Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstom jointje!

stom jointje!

135 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
K
Koele_KomunikatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Komt wel door depep hoor mafkees.

Deie "toet" zij jou gewoon dat je jezelf aan t kapot maken was. 1 grm pep op een normaal avondje utigaan, jij maakt jezelf dus echt helemaal naar de kk.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bent echt een sukkel, op de manier waarop jij gebruikt. Je bent pas 15 ook toch?

Word toch wakker, ook al zou het de joint zijn, dan nog, je gebruikt kennelijk te vee lwant je lichaam gaat er aan onder door. Get a grip man..
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan je ook niet verdragen. Je komt elke maandag zo'n beetje vertellen hoe erg je wel niet naar de getver was het afgelopen weekend. Vervolgens ga je aan ons vragen hoe het komt dat je ligt te kotsen.

Snap je nu hoe dom dat is?
S
S ][Nickname][Lid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon een jointje in combinatie met wat pep dat verkeerd valt, gebeurd je vast niet vaker als je het een beetje normaal houd.
en anders zou ik maar gaan minderen
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
S ][Nickname][ zei:
gewoon een jointje in combinatie met wat pep dat verkeerd valt, gebeurd je vast niet vaker als je het een beetje normaal houd.
zo wel, dan zou ik het wat rustiger aan doen :wink:
Klik om te vergroten...
een joint op pep voel ik nogeens nie
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
schranziewanzie zei:
S ][Nickname][ zei:
gewoon een jointje in combinatie met wat pep dat verkeerd valt, gebeurd je vast niet vaker als je het een beetje normaal houd.
zo wel, dan zou ik het wat rustiger aan doen :wink:
Klik om te vergroten...
een joint op pep voel ik nogeens nie
Klik om te vergroten...

Dat verschilt van mens tot mens af he.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elektronik_dynamite zei:
Bal0n zei:
Ik mag toch best mijn mening geven. Bovendien mag je het topic wel even opnieuw lezen, want het was helemaal de essentie van mijn verhaal niet om hem een minderwaardigheidscomplex aan te praten..
Klik om te vergroten...
ik heb het meerdere keren gelezen en ik blijf er nog steeds bij dat jij te hard was/bent... en als je het zelf goed leest vanaf het begin en je probeert te verplaatsen in een ander persoon dan snap je ook waarom meerdere mensen zo denken....
ik voel direct bij die 1e reactie van jou al een slechte vibe.... met je en ik qoute
"Je bent echt een sukkel, op de manier waarop jij gebruikt."
"Word toch wakker"
"Get a grip man.."
de manier waarop dat in zins context word gebracht brengt een hoop negatieve gevoelens met zich mee.. op de rest van die post heb ik niks aan te merken en de daarop volgende post van jou ook niet maar die daarop volgende post werd het steeds erger en je lijkt blijkbaar niet te snappen naar zoveel fouten op het taalgebruik gebied en leden die er fel op tegen zijn dat het gewoon fout is waarop jij je verwoord in sommige momenten...
en ik geef ook toe flash begrijpt het mischien ook niet echt en hij post idd ook veel over hoeveel hij wel niet heeft genomen maar dat is maar 1 aspect van hoe hij is ik bedoel we kennen hem geen van allen verder dus waarom zou je in vredes naam hem verder afkraken
en er is al door meerdere leden laten vallen dat ze precies hetzelfde deden toen ze net gebruikten ga je hun dan ook afzeiken ?
het is gewoon een fase van het leven en als je daar niet mee om kan gaan heb je pech gehad... of je leert er mee omgaan of je houd gewoon stil simpel zat!
Klik om te vergroten...

ach gos :)

Ik ben gestopt met lezen na "zo denken", heb ik wat gemist?
c
caravanbezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
je bent echt een zeikerd weet je dat balon
wat boeit t nou man tis hier iig geen partflock drugsforum dus wat loop je tegenwoordig nou te zeiken man....
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha, het is hier geen partyflock?

Nee ok, daar heb je gelijk in, maar als ik dan dit soort topics zie dan ga ik daar toch aan twijfelen :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Het kwam omdat je te veel drugs genomen had, voel je je nu stoer? Je bent het namelijk niet..
Klik om te vergroten...

Vorige week had ik ook een gram op.

nu ging het verkeerdt en vroeg dat het door dat jointje kwam.

En 1 gram is nu niet veel he,als je kijkt naar de andere pep gebruikers.

En waarom zou ik mij stoer voelen?Omdat ik fout ging?
Klik om te vergroten...

1 gram niet veel?? waarom zou je nu in godsnaam 1 gram snuiven als je met 1 of 2 lijnen al lang genoeg kan wakker blijven en bovendien 10 keer gezonder is..

maar toch je bent slecht bezig en beseft het zelf niet eens

Tis niet omdat oudere vrienden van jou 2 gram of meer binnenkrijgen dat ze stoer zijn he dan.. je kan dan nog beter elk weekend goed aan de drank..

jou kotsen zal mss ook aan de drank liggn die je gedornken had of had je niets gedronken? volgens mij was je gewoon kapot en moest je nog kotsen door overmaat aan drank of mss gewoon van d speed zelfs.. van de joint zal het wel niet geweest zijn denk ik
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Het kwam omdat je te veel drugs genomen had, voel je je nu stoer? Je bent het namelijk niet..
Klik om te vergroten...

