Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCannabis als pijnstiller?!

Cannabis als pijnstiller?!

21 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
kzou sowieso geen spacecake eten das te moeilijk om te doseren en duurt te lang voor een beginner
i
ikkes39Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal

Ik wil vanwege pijnbestrijding gaan blowen (heb ik nog nooit gedaan)
Wat kan ik dan t beste gaan gebruiken?

Bedankt
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: vraagje

ikkes39 zei:
Hallo allemaal

Ik wil vanwege pijnbestrijding gaan blowen (heb ik nog nooit gedaan)
Wat kan ik dan t beste gaan gebruiken?

Bedankt
Klik om te vergroten...
zou nie direct met dure weed beginnen
je hebt het toch nog nooit gedaan dus je zal het wel voelen
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
waar en wat voor voor pijn heb je :confused:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je emotionele pijn hebt, zeker niet gaan gebruiken .. Dan ga je denken, ik zit in een dipje en ik wil me goed voelen > Jointje and so on ..!
i
ikkes39Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Is geen emotionele pijn hoor
Echtpuur lichamelijk
i
ikkes39Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb pijn in bepaalde botten
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zou maar wiet blowen
A
Almelo Vak RLid
01-01-2024, 00:00
#9
Morfine?
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar dan wel door een (water)pijp, da's gezonder. Zou ik doen... Maar wie ben ik? ... :rolleyes:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Almelo Vak R zei:
Morfine?
Klik om te vergroten...
er staat toch dat hij/zij wil gaan blowen :wink:
het lijkt me dat je morfine pas als 1 van de laatste opties neemt als het echt niet anders kan
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Schaf een vaporizer aan, en wat wiet wat een beetje laag geprijst is, naast het verdovende effect heb je een grote kans dat je je kostelijk vermaakt.

Oja, en wees niet te zelfverzekerd, drugs kunnen rare effecten hebben.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb je topic titel even veranderd, omdat hij niet duidelijk maakte waar het topic over ging...

Ik zou spacecake gaan bakken als ik jou was!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
Ik zou spacecake gaan bakken als ik jou was!
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me toch veels te heftig voor alleen verdoving? :)
i
ikkes39Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt allemaal tot zover
Ik weet nog steeds eigenlijkniks
De meningen lopen nogal uiteen
Roken doe ik al dusse.....
Morfine is idd geen optie
Even voor de duidelijkheid ik ben geen 20 meer maar al 42 en wil dus niet zomaar gaan rommelen
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarom laat je je niet eens goed voorlichten door een arts? Die hebben toch de know how over medi-wiet?
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
wiet blowen zoals wij doen dus om te relaxen is gewoon een hele rare cultuur

wiet kun je in veel verschilende manier benutten als je al rook is het voor jouw dus geen probleem om jointjes te roken, ga naar coffeeshop koop een voorgedraaide jointje(als je jointje kan draaien koop beter zakje) eerste lekker eten daarna steek die jointje op en vind een plaats zodat je relax kan zitten ,het zal jouw pijn wel verzachten denk ik,
toen ik met mijn werk net begon(zwaar bouwslopen) had ik aan het einde van de dag ook overal pijn maar na die eerste jointje keek ik alleen naar grasjes in de park :mrgreen:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
ikkes39 zei:
Bedankt allemaal tot zover
Ik weet nog steeds eigenlijkniks
De meningen lopen nogal uiteen
Roken doe ik al dusse.....
Morfine is idd geen optie
Even voor de duidelijkheid ik ben geen 20 meer maar al 42 en wil dus niet zomaar gaan rommelen
Klik om te vergroten...

Als je toch al rookt, zie ik het probleem van eens proberen niet in!

En de dokter raardplegen kan uiteraard ook geen kwaad...
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jeller zei:
kzou sowieso geen spacecake eten das te moeilijk om te doseren en duurt te lang voor een beginner
Klik om te vergroten...

en het is zijn doel niet om te trippen... + je kan moeilijk elke dag cake gaan maken :confused:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
need^weed zei:
Jeller zei:
kzou sowieso geen spacecake eten das te moeilijk om te doseren en duurt te lang voor een beginner
Klik om te vergroten...

en het is zijn doel niet om te trippen... + je kan moeilijk elke dag cake gaan maken :confused:
Klik om te vergroten...

Ik zie serieus het punt niet...

Aan spacecake raakte (ik) veel eerder gewend... Na een week dagleijks gebruikte te hebben, werd ik er alleen nog een beetje zweverig van, niet echt knetter... Verder is het veel gezonder uiteraard omdat je niet rookt, je conditie gaat dus ook niet (zomaar) achteruit...

Ik blow nu dagelijks omdat ik op deze manier nog enig effect van THC kan ondervinden... Wil ik dagelijks van spacecake spacen (pijn wordt al minder bij een lage dosis) dan moet ik hele grote hoeveelheden naar binnen werken. En wanneer je zelf spacecake bakt kan je naar mijn inziens heel goed doseren! (je kan er trouwens ook kiezen om maar 1 hapje in het uur van de cake te nemen eh?!)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."