#1
Ik rook de laatste tijd alleen maar hasj omdat, dat me gewoon beter bevalt dan wiet maar waarom is er eigenlijk zo'n groot verschil tussen hasj en wiet? Er zitten in beide producten cannabinol en THC.
Intoxicated zei:Dat vraag ik me ook al erg lang af. Ik rook zelf meer wiet, omdat ik het effect lekkerder vind. Hasj heeft een hoger thc gehalte dan wiet (als je een beetje goede hasj hebt dan) maar ik word er echt amper stoned van. Misschien dat het komt omdat hasj meestal al wat ouder is dan de wiet die je normaal in de shop haalt, en dat de verschillende werkzame stoffen in andere verhouding komen zeg maar als ze afbreken? Of misschien komt het wel omdat heel veel hasj uit eht buitenland komt waar ze nog niet zulke opgefokte planten hebben als hier? Maar dat kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen, want nederhasj word ik ook niet echt veel stoneder van. Hmmm, wie weet het?




SpacingBen zei:Er wordt regelmatig wat aan hasj toegevoegd om de smaak te verbeteren/effect te versterken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."