Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsthee ipv shag & flashbacks!

thee ipv shag & flashbacks!

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#1
we draaiden laatst op een avondje een jointje, alleen t was al laat en alle shag/peuken waren op.

Omdat we toch puur wilden roken, dachten we, doe gewoon eens wat thee bij de tip en de rest pure wiet.

Het werd aarbeienthee we staken m aan...wat een lekker smaakje was dat zeg, alsof je een bluntje rookt.
Na een paar teugen ieder stonden we allebei op onze kop...het kan goed zijn dat de wiet ons harde weekend (pillen) enkele dagen daarvoor weer terughaalde, want ik liep door de kamer alsof ik weer keihard aan het gaan was, echt superwazig...

N vriend die dat weekend zn eerste pilletje had gedaan rookte een week later een jointje mee (gewoon shag/wiet) en die was opeens ook weer terug in de lovesfeer, praten "alles is te gek" etc... Het lag bij ons dus niet aan de mix thee met wiet, alhoewel we dat wel eerst dachten.

Ik weet niet of thee nou slecht is of niet, je rookt het niet echt op omdat het bij de tip zit, maar ben wel benieuwd wat het met je kan doen?
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
aardbei thee komt niet voor in de natuur , wordt special smaak toegevoegd op een van de manier(michien door een chemische proces ofzo weet zelf ook niet) dus ik zou het niet gaan roken lijkt me niet slim
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij niet veel.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn zus draaide vroeger joints met een beetje thee ipv wiet, en die verkocht ze door. Da bitch.

Als jet het niet rookt lijkt het me niet schadelijk. Het wordt natuurlijk wel verwarmd, maar dat doet het ook wanneer je het in kokend water flikkerd.

Ik weet niet of er in thee iets zit dat rookbare schade veroorzaakt. Ik heb nog nooit gehoord van mensen die thee roken. Als je het wilt proberen, zou ik iig zo natuurlijk mogelijke thee proberen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb welles dergelijke dingen gehoord "Neee man niet doen man, dan krijg je gaten in je longen!!", maar dat is natuurlijk ook niet bepaald betrouwbaar.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb laatst in een te zatte/stonede bui thee gerookt. Meer mensen op dat feestje hadden het al gedaan en vonden het chill. En inderdaad..je merkt er wel wat van ja echt fokking duf en moe maar gelukkig was het ook al half 6 's ochtends.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan is het misschien wel aan te nemen dat jouw mening enigzins vertroebeld was :mrgreen:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Minn haar eerste topic ging hier ook al over :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
MetaalKonijn zei:
Dan is het misschien wel aan te nemen dat jouw mening enigzins vertroebeld was :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hahaha klopt, maar ik voelde meer van een goede theejoint dan van al die jointjes bij elkaar :P
d
dikkebluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb gehoord dat als je vaak thee zou roken dat je dan gaten in de longen zou krijgen maar ik weet niej 100% zker of dat waar is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."