Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTCgebruik, wanneer?

XTCgebruik, wanneer?

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vond het achteraf niet echt een geschikte plek. Heb ook heel erg geluk gehad dat de leraren het niet doorhadden.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Buiten in de zon.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon lekker thuis :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
op t strand :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lekker thuis, dan kun je doen en laten wat je wil. De muziek op zetten die JIJ op dat moment wil horen, lekker rommelen op je pc, beetje kletsen zonder te hoeven schreeuwen of steeds vragen; wat zeg je? Geen vreemde blikken van onbekende....en zo kan ik nog wel even doorgaan.
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#6
bij vrienden en 1 keer op een feestje gedaan.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het liefst op een feest, goede sfeer, goede muziek (electro) en ruimte om te dansen, met een heerlijke ventilator op je kop :hearteyes:

Of gewoon lekker thuis in het bijzijn van leuke mensen :hearteyes:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#8
soms wel eens met wat vrienden bij iemand thuis om lkkr te spacen, dan meestal in combi met wiet
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
moest ik het nu nog eens doen wss thuis.. is veiliger en xtc is meer chill drug hé.. voor te feesten zijn er betere drugs
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thuis, om te chillen met mijn vrienden. En met uitgaan (hoewel dat eigenlijk niet echt leuk meer is).
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#11
XTC blijf voor mij een gelegenheidsdrug :grin: , dus alleen nog maar op grote feestjes en heel soms thuis.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
De vraag is meer waar zou je het NIET moeten doen? Want, mits niet overgedoseerd, XTC geeft je altijd een lekker gevoel waar en met wie je ook bent. Het is zo kut van die enorme pupillen.

Gelukkig komt de lente er weer aan en dan kan de zon wel eens gaan schijnen. Weet u nog? Dat felle gele balletje wat we vroeger aan de hemel zagen? Tijd voor een zonnebril!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#13
nutsss zei:
Het is zo kut van die enorme pupillen.
Klik om te vergroten...

Bij mij zijn het niet alleen mijn pupillen, mijn hele ogen worden groot en worden heel raar en glazig :(
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#14
voornamelijk thuis, soms met uitgaan en een paar keer op wat grotere feesten gedaan.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#15
oja en tijdens uitgaan, nu eigenlyk alleen nog maar tijdens uitgaan
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey, Ik het het zelf al wel eens gedaan (op een grote fuif, namelijk Reverze) en de meesten zullen deze drug ook wel op (vooral de grotere) feesten gebruiken, maar misschien zijn er hier mensen die het ook op andere moment of voor andere redenen doen? Zoals sport bv?

Ben alvast benieuwd :wink:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vaak op feesjes en 2* bij vrienden gedaan.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#18
thuis
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Meestal op een feest of gewoon thuis.

Soms buiten, soms binnen
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou toendertijd vond ik het echt heerlijk op school met een pilletje op. Zooveel mensen waar je allemaal van houdt, de saaiste schooldag is in 1 klap een heerlijke mooie geweldige dag die nooit zou mogen eindigen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."