Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je grootste verslaving?

Wat is je grootste verslaving?

314 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke :openmouth:
B
BarbieLid
01-01-2024, 00:00
#2
cadou zei:
Oke! goed topic! Ik ben verslaafd aan nicotine, en men zegt soms van mij dat ik verslaafd ben aan wiet. Ben ik het niet mee eens! en dat is geen ontkenning van het probleem maar een logische redenering. Als volgt: Ik rook een pakje shag in de 2/3 dagen. als ik ook maar 3 uur niets gerookt heb wordt ik bijna gek, klamme handen, snel geiriteerd en op de kast, soms zelfs ronduit sjagrijnig en ik ben dan in me'n hoofd continue bezig met "moet zo sigaretten halen, waar is de dichtsbijzijnde benzinepomp of supermarkt"|, etc. etc. Ik blow in principe dagelijks. Als ik op vakantie ben in het buitenland, of ik ben op me'n werk of ik ben bij schoonfamilie of vrienden die niet blowen etc. etc. dan denk ik totaal niet aan wiet, taal ik er niet naar. Maar in mijn dagelijkse leven vind ik het lekker om na een dag gewerkt te hebben lekker stoned met de hond een lange wandeling te maken, of tv te kijken, of computerspelletjes te spelen, het hoort bij mijn manier van ontspannen. Mensen die ik in mijn vrije tijd tegenkom zien mij eigenlijk altijd wel met een jointje en gaan er dan vanuit dat ik er niet af kan blijven, bullshit!!! Ik heb het niet NODIG om te ontspannen maar het geeft het wel een meerwaarde :grin: . Als ik op vrijdagavond naar het poolcentrum ga om een balletje te leggen met mijn vriend loop ik ook niet met een joint op de lip naar binnen, maar in mijn eigen wereldje, dus thuis in vrije tijd beleef ik de dingen graag stoned. Voorbeeld: Afgelopen oktober had ik 2 weken vrij van mijn werk, ik had me voorgenomen om In de ban de ring opnieuw te lezen. Dit heb ik volkomen stoned gedaan. ong. 1400 pagina's uitgesmeerd over 11 dagen. maar dan ook 11 dagen stoned van s'morgens tot s'avonds. Zegt mijn buurvrouw(exheroineverslaafde) zie je wel je bent de hele dag stoned, dus echt wel verslaafd. Nee! Ik wou dit boek graag stoned beleven, het is een FANTASY-boek, iedereen die ooit een blowtje gerookt heeft weet dat een jointje dan een meerwaarde geeft aan de beleving van het boek. Nu na de vakantie, rook ik alleen maar s'avonds als onze vrije tijd dat toelaat. Ik weet dat ik veel blow! zeker in vergelijking met andere mensen in mijn omgeving, maar het blijft recreatief gebruik! Volgens mij kan je niet aan de hoeveelheid die iemand gebruikt zien/zeggen dat iemand verslaafd is. Toen ik 16/17 was slikte ik circa 8 pillen op een zaterdagnacht tijdens een houseparty, dat is heel veel! Maandags ging ik naar school en en zat ik echt niet te denken aan pilgebruik! Dus wat is nu verslaving precies??? Volgens mij als de dingen niet meer gaan zoals je wilt.(klinkt simplistisch maar dat is wel waar ik op uit kom) Om een lang verhaal dus kort te maken(volgens mij lukt dat niet meer, haha) nicotine, en volgens de maatschappij ook aan marihuana.
Klik om te vergroten...
Cool :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
:smoke: :smoke: :smoke: .
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehe heb zelf een tauren warrior lvl 9
kspeel eel weinig
meestal bij ne maat als ik aant trippe ben
kdrurf dan nogal is veel sterven :(
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ook laat naar bed gaan.

