Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasj of weed??

Hasj of weed??

40 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als er nog ergens in Nederland echte tempelhasj verkrijgbaar zou zijn zou ik hasj stemmen, maar helaas, daar moet ik ieder jaar voor naar India, dus wiet.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hash, enough said. :rolleyes:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#3
hasj, wiet is ook wel lekker maar dat breekt mn concentratie, wat bij hasj niet het geval is.
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een goede high van hasj is lekkerder dan een slome stonede bui van wiet.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#5
sjaaktrekhaak zei:
Een goede high van hasj is lekkerder dan een slome stonede bui van wiet.
Klik om te vergroten...

Idd daar ben ik het wel met je eens, maar af entoe een lekker super silver haze jointje is ook wel lekker hoor :grin:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#6
sjaaktrekhaak zei:
Een goede high van hasj is lekkerder dan een slome stonede bui van wiet.
Klik om te vergroten...

Nah.

Vind ik niet :grin:

Ik krijg van weed ook een zwaardere attack op mijn longen, aangenomen dat ik een royale portie weed in de stick doe. Die hits vind ik lekker...

En dat slome, lome van weed vind ik juist lekker.

Maar, hasj is idd heel anders...Meer high, minder bodyload...
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vind hasj veel prettiger, het maakt mij iets creatiever en het neemt mijn energie niet weg, wat erg handig is omdat ik alleen blow tijdens het uitgaan, en niet om 3 uur al naar huis wil omdat ik te lui ben. Bovendien kan ik bij hasj lekker doorpilsen :stoned: :beer:
g
g0tLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiet


Maar het liefste een lekker strak dun jointje, gevuld met wat jack herrer en een "piemel" (zon staaf weet je wel) van afghaan erin gedraaid.
Is super lekker, en je wordt er wel godsgruwelijk relax van...
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#9
g0t zei:
Wiet


Maar het liefste een lekker strak dun jointje, gevuld met wat jack herrer en een "piemel" (zon staaf weet je wel) van afghaan erin gedraaid.
Is super lekker, en je wordt er wel godsgruwelijk relax van...
Klik om te vergroten...


Doe mij dan maar eerder een combinatie van Super siver Haze / ice-o-later :grin:
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Las vanochtend in de Metro dat de kwaliteit van wiet in coffeeshops ernstig verslechterd is. Bovendien betaal je er nu ook nog eens veel meer voor. Lekker is dat.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#11
HolySmoke zei:
Las vanochtend in de Metro dat de kwaliteit van wiet in coffeeshops ernstig verslechterd is. Bovendien betaal je er nu ook nog eens veel meer voor. Lekker is dat.
Klik om te vergroten...


http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=4964
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#12
g0t zei:
Wiet


Maar het liefste een lekker strak dun jointje, gevuld met wat jack herrer en een "piemel" (zon staaf weet je wel) van afghaan erin gedraaid.
Is super lekker, en je wordt er wel godsgruwelijk relax van...
Klik om te vergroten...


leg dat eens uit als je wil , ken ik precies nog niet :)
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Weednator zei:
g0t zei:
Wiet


Maar het liefste een lekker strak dun jointje, gevuld met wat jack herrer en een "piemel" (zon staaf weet je wel) van afghaan erin gedraaid.
Is super lekker, en je wordt er wel godsgruwelijk relax van...
Klik om te vergroten...


leg dat eens uit als je wil , ken ik precies nog niet :)
Klik om te vergroten...


Ik neem aan dat hij een sliertje Afghaan bedoelt...
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#14
sliertje afghaan ken ik ook niet :flushed: , heb al véél wiet geblowd maar dat ken ik nu niet :wave:
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pepsi uit Roosendaal :stoned:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is het niet gewoon zo'n stukje hash dat je fijn rolt, tot een 'staafje'? :confused:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#17
g0t zei:
Wiet


Maar het liefste een lekker strak dun jointje, gevuld met wat jack herrer en een "piemel" (zon staaf weet je wel) van afghaan erin gedraaid.
Is super lekker, en je wordt er wel godsgruwelijk relax van...
Klik om te vergroten...
Vandaag gehaald, nadat hij een tijd op was.

Ik vind die wel fijn, bevalt prima.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat rook je liever, hasj of weed? En waarom? Ik weed, paar keer hasj geprobeerd maar ik vond het een beetje tegenvaller.
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#19
verschilt, vind t beide lekker :rolleyes:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hasj, want vind dat lekkerder en van wiet word ik altijd zo gaar. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."