#1
jepz inderdaad , zien wie je egte vrienden zijn en ff chill aandoen
good luck![:)]()
good luck
Solidius zei:Dwangbuis en Valium.
Ik zie hele uitgebreide en meelevende reacties maar wat mij betreft gaat dit helemaal nergens over. Dan ga ik denken dat het aan mij ligt of dat ik iets mis. Ik heb het nu meerdere keren gelezen en wat ik zie is dat er in het begin speed en xtc worden genoemd waarna er een serie problemen staat beschreven alsof deze het directe gevolg zijn van deze middelen. Wat dacht je dan van er gewoon mee stoppen? Alleen al voor jezelf is er reden genoeg maar het is zelfs nog erger.wicket zei:hoe denk ejullie nou over me als je dit leest?.
Voor mij is dit al helemaal onbegrijpelijk. In de titel vraag je naar hoop en als iets hoop is dan is dat wat je hier beschrijft. Als er iets je kan helpen is het de liefde voor een meisje. Het ontgaat me nog steeds wat nou echt het probleem is maar als je gevoelens zijn zoals je ze beschrijft is zij de oplossing.ik heb nu een vriendin waar ik super veel van hou. ze is echt ALLES voor me.
En dan ineens dit, ook al zo apart. Het ene moment ben je een mietje die dood wil en het andere moment sta je ineens te vechten. Opmerkelik is hun overeenkomst, beide zijn ze het gevolg van een zwakke geest. Vechten is voor paupers en agressie een zwakte. Toch voelde je je hierdoor 'weer THE MAN'. War je met 'weer'bedoelt laten we maar ff in het midden. Dit verhaal doet mij nog niet eens denken aan een echte man laat staan 'THE MAN'.later buiten heb ik keihard staan vechten en heb een gast die een maat van me sloeg een kk op zn hoofd geslage met mn helm. die heeft vandaag zker hoofdpijn. daarna weet ik het niet meer. er stonden 3 gaste vollop op me in aant slaan en ik voelde niks. kheb ze alle 3 van me afgeslage (weer et hellm ) en ben toen weggelope. dit gevecht deed me goed. ik ben een kleine niet zoon sterke gozer maar deze aaf had ik ze te pakke. voor 5 min voelde ik me weer THE MAN.
wicket zei:goeide grappe fucker.
soort niet bij iedereen gaat alles lkkr en dat moet je kunne begrijpe. vooral geintjes gaan make met mense die in zoon toestand zijn.
ik kan ut nog hebbe gelukkig maar je kan het slechter treffe .
maja das ut trieste aan forums. mensen komen hier om hun ware indentiteit te verbergen, en hier de man uit te hange met stoere verhale , vooral als moderator . kerel je bent echt een toppertje moderator op een drugsforum![]()


Deranged zei:Hier en daar is het wat vreemd geformuleerd zie ik nu, dat zal dan toch de moeheid zijn ofzo. Wat ik me nu afvraag is de hoop voor mij????
Deranged zei:Die moet ik dan gaan huren denk ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."