Mindless ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."