Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vind 1 in de 2 of 3 maanden het beste gewoon de gouden regel dan blijft het leuk"
"Marcel zei: Als je in NL woont kun je gemakkelijk laten testen. Alleen dan weet je wat het is en wat er in zit! http://www.drugs-test.nl Klik om te vergroten... maar dan nog steeds weet je het niet zeker..."
"***Star_System*** zei: ja ik heb dat gewoon verteld, maar is alweer een tijd geleden, kwam ik verdrietig bij haar thuis vroeg mn moeder: WAT IS? Dus ik zei ik heb speedcrash, maakt haar allemaal niks uit die noemt zoiets bevliegingen ofzo iig staat ze er niet van te kijken, ze wist niet eens wat speed was in eerste instantie maar nou natuurlijk wel, ik woon toch op mezelf dus wat kan ze doen ik zei ook dat ze een keer paddo's moest doen maar toen liep ze heel snel weg nadat ik haar uitgelegd heb wat paddo's waren uiteraard, ze wou daar niks meer over horen Klik om te vergroten... wat ook heel logisch is"
"ik slik ze het liefste... snuivene bevalt me zowiezo niet:P"
"alleen met grote feesten.. als je het te vaak doet is het niet het zelfde gevoel"
"wicket zei: gister nix op zelfs geen wiet. kben echt van plan om te stopppe en alles wat soepeler te laten lopen. kmoet trouwens vandaag rijlesse dus lijkt me nie zoon slim ideetje :P Klik om te vergroten... of juist wel..."
"hahaha klinkt logisch :P"
"super silver haze blijft tochwe de beste"
"ik draai meestal zo dik mogelijk... maar meestal blijft het bij een grammetje"
"alleen met feesten niet op het werk... mischien bevalt het me wel als ik dat doe en daar ben ik bang voor"