#1
Alleen als de laatste lijn op het hoesje ligt ![:wink:]()
cadou zei:mee eens, zie daarom ook mijn laatste zin.
cadou zei:nee, zeker niet! in mijn voorgaande post leg ik uit dat dat beide kan, maar ik word zo moe van het gezeur erover van iedereen, niet alleen hier op dit forum, maar ook in mijn eigen omgeving, ik bedoel: informeer jezelf eerst voor je wat door je strot of neus jaagd en klaag niet achteraf over het na-gevoel, het hoort erbij. mijn eigen ervaring is trouwens nooit depressieve of negatieve gevoelens na gebruik. wat ik wel kan begrijpen is dat voor sommige(lees veel) mensen het verschil/de overgang van de rush naar hoe de wereld echt is te groot is en ze moeilijk kunnen overschakelen, maar ook dit heeft volgens mij niet met neurotransmitters en andere chemische invloeden die op het lichaam inwerken te maken maar meer met hoe die mensen de wereld vanuit zichzelf beleven/ervaren. Ik vind de wereld zonder drugs ook te gek en heb zelf nooit dit soort problemen, als drugs bij mij zijn uitgewerkt kan ik me moe en lam voelen, maar nooit depri, want als ik nuchter om me heen kijk vind ik alles ook geweldig. gewoon een verschil van instelling denk ik.
Psilo zei:Maar het lege depri-gevoel (afgewisseld met mooie momenten=labiel) na een goede dosis xtc kan ik bij mezelf echt niet plaatsen in de context van gedrag of cognitie. Het is er gewoon, vaak zelfs zonder dat ik kan benoemen wat een oorzaak (buiten de xtc) zou kunnen zijn.
Ik kan dan leeg en somber zijn met schuldgevoelens (maar tegen wie of wat is me dan ook niet duidelijk)
Het is dan ook wel weer snel de volgende dag weer over.
daarom voorlopig volledig gestop met coke. voor mij is dit nu beter.
PRINCEZS_ zei:ik heb dat alleen bij speed
lj_bob zei:Alleen als de laatste lijn op het hoesje ligt![]()



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."