Ik vond het achteraf niet echt een geschikte plek. Heb ook heel erg geluk gehad dat de leraren het niet doorhadden.
#2
Buiten in de zon.
#3
Gewoon lekker thuis
#4
op t strand :P
#5
Lekker thuis, dan kun je doen en laten wat je wil. De muziek op zetten die JIJ op dat moment wil horen, lekker rommelen op je pc, beetje kletsen zonder te hoeven schreeuwen of steeds vragen; wat zeg je? Geen vreemde blikken van onbekende....en zo kan ik nog wel even doorgaan.
#6
bij vrienden en 1 keer op een feestje gedaan.
#7
Het liefst op een feest, goede sfeer, goede muziek (electro) en ruimte om te dansen, met een heerlijke ventilator op je kop
Of gewoon lekker thuis in het bijzijn van leuke mensen
#8
soms wel eens met wat vrienden bij iemand thuis om lkkr te spacen, dan meestal in combi met wiet
Thuis, om te chillen met mijn vrienden. En met uitgaan (hoewel dat eigenlijk niet echt leuk meer is).
#11
XTC blijf voor mij een gelegenheidsdrug , dus alleen nog maar op grote feestjes en heel soms thuis.
#12
De vraag is meer waar zou je het NIET moeten doen? Want, mits niet overgedoseerd, XTC geeft je altijd een lekker gevoel waar en met wie je ook bent. Het is zo kut van die enorme pupillen.
Gelukkig komt de lente er weer aan en dan kan de zon wel eens gaan schijnen. Weet u nog? Dat felle gele balletje wat we vroeger aan de hemel zagen? Tijd voor een zonnebril!
Bij mij zijn het niet alleen mijn pupillen, mijn hele ogen worden groot en worden heel raar en glazig
#14
voornamelijk thuis, soms met uitgaan en een paar keer op wat grotere feesten gedaan.
#15
oja en tijdens uitgaan, nu eigenlyk alleen nog maar tijdens uitgaan
#16
Hey, Ik het het zelf al wel eens gedaan (op een grote fuif, namelijk Reverze) en de meesten zullen deze drug ook wel op (vooral de grotere) feesten gebruiken, maar misschien zijn er hier mensen die het ook op andere moment of voor andere redenen doen? Zoals sport bv?
Ben alvast benieuwd
#17
Vaak op feesjes en 2* bij vrienden gedaan.
#18
thuis
#19
Meestal op een feest of gewoon thuis.
Soms buiten, soms binnen
#20
Nou toendertijd vond ik het echt heerlijk op school met een pilletje op. Zooveel mensen waar je allemaal van houdt, de saaiste schooldag is in 1 klap een heerlijke mooie geweldige dag die nooit zou mogen eindigen
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.