haha best wel grappig iddazgaza zei:raging_bull zei:Ik droomde na een week stoppen met blowen over dat ik spuiten in me arm aan het zetten was, en lijntjes aan het snuiven was. Terwijl ik dat dus nooit doe ofzo........
Ook wel dat ik jointjes aan het roken ben in mijn droom, maar vaker dat ik echt extreem bezig ben met harddrugs...
Ik had laatst een nachtmerrie dat ik XTC had gebruikt maar het niet wilde, en dat ik het niet meer kon ondoen en dat ik dacht 'waarom heb ik dit gedaan, ik wilde het helemaal niet!' en dat ik naar een familie eten moest en grote pupillen had.
Komt denk ik omdat ik zaterdag op een feestje was waar veel mensen XTC op hadden waar na ik weer kan concluderen dat het volgensmij echt helemaal niks voor mij is, en dat moest mijn droom me even nog een keer vertellen.
Best grappig eigenlijk, dromen waarbij je droomt dat je iets neemt dat je in je normale wakkere wereld juist helemaal niet wil. Een soort van dromende herbevestiging is het misschien.
Toen ik gestopt was met blowen blowde ik ook soms in mijn droom en ik wou het ook niet
en toen droomde ik ook wel veel feller idd