#1
ik rook liever weed, omdat ik dat veel makkelijker vind om te rollen
hasj moet je vaak nog opwarmen en verkruimelen en plakt dan aan je vingers, vind ik heel vervelend...
hasj moet je vaak nog opwarmen en verkruimelen en plakt dan aan je vingers, vind ik heel vervelend...

