#1
Oom Klaas zei:stevenkeuh zei:Memphis10 zei:Jullie doen alsof ik jullie beledig omdat ik trippen zei hahaha wat is dat voor onzin
ik zei trippen omdat ik gewoonweg even geen ander woord ervoor wist
Op DF is het voor velen beledigend om trippen tegen high zijn te zeggen ...
Waarom ? neem wat paddos , lsd , cactusjes , DMT en je zal het weten![]()
'k Vind het nog steeds onzin, ik ben met wiet best vaak dieper gegaan dan met paddo's bijvoorbeeld en al helemaal dieper dan met lsd. Dus beledigend is het sowieso niet, en de term beledigend voor een drug is al hélemaal onzin.
Ik snap ook wel dat je van wiet erg mentaal kan gaan , maar ik vermoed dat vele DF'ers het hebben over open eye visuals als ze het over trippen hebben ?
om zit ik er zo naast ?

enjoy itttttttttttttt, don't waste the feeling