Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet is niet meer zoals vroeger...

Het is niet meer zoals vroeger...

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,

Eerst en vooral. Als je bij soms niet begrijpt. Dan is het waarschijnlijk omdat ik Belg ben :wave:


het zit dus zo :

ik blow momenteel een jaar en half. ik rook elke dag mijn jointjes.
Zeker 2 per dag maar dat kan ook oplopen tot meer
:stoned:

Maar een xxx aantal maanden word ik niet echt meer stoned.
Als ik weed koop, de eerste 2 jointjes dat ik rook voel ik mij stoned. En de rest van de weed voel ik echter niets meer van of toch bijna niets.

Aan de kwaliteit zal het waarschijnlijk niet liggen, want ik heb meestal weed uit de smart/headshop.

Mijn vrienden blowen ook een aantal jaren meer dan mij en zij worden nog altijd stoned. En blowen ook aantal joints per dag. Dag in dag uit.

Ik heb al veel informatie gelezen over cannabis, en kwam hier en daar tegen dat je niet steeds meer hoeveelheid in je joint moet doen om stoned te geraken.

Mensen die dit probleem ook hebben ?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, je gebruikt teveel...

Maar dat deed ik ook, en nu ik de beste van het beste krijg heb ik er geen last meer van...

Toch de kwaliteit dan?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb het niet zo erg maar ik kan wel soms 3-4jointjes ofzo roken zonder dat ik veel stoneder ben dan na die 1ste/2de joint
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je toch niet stoned wordt,Wat heeft het dan voor nut om te blijve smore?
Je kunt gewoon om de 2dage smore, dan ga je je wat meer stoned voelen.
Of gewoon een mega joint maken. :stoned:
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja als je wat langer en veel blowt, word het effect echt minder! ik heb ook vaak op sites gelezen dat je niet steeds meer nodig hebt om hetzelfde effect te krijgen, maar heb een kennis, 19 jaar oud, blowt ook sinds dr 14e, en ze zegt dat ze ook niet meer stoned word als ze 1 hele joint op heeft. Ze heeft er wel 5 nodig om helemaal 'knetter' te worden.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Stop eens een weekje :wink: En nadien blow je terug wat verder, doe er af en toe eens wat pauzekes tussen. Zo wordt je terug snel goed stoned :wink:
Of doe eens wat mixes, hasj met wiet ofzo, gisteren gedaan en direct van 1 joint in slaapgevallen en starend luisteren naar de muziek :grin:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
niet blowen voor 12 uur helpt altijd :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat flash kieke zegt... Kzou maar iets gaan minderen, heel logisch toch? :mrgreen:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Acra zei:
hallo,

Eerst en vooral. Als je bij soms niet begrijpt. Dan is het waarschijnlijk omdat ik Belg ben :wave:


het zit dus zo :

ik blow momenteel een jaar en half. ik rook elke dag mijn jointjes.
Zeker 2 per dag maar dat kan ook oplopen tot meer
:stoned:

Maar een xxx aantal maanden word ik niet echt meer stoned.
Als ik weed koop, de eerste 2 jointjes dat ik rook voel ik mij stoned. En de rest van de weed voel ik echter niets meer van of toch bijna niets.

Aan de kwaliteit zal het waarschijnlijk niet liggen, want ik heb meestal weed uit de smart/headshop.

Mijn vrienden blowen ook een aantal jaren meer dan mij en zij worden nog altijd stoned. En blowen ook aantal joints per dag. Dag in dag uit.

Ik heb al veel informatie gelezen over cannabis, en kwam hier en daar tegen dat je niet steeds meer hoeveelheid in je joint moet doen om stoned te geraken.

Mensen die dit probleem ook hebben ?
Klik om te vergroten...

Dan moet jij die aantal jaren wachten,en ga je terug elke dag stoned worden.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
het kan ook zijn dat je een beetje aan het 'stonede gevoel' gewend bent geraakt.
Dat je dus denkt dat je eigk nog wel nuchter bent, maar dat dus echt wel meevalt. Jij voelt je bijvoorbeeld nuchter na 3 joints teriwjl iemand die niet vaak blowt dan helemaal de pan uit knettert. Omdat diegene nog niet zo vaak het stonede gevoel mee maakt.
Snapje?
Als je echt weer stoned wil worden, stop een paar weekjes, en daarna voel je het weer.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
minn zei:
het kan ook zijn dat je een beetje aan het 'stonede gevoel' gewend bent geraakt.
Dat je dus denkt dat je eigk nog wel nuchter bent, maar dat dus echt wel meevalt. Jij voelt je bijvoorbeeld nuchter na 3 joints teriwjl iemand die niet vaak blowt dan helemaal de pan uit knettert. Omdat diegene nog niet zo vaak het stonede gevoel mee maakt.
Snapje?
Als je echt weer stoned wil worden, stop een paar weekjes, en daarna voel je het weer.
Klik om te vergroten...


Je kunt er aan wennen ja,tolerantie.
Maar van wat je zei over dat denken zou wel bizzar zijn. :P
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Volgens mij werkt de tolerantie bij iedereen anders. Ik kan nog altijd flink stoned worden van één joint, terwijl anderen wel gewenning hebben.

Misschien moet je eens een waterpijp aanschaffen, en dat een tijdje gaan proberen.
d
dikkebluntLid
01-01-2024, 00:00
#13
moet je is een paar dagen stoppen met blowen en dan weer verder gaan

de eerste joint wat je dan rookt word je knetterstoned van (heb ik teminste elke x en ik blow 2 jaar elke dag)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."