#1
nope
bij had en hebben we tot 4 uur 3 jointjes gedraaid en het val best mee zei mijn collega ook, doen jullie het ook zo vaak net als mij ik krijg bijna elke grote pauze om een jointje te draaienPsychedelic_Fairytale zei:deed het vroeger wel tijdens de middagpauze van school
maar zoals Baukereg zegt, als je daar mee begint ben je niet goed bezig, dus ben ik er maar mee gestopt...
Haze zei:Psychedelic_Fairytale zei:deed het vroeger wel tijdens de middagpauze van school
maar zoals Baukereg zegt, als je daar mee begint ben je niet goed bezig, dus ben ik er maar mee gestopt...
Offtopic: jouw ava ownt
Ontopic: Ja, maar ik heb dan ook baantjes die je alleen stoned kunt uithouden(bijv vrachtwagens schoonmaken, betaalt goed en lekker stoned zijn.)
Solidius zei:Op school gingen we elke dag blowen en zuipen in de pauze, zelfs stoned examen gedaan.



, als we dan lekker stoned zijn heb ik wel zin om weer naar school te gaan, veel mensen zien enzo, prettig gevoel.
SpacingBen zei:Als je je school niet kunt afmaken, omdat het blowen je heeft tegengehouden, dan is er blijkbaar een verlangen om jezelf op een andere manier te ontwikkelen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."