#1
Ik slik nu al zo'n 3 jaar anti-psychotica (Olanzapine) 7,5 mg elke dag.
Alleen ben ik op het punt gekomen dat ik vrijwel zeker ben dat ik dit medicijn niet meer nodig heb.
Aangezien ik het toen de tijd heb voorgeschreven als middel om rustig te kunnen slapen.
En om mijn depressieve gedachten en gevoelens te onderdrukken.
Voordat ik uberhaupt aan afbouwen begin zal dit eerst goed overlegd moeten worden met mijn psychiater dat is logisch.
Alleen ik lees op internet eigenlijk voornamelijk een hoop after-effects die erbij kunnen komen kijken.
Onder andere blijvend geheugenschade en een vorm van parkinson wat kan aanhouden voor een lange tijd.
Bewegingstoornis tics.
Als mensen hier meer over weten of ervaring mee hebben dan hoor ik dat graag.
Alleen ben ik op het punt gekomen dat ik vrijwel zeker ben dat ik dit medicijn niet meer nodig heb.
Aangezien ik het toen de tijd heb voorgeschreven als middel om rustig te kunnen slapen.
En om mijn depressieve gedachten en gevoelens te onderdrukken.
Voordat ik uberhaupt aan afbouwen begin zal dit eerst goed overlegd moeten worden met mijn psychiater dat is logisch.
Alleen ik lees op internet eigenlijk voornamelijk een hoop after-effects die erbij kunnen komen kijken.
Onder andere blijvend geheugenschade en een vorm van parkinson wat kan aanhouden voor een lange tijd.
Bewegingstoornis tics.
Als mensen hier meer over weten of ervaring mee hebben dan hoor ik dat graag.