Vorige week had ik ook een gram op.

nu ging het verkeerdt en vroeg dat het door dat jointje kwam.

En 1 gram is nu niet veel he,als je kijkt naar de andere pep gebruikers.

En waarom zou ik mij stoer voelen?Omdat ik fout ging?
Klik om te vergroten...

1 gram niet veel?? waarom zou je nu in godsnaam 1 gram snuiven als je met 1 of 2 lijnen al lang genoeg kan wakker blijven en bovendien 10 keer gezonder is..

maar toch je bent slecht bezig en beseft het zelf niet eens

Tis niet omdat oudere vrienden van jou 2 gram of meer binnenkrijgen dat ze stoer zijn he dan.. je kan dan nog beter elk weekend goed aan de drank..

jou kotsen zal mss ook aan de drank liggn die je gedornken had of had je niets gedronken? volgens mij was je gewoon kapot en moest je nog kotsen door overmaat aan drank of mss gewoon van d speed zelfs.. van de joint zal het wel niet geweest zijn denk ik
Klik om te vergroten...


Ik weet het niet van wat het kwam,volgens mij niet van de speed,want heb er nog nooit van gekotst,het zal wel die bus zijn,kwe ni.Maar heb niets gegeten,wat zou ik dan gekotst hebben,ik weet alleen dat het geel zag :P
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bal0n zei:
Je bent echt een sukkel, op de manier waarop jij gebruikt. Je bent pas 15 ook toch?

Word toch wakker, ook al zou het de joint zijn, dan nog, je gebruikt kennelijk te vee lwant je lichaam gaat er aan onder door. Get a grip man..
Klik om te vergroten...
Sommige mensen zullen het nooit leren.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Elektronik_dynamite zei:
Bal0n zei:
Niks moet.

Het punt is niet dat ik mensen duidelijk wil maken wat ik vind van zijn gebruik, meer van het feit dat het gewoon bijzonder slecht is. Dat mensen dit niet moeten doen als hun lichaam hen lief is. Nu weet ik niet hoe Flash Kieke over zijn lichaam denkt, maar hij doet er wel erg luchtig over.

Terwijl hij gewoon zijn lichaam compleet de tering in helpt, en er is hier ook niemand die het afkeurt. Dat is enkel wat ik probeer te zeggen, dat die jongen dom bezig is.
Klik om te vergroten...
zeg dat dan gewoon tegen hem :)
ik bedoel om zo te reageren als hiervoor is toch nergens voor nodig het helpt alleen problemen de wereld in :wink:
en zoals je nu praat is tenminste acceptabel :)
Klik om te vergroten...
Als je nu eens alle berichten van flash kieke doorgaat lezen en die van ballon dan zie je dat hij al maanden onzin uit kraamt en ballon zich al maanden inhoud. Ik snap wel dat hij op den duur uitvalt. Het gaat bij ballon niet alleen om dit topic maar om AL zijn berichten.
S
S ][Nickname][Lid
01-01-2024, 00:00
#14
schranziewanzie zei:
S ][Nickname][ zei:
gewoon een jointje in combinatie met wat pep dat verkeerd valt, gebeurd je vast niet vaker als je het een beetje normaal houd.
zo wel, dan zou ik het wat rustiger aan doen :wink:
Klik om te vergroten...
een joint op pep voel ik nogeens nie
Klik om te vergroten...
maar dan kan je er nog wel fout op gaan.,
er zijn mensen out gegaan van n half jointje
S
Speed-queenLid
01-01-2024, 00:00
#15
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
ja ik weet niet hoor maar die BolOn is echt een vaag persoon hoor.. zeikt echt alles en iedereen af. En flash kieke je ken inderdaad niet goed zijn geworden doro een blow en vooral als je pep op hebt en weinig heb geslapen en gegeten....heb het ook ene keer gehad....maar fiel toen flauw.. :rolleyes: dus ken wel daarvan zijn.
en BolOn die iedereen afzeik zo een beetje en over gebruiken zeurt...wat zoek je dan op deze site weetje...als het allemaal zo kut is.
ga dan zelf lekker bijles nederlands nemen :grin:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#16
slipperman zei:
Als je nu eens alle berichten van flash kieke doorgaat lezen en die van ballon dan zie je dat hij al maanden onzin uit kraamt en ballon zich al maanden inhoud. Ik snap wel dat hij op den duur uitvalt. Het gaat bij ballon niet alleen om dit topic maar om AL zijn berichten.
Klik om te vergroten...
als jij het nou eens goed gaat door lezen dan snap je mischien mijn argumenten op bepaalde personen :wink:
want ik heb ook gezegd dat flash veel onzin uitkraamt maar dat heb je blijkbaar niet gelezen
en als bal0n er niet normaal op kan reageren moet ie gewoon niet reageren
en er zijn genoeg andere mensen die onzin praten en waarom wordt daar dan niet zo op gereageerd, leg me dat maar eens uit :)
ik wil je niet afzeiken hoor... maar je hebt het zelf gewoon blijkbaar niet goed gelezen en om dan direct zoiets aan mij voor te leggen zonder zelf ook dingen goed te lezen vind ik persoonlijk nogal raar :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Speed-queen zei:
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
Klik om te vergroten...
ja ik weet niet hoor maar die BolOn is echt een vaag persoon hoor.. zeikt echt alles en iedereen af. En flash kieke je ken inderdaad niet goed zijn geworden doro een blow en vooral als je pep op hebt en weinig heb geslapen en gegeten....heb het ook ene keer gehad....maar fiel toen flauw.. :rolleyes: dus ken wel daarvan zijn.
en BolOn die iedereen afzeik zo een beetje en over gebruiken zeurt...wat zoek je dan op deze site weetje...als het allemaal zo kut is.
ga dan zelf lekker bijles nederlands nemen :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Mensen die zich afvragen waarom ze ziek worden na een nacht doorhalen op pep zijn idd geen vage personen.
S
Speed-queenLid
01-01-2024, 00:00
#18
meer dan de helft vraagt hier dingen hoor
gewoon soort ervaring delen enzo waar moet je het anders over hebben dan hoe verantwoordelijk en die bullshit
weet niet hoor maar je hoefd toch niet te reageren als je het onzin vind..
als ik iets wil weten vraag ik het hier en wie ben jij om iets over mij te gaan bepalen.....beetje eigendunk hierzo... als ik wil vragen of iemand dat ook heeft en gewoon normaal erover praat hierzo moeten er altijd van die mensen laten zien dat ze wijs zijn
ik heb genoeg vrienden die naar de klotte zijn gegaan ja. dus weet wel waarneer het te ver gaat enzo.
En dan ga jij iritante opmerkingen geven weetjuh. Altijd laatste woord.
maarjah je moet gewoon lekker niet irritant en wijs tegen mij doen tewijl je geen eene moer weet van mij ...

