#1
nen mijn dealer spreekt, marokaanse en onverstaanbaar frans
ik ben al jaren witte aan het bgebruiken, en zou nu toch graag eens een hero shot zetten,
ik doe het toch hoor, ben al 3 jaar verslaafd geweest aan hero (chinezen) en ga nu sporadisch met witte en bruin bezig, dus ??????
alvast bedankt
ik ben al jaren witte aan het bgebruiken, en zou nu toch graag eens een hero shot zetten,
ik doe het toch hoor, ben al 3 jaar verslaafd geweest aan hero (chinezen) en ga nu sporadisch met witte en bruin bezig, dus ??????
alvast bedankt

