Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsonder het werkuren blowen, Doen jullie het ook soms

onder het werkuren blowen, Doen jullie het ook soms

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
nope
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
vandaag ik en een collega die ook blowt moesten we werken op een flinkernieuwe school na 12 uur alle leraren en concierge enzo gingen naar de tuin voor zo een afschedingsgesprek dus waren we alleen op de 3e verdieping van die gebouw dus ik begon gelijk jointje draaien die ik toevallig :mrgreen: bij had en hebben we tot 4 uur 3 jointjes gedraaid en het val best mee zei mijn collega ook, doen jullie het ook zo vaak net als mij ik krijg bijna elke grote pauze om een jointje te draaien
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik zo'n neiging had om vaak jointjes te roken, zou dat voor mij een teken zijn dat het niet gaat zoals ik wil. Blowen is voor mij een weekend aangelegenheid.
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#4
doe ik nooit! ik zou niet meer willen werken maar gewoon blijven staan
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#5
deed het vroeger wel tijdens de middagpauze van school
maar zoals Baukereg zegt, als je daar mee begint ben je niet goed bezig, dus ben ik er maar mee gestopt...
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelic_Fairytale zei:
deed het vroeger wel tijdens de middagpauze van school
maar zoals Baukereg zegt, als je daar mee begint ben je niet goed bezig, dus ben ik er maar mee gestopt...
Klik om te vergroten...

Offtopic: jouw ava ownt

Ontopic: Ja, maar ik heb dan ook baantjes die je alleen stoned kunt uithouden(bijv vrachtwagens schoonmaken, betaalt goed en lekker stoned zijn.)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haze zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
deed het vroeger wel tijdens de middagpauze van school
maar zoals Baukereg zegt, als je daar mee begint ben je niet goed bezig, dus ben ik er maar mee gestopt...
Klik om te vergroten...

Offtopic: jouw ava ownt

Ontopic: Ja, maar ik heb dan ook baantjes die je alleen stoned kunt uithouden(bijv vrachtwagens schoonmaken, betaalt goed en lekker stoned zijn.)
Klik om te vergroten...

Precies, quick and dirty je geld verdienen heet dat :wink:

In principe de meest effectieve manier om te overleven :grin:

Door het smoken kan je je simpelweg overal aan aanpaasen :grin:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
voor mensen die heel af en toe blowen is het niet aan te raden, een collega van me heeft een andere keer 3 kwartier in wc gezeten omdat hij zichzelf niet meer goed voelde na 3 hijsen in de pauze, ik blowde de rest en kon nog beter werken dan dat ik nuchter was
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik wel.. ging ik in de eerste pauze draaien en in de middag ppauze smoken..
slecht slecht slecht maarja was altijf wel relax dan die uurtjes daarna..
maargoed ik doe het niet meer :)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op school gingen we elke dag blowen en zuipen in de pauze, zelfs stoned examen gedaan.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Kzit in een drukkerijschool, en het gebeurt weleens dat ik eens blow onder de pauze, maar echt aan te raden is het niet, dan wil ik niet meer op de persen werken en ben ik zo lui als wat, of zo onhandig met het papier of inkt of met het snijden van stapels papieren :')
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Solidius zei:
Op school gingen we elke dag blowen en zuipen in de pauze, zelfs stoned examen gedaan.
Klik om te vergroten...

hehe zuipen?! dat deed ik allang niet meer onder schooltijd toen ik t blowen had ontdekt in de 3e van de havo :grin:

Nee, zuipen is iets wat je in de pauze als brugwupje doet :sunglasses:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb ik tot een jaar terug wel heel veel gedaan..
samen met een maat een uurtje vrij "nemen"

en dan altijd op een bepaald bankje zitten en jointje, muziekje derbij

en altijd.. hmm nou nog een jointje draaien en dan gaan we terug..
nah nog 1tje dan... wat heb jij het volgende uur? hmm niks belangrijks
blijven we nog een uur zitten :smoke: :smoke:

blij dat ik niet meer blow :wave:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
hey op school blowen was gewoon normaal dat is iets anders, iedereen om me heen zei blowen is goed voor leren maar ik was te ver gegaan waardoor ik van vwo naar vbo afgevallen ben :grin:

toen ik op mbo zat vorig jaar gingen wij bij grote pauze naar coffeeshop en tot de einde bleven we gewoon daar tot iemand zegt hey men kom we gaan we zijn te laat shit shit :mrgreen:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb de 4e nu afgerond op vmbo (niveau 4) maar in dit jaar heb ik ook ontzettend veel geblowd gewoon in de pauzes snel een stickie roken en weer beetje zitten in die saaie lessen, en dan nog slagen met twee 6'n een 8 en vier 7'ns :mrgreen: :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je je school niet kunt afmaken, omdat het blowen je heeft tegengehouden, dan is er blijkbaar een verlangen om jezelf op een andere manier te ontwikkelen :sunglasses:
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik blow wel vaak in de schoolpause :mrgreen: , als we dan lekker stoned zijn heb ik wel zin om weer naar school te gaan, veel mensen zien enzo, prettig gevoel.

Ik ga nu een examen jaar in dus ik zal wel wat minder blowen als ik nog naar school moet :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
SpacingBen zei:
Als je je school niet kunt afmaken, omdat het blowen je heeft tegengehouden, dan is er blijkbaar een verlangen om jezelf op een andere manier te ontwikkelen :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Wat een onzin weer, dan ben je gewoon te vaak te fucking stoned om iets voor je school uit te voeren.
T
The ChosenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik rook soms op school wel eens een joint. Weinig last mee gehad eerlijk gezegt. Maar als ik aan het werk ben rook ik geen joints aangezien ik het werk dan niet meer bij zou kunnen houden
d
dikkebluntLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik rookte onder schooltijd altijd 1 a 2 joints

het is dan wel fijn gevoel maar je kunt er niet beter op leren

licht eraan wat voorn werk he om onder werktijd stoned te zijn
als je werk hebt waarbij je hoofd moet gebruiken zou ik niej onder werktijd gaan blowen als ik jou was

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."