sorry maar ken echt niet tegen dwarse mensen met alleen hun eigen wijze mening en de rest mag nix zeggen of doen hier.... :confused:
Bal0n zei:
Speed-queen zei:
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
Klik om te vergroten...
ja ik weet niet hoor maar die BolOn is echt een vaag persoon hoor.. zeikt echt alles en iedereen af. En flash kieke je ken inderdaad niet goed zijn geworden doro een blow en vooral als je pep op hebt en weinig heb geslapen en gegeten....heb het ook ene keer gehad....maar fiel toen flauw.. :rolleyes: dus ken wel daarvan zijn.
en BolOn die iedereen afzeik zo een beetje en over gebruiken zeurt...wat zoek je dan op deze site weetje...als het allemaal zo kut is.
ga dan zelf lekker bijles nederlands nemen :grin:
Klik om te vergroten...

Mensen die zich afvragen waarom ze ziek worden na een nacht doorhalen op pep zijn idd geen vage personen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Welkom bij de Teleac NOT cursus: Hoe maakt men van een mug een olifant!


Serieus, Chill
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Speed-queen zei:
meer dan de helft vraagt hier dingen hoor
gewoon soort ervaring delen enzo waar moet je het anders over hebben dan hoe verantwoordelijk en die bullshit
weet niet hoor maar je hoefd toch niet te reageren als je het onzin vind..
als ik iets wil weten vraag ik het hier en wie ben jij om iets over mij te gaan bepalen.....beetje eigendunk hierzo... als ik wil vragen of iemand dat ook heeft en gewoon normaal erover praat hierzo moeten er altijd van die mensen laten zien dat ze wijs zijn
ik heb genoeg vrienden die naar de klotte zijn gegaan ja. dus weet wel waarneer het te ver gaat enzo.
En dan ga jij iritante opmerkingen geven weetjuh. Altijd laatste woord.
maarjah je moet gewoon lekker niet irritant en wijs tegen mij doen tewijl je geen eene moer weet van mij ...

sorry maar ken echt niet tegen dwarse mensen met alleen hun eigen wijze mening en de rest mag nix zeggen of doen hier.... :confused:
Bal0n zei:
Speed-queen zei:
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
Klik om te vergroten...
ja ik weet niet hoor maar die BolOn is echt een vaag persoon hoor.. zeikt echt alles en iedereen af. En flash kieke je ken inderdaad niet goed zijn geworden doro een blow en vooral als je pep op hebt en weinig heb geslapen en gegeten....heb het ook ene keer gehad....maar fiel toen flauw.. :rolleyes: dus ken wel daarvan zijn.
en BolOn die iedereen afzeik zo een beetje en over gebruiken zeurt...wat zoek je dan op deze site weetje...als het allemaal zo kut is.
ga dan zelf lekker bijles nederlands nemen :grin:
Klik om te vergroten...

Mensen die zich afvragen waarom ze ziek worden na een nacht doorhalen op pep zijn idd geen vage personen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Als jij vertelt over flink gebruik dan is het toch logisch dat je er een reactie op krijgt :rolleyes:

En ja. Haze heeft gelijk! :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."