Nu ikzelf heb nog nooit paddo's genomen, enkel lsd.
Ik nam m'n eerste lsd alleen thuis, solo trip, een halfje. Ik had wel goed geinformeerd enzo, maar ik begon thuis om eens af te zien wat die lsd allemaal in petto had. Daarna ben ik naar buiten gecrossed om de wereld eens anders te bekijken wat me dus goed beval.
Hallucinaties onder lsd kan ik niet beter beschrijven als voorwerpen en zaken die je anders bekijkt gwn. De kleuren kunnen een andere tint krijgen, of vervagen, of zelfs cartoonstyle krijgen (zeer mooi).
Ook als je begint te staren begint in het midden van je gezichtsveld een soort wazige bol tevoorschijn te komen die wat rond draait, en in je buitenste gezichtsveld golft alles. Kasten en dergelijke verlengen en het hout begint te leven, die nerven of hoe je het ook noemt stromen.
Dit is hallucineren op een visueel aspect.
Mentaal is dit moeilijker uit te leggen.
Mentaal gaan je gedachten snel door je kop maar je onthoudt er weinig van, het gevoel van " de plaat blijft hangen " komt hier vaak voor.
Ikzelf, heb lsd, voor de eerste maal, alleen genomen nogmaals. En dit beviel me goed. Er is nog controle laat je daar al gerust over zijn.
Er zijn genoeg tip reports die dit illustreren, ikzelf heb nog een report hier opstaan, deze sluit eventueel hierbij aan, je kan deze lezen als je wilt en als je nog vragen hebt post je ze hier.
Nu het is geen verplichting om het te nemen natuurlijk. Maar voor 1 maal vind ik dit zeker en vast de moeite waard, zonde dat je er over zou blijven piekeren.
Simpelweg, lees zowat een halfuurtje ofzo non stop info over lsd en dan neem je dat spul in. Je zal het je niet beklagen.
En ik geef toe, ik was vroeger (3 maanden terug) zelf een grote bangerik op vlak van trippen, ik heb het uiteindelijk toch genomen. En als puntje bij paaltje komt denk je zelfs van: Moest ik me daarvoor zo opjutten en piekeren?
![:)]()
Zo denk ik erover