Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe zien/zagen jullie 'jointjes' eruit?!

Hoe zien/zagen jullie 'jointjes' eruit?!

67 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
spacekonijn zei:
in t begin heel klein
daarna van die ranzige dikke hoerentoeters
nu dunne lange beetje slappe jointjes <- de beste :wink:
Klik om te vergroten...

idd, je bedoelt luchitg neem ik aan? :sunglasses:
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#2
hier een eenvoudige creatie van mij
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja niet slap maar idd niet helemaal vol gedraaid beetje lucht er tussen op sommige plekken en vrijwel geen tabak , klein beetje.

heerlijk:)

een beetje lucky bij de tip en uiteinde is nog wel te doen ^^

Maja, die tabak, het blijft vies... Ik zou ook echt niet smorgens kunnen blowen als ik het niet puur gewend was :grin:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik draai kleine jointjes met tip in (roltabak vloeitjes) of gewoon zo ene als u 2de foto, maar dan wel mixed met tabak :)
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#5
ziet er idd goed uit :wink:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
geen jointjes meer voor mij :grin:
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vrienden vinden dat ik niet kan draaien, maar toch, je kan ze roken, ze zien er inderdaad niet strak uit van mij, maar ze vallen niet uit elkaar en zijn gewoon goed te roken :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Me~plantu~isme~moat zei:
k, vroeger waren mijn joints vooral dikker of nu met tabak dan.
en losser gerolt.
nu hou ik meer van fijne joints zonder tabak. niet echt superstrak, gwn..
meestal te maken met mijn stemming.

heb altijd liever een grote hoeveelheid fijne joints
dan een kleine hoeveelheid dikke joints.
maar versta mij niet verkeerd. een dikke joint smaakt ook.
heb liever een dikke joint in groep en bij feestjes.

uh.. fototje wil ik wel eens zetten, maar nu ebik er niet echt 1
Klik om te vergroten...
kga volledig akkoord.. behalve dat bij mij als ik een tientje koop de eerste een stuk dikker is dan de laatste :)

maar tword weer eens tijd om te stoppen met smoren.. kzou mijn gled in de vakantie wel voor betere dingen kunnen gebruiken
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van "vroegah" :sunglasses: heb ik geen fototjes, toen wisten mijn ouders ook niet dat ik blowde. Maar ze zien er nu ong zo uit:



Inside-Out met weinig shag en meer dan genoeg wiet :stoned: zo draai je naar mijn mening de lekkerste jointjes.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
:stoned: .
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
need^weed zei:
^ziet er lkr uit :stoned:
Klik om te vergroten...

smaakt nog beter :grin: :stoned: :sunglasses:
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haze zei:
Van "vroegah" :sunglasses: heb ik geen fototjes, toen wisten mijn ouders ook niet dat ik blowde. Maar ze zien er nu ong zo uit:



Inside-Out met weinig shag en meer dan genoeg wiet :stoned: zo draai je naar mijn mening de lekkerste jointjes.
Klik om te vergroten...

Strak hoor :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
¨nice one`±'
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
die vind ik toch zekers heel strak! Ik zou het je niet nadoen =D
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#15
bij mij is door de jaren heen niet direct de joint verandert, maar eerder de tijd die ik nodig heb voor hem te rollen.
toen ik pas begon had ik soms meer dan 5 min nodig :grin:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Deep Blue zei:
bij mij is door de jaren heen niet direct de joint verandert, maar eerder de tijd die ik nodig heb voor hem te rollen.
toen ik pas begon had ik soms meer dan 5 min nodig :grin:
Klik om te vergroten...
De eerste keer bij mij duurde een kwartier :openmouth:
Nu duurt het zo'n minuutje, afhankelijk van welk "blaadj" ik gebruik, soms wilt em niet in de tip rollen :angry: Maar dan is de rest poepsimpel, likken en aansteken!
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meestal voordat ik ga slapen twist ik er eentje. Gewoon simpel gold paper


niet al te groot. meestal doe ik er minuut of 3 over incl. verkruimelen. Tis meer het verkruimelen wat tijd kost. Maar meestal draai ik toch wil binnenstebuiten maarja, dat ziet er niet weer iets minder netjes uit, but who cares... als ie maar goed hijst.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
gron
d
dikkebluntLid
01-01-2024, 00:00
#19
eerst draaide ik joints met veel shag en slappe joints

nu draai ik fijne joints( die lkkr teugen) en nu lijken ze net op shopjoints
R
RoyalFluShLid
01-01-2024, 00:00
#20


vriend van me, ik gerolt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."