Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tja... NIET DOEN"
"Psykaholik zei: Jeller zei: Kim zei: Qocaïne zei: ja.. mooie tekst. Ik zeg het ook tegen iedereen.. alles behalve coke... Klik om te vergroten... Dus hero, lsd,opium, Meth & Ice zijn niet erg Klik om te vergroten... je gaat lsd toch niet op dezelfde hoogte als coke zetten Klik om te vergroten... idd hoe kun je in godsnaam lsd op hetzelfde hoogte zetten Klik om te vergroten..."
"davie zei: Nee niet echt van coke. Meer van blowen dat het niet boeit en geen zin heb om iets te doen. Daarom blow ik zelden overdag. Klik om te vergroten... Je gaat me toch niet zeggen dat je door blowen meer depressief word, dan van coke???"
"need^weed zei: als je stoned bent is het nogal kut als je het koud hebt Klik om te vergroten... JAAA"
"Beste HIGH ---> AMNESIA , zeker weten!!!"
"monkey89 zei: Antwerp's highest zei: Amnesia! Klik om te vergroten... is amnesia die wiet waar je geheuge vaag van gaat doen op het moment dat je stoned bent? Klik om te vergroten... Amnesia betekent Amnesie-->geheugenverlies Maar ik vind dat je geheugen er niet echt vaag van gaat doen.Nee"
"als je para gaat worden, en zeker als je op je hartslag begint op te letten. Ga je je slechter voelen als je niet gerookt had. maarja dat kan jhe krijgen maar gewoon rustig blijven en genieten. It is marijuaannaaaaa enjoy itttttttttttttt, don't waste the feeling"
"Halve gram wiet en een volledige sigaret in me joint"
"Ja ik had dat ook toen ik juist met weed begonnen was... Vorig jaar ofzo, maar als je angstig bent zal je angstaanvallen krijgen, of als je je onzeker voelt. Weed verstrekt u gevoelens..."
"Bob Marley - Natural Mystic"