Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik rookte onder schooltijd altijd 1 a 2 joints het is dan wel fijn gevoel maar je kunt er niet beter op leren licht eraan wat voorn werk he om onder werktijd stoned te zijn als je werk hebt waarbij je hoofd moet gebruiken zou ik niej onder werktijd gaan blowen als ik jou was"
"ik heb gehoord dat als je vaak thee zou roken dat je dan gaten in de longen zou krijgen maar ik weet niej 100% zker of dat waar is"
"eerst draaide ik joints met veel shag en slappe joints nu draai ik fijne joints( die lkkr teugen) en nu lijken ze net op shopjoints"
"moet je is een paar dagen stoppen met blowen en dan weer verder gaan de eerste joint wat je dan rookt word je knetterstoned van (heb ik teminste elke x en ik blow 2 jaar elke dag)"
"je kunt het beste gewoon met lichte wiet(met weinig thc) beginnen als je stoned ben voel je de pijn wel minder worden/denk je er niet aan"
"ik draai joints altijd met smoking deluxe(black) smoking blue/red/gold of rizla blauw"
"hier in coevorden kun je nog steeds in de coffeeshop bluntvloei halen ik heb gister nog paar gekocht"
"ik heb dat meestal na een n8 wkkr zijn dan ga ik ff douchen en meestal trekt het dan weg"
"ik doe zelf bijna altijd met links omdat ik links ben ik doe heel af en toe rechts"
"ik gebruik altijd drum halfzwaar van nelle halfzwaar of davenport halfzwaar maar drum vindt ik het fijnste in een joint"