@acht.zes om eerlijk te zijn wist ik niet dat volumetrisch doseren gevaarlijk was. De apotheek doet het toch ook met pilletjes?
100mg op 3 gr betekend bij elke 30mg poeder heb je 1 mg Etizolam. Dus inderdaad 0,03 gram poeder is 1 mg Etizolam.ik heb dus 2 van deze mengels gekocht een fluaprazolam en etizolam 100mg op 3gr. op mijn weegschaal is 1mg dus ongeveer 0.03 melngesel toch? ben niet goed met rekenen haha thx alvast
100mg op 3 gr betekend bij elke 30mg poeder heb je 1 mg Etizolam. Dus inderdaad 0,03 gram poeder is 1 mg Etizolam.
Maar een weegschaal met maar 2 cijfers achter de komma is niet goed genoeg. Je moet hiervoor echt een weegschaal hebben die 0,001gr kan wegen. Zelfs voor een weegschaal met 3 cijfers acht de komma is een gewicht van 30mg moeilijk.
Gewoon eentje kopen via Ali expres of iets dergelijks en je hebt er één van minder dan 15eu.
Met fentanyl analogen in (specifiek) poeder wordt meestal nog een emulgator tussenstap gebruikt. Maar ik treed openbaar liever niet teveel in detail. :')Dit doen ze ook met fentanyl, nergens voor nodig omdat je het ook kan oplossen in water. Gelukkig zijn er ook vendors die neussprays verkopen.
Het kan wel met specifieke stoffen en een specifieke emulgator, maar niet iets waar je als leek mee wilt gaan klooien. Paupers vermengen nog wel eens coke met druivensuiker in de magnetron, maar dan heb je het natuurlijk niet over een milligram potente substantie.Misschien een domme vraag. maar waarom kan je poeders nooit gelijkmatig mengen?
Zojuist van dit exacte mengsel twee caps van +-120-140mg poeder klaargemaakt voor koment Decibel weekendHallo!
Ik wil even iets duidelijk maken.
Er schijnen dus vendors te zijn die zeer potente stoffen aanlengen met een ander poeder, en suggereren dat hiermee veilig gedoseerd kan worden. Dit is dus niet het geval.
Voorbeeld, zo heb ik kennis genomen dat er in mijn vriendenkring een mengsel van etizolam/druivesuiker in de verhouding 1/30 rondgaat, en men is in de veronderstelling dat als men 31mg neemt van dat mengsel dat je dan altijd 1mg etizolam naar binnen krijgt.
Maar je kan poedermengsels helemaal niet gelijkmatig mengen, dat is gewoonweg onmogelijk. Dus als je 30mg neemt van zo'n 1/30 mengsel etizolam/druivensuiker dan heb je dus geen idee hoeveel etizolam je binnenkrijgt. In theorie zou je zelfs nul gram etizolam kunnen en binnenkrijgen, en zelfs 30mg etizolam en alles daartussen.
Mensen die zich aan dit soort poedermengsels wagen spelen met vuur, deze belachelijke methode vraagt om ongelukken. Dus raad ik iedereen aan die zo'n poedermengsel in huis heeft deze meteen weg te kieperen omdat er niet veilig mee te doseren valt.
Dat moest ik toch even van mijn hart.
Dan zou dat voor een middel als coke ook moeten gelden? Cocaïne-levamisole-phenacetin-lidocaïne. Of mengt dit wel goed? Ik heb er in elk geval nooit van gehoord. Heb je hier bronnen van? (met link naar een website)Maar je kan poedermengsels helemaal niet gelijkmatig mengen
Vind dit vooral een bevestiging dat menging wel goed kan.De mengregel van galenica: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mengregel
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Galeniek
Coke extractie gebeurt vaak met benzine of andere fossiele brandstof wat dan vervolgens weer verdampt wordt. Als je het bijvoorbeeld simpelweg bij de benzine in dondert en mengt zou je een aardig gelijke verdeling kunnen krijgen. Maar ik wil er niet teveel op in gaan omdat het geheid door kneusjesvolk wordt opgepikt.Dan zou dat voor een middel als coke ook moeten gelden?
Pillen die niet gelijk verdeeld zijn zijn wel bekend. Je kunt een helft met heel weinig actief bestandsdeel en een helft met heel veel actief bestandsdeel hebben. Hier gaat het over miligram actieve bestandsdelen die aanzienlijk veel potenter zijn wat het verhaal ook wel wat verandert.Evenals XTC pillen. Volgens jouw theorie kan je een pil in je handen krijgen met alleen bindmiddel.
De link die ik vroeg had overduidelijk betrekking op de stelling dat poeders niet gelijkmatig gemengd kunnen wordendenk trouwens niet dat je een site gaat vinden die uitlegt hoe je drugs moet versnijden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."