En magicen.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weed, gebruik ik dagelijks.
En nog steeds is speed een verslaving voor me, die ik redelijk in de hand heb. Soms komen er nog crackmomenten op. Ook in de hand.
Maar vooral is de hunkering er, naar het leventje dat het met zich meebrengt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik doe niet aan verslavingen, da's voor losers (:
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Muziek! Zonder wiet, seks of drank red ik me wel een weekje of wat, maar een muziekloos bestaan zou fataal zijn.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sigaretten.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
Peuken zijn een goeie inderdaad
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#11
TRR: Thee, Rukken en Roken. :sunglasses:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#12
simpel: aan welke drugs ben je het meest verslaafd, og wat is je grootste verslaving?
bij mij:
weed (iedere dag, probeer momenteel te minderen)
tabak(nu al 2maanden gestopt maar het blijft moeilijk)
vroeger mdma (weekend gebruik, ieder weekend)
mja mss koffie ook wel een beetje
muziek!!
:grin:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nicotine.
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#14
mastruberen
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Decibel zei:
mastruberen
Klik om te vergroten...
Ja die was ik even vergeten. :flushed:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ik ben niet verslaafd
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nicotine, humor, weed, koffie, benzine (of is dat de verslaving van mn auto?) en filosoferen.
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oke! goed topic! Ik ben verslaafd aan nicotine, en men zegt soms van mij dat ik verslaafd ben aan wiet. Ben ik het niet mee eens! en dat is geen ontkenning van het probleem maar een logische redenering. Als volgt: Ik rook een pakje shag in de 2/3 dagen. als ik ook maar 3 uur niets gerookt heb wordt ik bijna gek, klamme handen, snel geiriteerd en op de kast, soms zelfs ronduit sjagrijnig en ik ben dan in me'n hoofd continue bezig met "moet zo sigaretten halen, waar is de dichtsbijzijnde benzinepomp of supermarkt"|, etc. etc. Ik blow in principe dagelijks. Als ik op vakantie ben in het buitenland, of ik ben op me'n werk of ik ben bij schoonfamilie of vrienden die niet blowen etc. etc. dan denk ik totaal niet aan wiet, taal ik er niet naar. Maar in mijn dagelijkse leven vind ik het lekker om na een dag gewerkt te hebben lekker stoned met de hond een lange wandeling te maken, of tv te kijken, of computerspelletjes te spelen, het hoort bij mijn manier van ontspannen. Mensen die ik in mijn vrije tijd tegenkom zien mij eigenlijk altijd wel met een jointje en gaan er dan vanuit dat ik er niet af kan blijven, bullshit!!! Ik heb het niet NODIG om te ontspannen maar het geeft het wel een meerwaarde :grin: . Als ik op vrijdagavond naar het poolcentrum ga om een balletje te leggen met mijn vriend loop ik ook niet met een joint op de lip naar binnen, maar in mijn eigen wereldje, dus thuis in vrije tijd beleef ik de dingen graag stoned. Voorbeeld: Afgelopen oktober had ik 2 weken vrij van mijn werk, ik had me voorgenomen om In de ban de ring opnieuw te lezen. Dit heb ik volkomen stoned gedaan. ong. 1400 pagina's uitgesmeerd over 11 dagen. maar dan ook 11 dagen stoned van s'morgens tot s'avonds. Zegt mijn buurvrouw(exheroineverslaafde) zie je wel je bent de hele dag stoned, dus echt wel verslaafd. Nee! Ik wou dit boek graag stoned beleven, het is een FANTASY-boek, iedereen die ooit een blowtje gerookt heeft weet dat een jointje dan een meerwaarde geeft aan de beleving van het boek. Nu na de vakantie, rook ik alleen maar s'avonds als onze vrije tijd dat toelaat. Ik weet dat ik veel blow! zeker in vergelijking met andere mensen in mijn omgeving, maar het blijft recreatief gebruik! Volgens mij kan je niet aan de hoeveelheid die iemand gebruikt zien/zeggen dat iemand verslaafd is. Toen ik 16/17 was slikte ik circa 8 pillen op een zaterdagnacht tijdens een houseparty, dat is heel veel! Maandags ging ik naar school en en zat ik echt niet te denken aan pilgebruik! Dus wat is nu verslaving precies??? Volgens mij als de dingen niet meer gaan zoals je wilt.(klinkt simplistisch maar dat is wel waar ik op uit kom) Om een lang verhaal dus kort te maken(volgens mij lukt dat niet meer, haha) nicotine, en volgens de maatschappij ook aan marihuana.
M
MichelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn grootste verslaving...?

Coke en alcohol. Ik heb voor beide een tijd lang doorgebracht in een afkickkliniek. Coke heb ik nu onder controle, maar alcohol... tsja, nog niet echt.

Michel
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn verslavingen,

Sigaretten
Tassen
Internet :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."