#1
je bent 16 jaar dan kun je naar mijn idee niet uitmaken wat goed en slecht is eigenlijk is blowen ook slecht en dat je goed ga presteren op school kan niemand weten ene kan het wel andere weer niet ik zat op havo vwo brugklas en nu heb ik alleen maar een vbo diploma bijvoorbeeld dus bij mij was het allesbehalve goed
er zijn ook mensen die zelfs beter kunnen leren als ze stoned zijn maar het is geen toeval hoe lager je school is hoe hoger aantal blowers in je klas
als je zestien ben je kunt wel denken dat je weet wat goed en slecht is maar toch is een van de jaren waar je meeste fouten maak in het leven
blowenb is wel leuk maar moet je wel in controle kunnen houden elke dag blowen is een verslaving en leuk is het absuluut niet meer na een aantal jaren
er zijn ook mensen die zelfs beter kunnen leren als ze stoned zijn maar het is geen toeval hoe lager je school is hoe hoger aantal blowers in je klas
als je zestien ben je kunt wel denken dat je weet wat goed en slecht is maar toch is een van de jaren waar je meeste fouten maak in het leven
blowenb is wel leuk maar moet je wel in controle kunnen houden elke dag blowen is een verslaving en leuk is het absuluut niet meer na een aantal jaren

.