#1
Als TS 2mg neemt dan wordt er een marathon gelopen.
geen idee, die maat had alleen retard.Waarom zou je eigenlijk retard tabletten nemen ipv de normale? Mag ik vragen wat je reden daar van is?
Ik heb enkel een paar ervaringen met de gewone. Mijn interesse is wel gewekt in benzo’s en ben er nog niet uit welke ik wil. Nadeel van Xanax is dat je zolang niet mag autorijden namelijk, wel 3 dagen niet. Dus ik denk na over een andere te bestellen tzt.
Verder wat hierboven gezegd is. Begin met 1 tablet en wacht een aantal uren.
ja gewoon gepakt, werd het 1ste uurtje moe ging toen even liggen, daarna gewoon boodschappen gedaan en 15km hardgelopen. Valt allemaal wel mee, misschien komt het wel omdat het retard is.Daar is toch niks leuk aan.. tenzij je je verstand effe wil uitzetten en wil maffen (effect bij mezelf, weet niet hoe t voor jou is). Ik neem alleen xanax als t me allemaal teveel wordt en ik moet kalmeren. Heb je het afgelopen vrijdag nu gepakt of?
ja gewoon gepakt, werd het 1ste uurtje moe ging toen even liggen, daarna gewoon boodschappen gedaan en 15km hardgelopen. Valt allemaal wel mee, misschien komt het wel omdat het retard is.
ik vond het wel meevallen. aankomende zaterdag pak ik weer 1mg. ben benieuwdHardlopen met Xanax, eerste keer dat ik dat lees haha. Ik zink meestal weg in de bank.
Ga er vanuit dat je het zelf wel op hebt gezocht maar retard houd niets meer in als een vertraagde inwerking die langduriger is.
En ja benzo's zijn onvoorspelbaar ieder persoon reageert er anders op idd.
ik vond het wel meevallen. aankomende zaterdag pak ik weer 1mg. ben benieuwd![]()
hahahahaha maar denk dat 2mg net iets te veel wordAls TS 2mg neemt dan wordt er een marathon gelopen.
nee ze lossen niet opLossen ze op als je erop zuigt? Misschien sloop je dan de retard formule eruit. Zou kunnen werken.
Maar sluit me aan bij de rest , als 1mg in een keer opgenomen wordt ipv verspreid zou het theoretisch 2x sterkert moeten voelen gevoelsmatig tenminste. Of vergis ik me?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."