Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde hoop voor mij???

de hoop voor mij???

36 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#1
jepz inderdaad , zien wie je egte vrienden zijn en ff chill aandoen
good luck :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kijk, dat klinkt toch al wat beter :) je mag blij wezen met zo'n vriendin :wink:

Sterkte!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jij bent op dreef vandaag. :P
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dwangbuis en Valium.
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Solidius zei:
Dwangbuis en Valium.
Klik om te vergroten...
:rolleyes: :mrgreen:

Stoppen met alle drugs voor minimaal een half jaar. Als je dat redt kun je verder kijken. Eerst lichamelijk en geestelijk weer op krachten komen.

Zoek eventueel professionele hulp.
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#6
goeide grappe fucker.

soort niet bij iedereen gaat alles lkkr en dat moet je kunne begrijpe. vooral geintjes gaan make met mense die in zoon toestand zijn.

ik kan ut nog hebbe gelukkig maar je kan het slechter treffe .

maja das ut trieste aan forums. mensen komen hier om hun ware indentiteit te verbergen, en hier de man uit te hange met stoere verhale , vooral als moderator . kerel je bent echt een toppertje moderator op een drugsforum :openmouth:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
wicket zei:
hoe denk ejullie nou over me als je dit leest?.
Klik om te vergroten...
Ik zie hele uitgebreide en meelevende reacties maar wat mij betreft gaat dit helemaal nergens over. Dan ga ik denken dat het aan mij ligt of dat ik iets mis. Ik heb het nu meerdere keren gelezen en wat ik zie is dat er in het begin speed en xtc worden genoemd waarna er een serie problemen staat beschreven alsof deze het directe gevolg zijn van deze middelen. Wat dacht je dan van er gewoon mee stoppen? Alleen al voor jezelf is er reden genoeg maar het is zelfs nog erger.
ik heb nu een vriendin waar ik super veel van hou. ze is echt ALLES voor me.
Klik om te vergroten...
Voor mij is dit al helemaal onbegrijpelijk. In de titel vraag je naar hoop en als iets hoop is dan is dat wat je hier beschrijft. Als er iets je kan helpen is het de liefde voor een meisje. Het ontgaat me nog steeds wat nou echt het probleem is maar als je gevoelens zijn zoals je ze beschrijft is zij de oplossing.
later buiten heb ik keihard staan vechten en heb een gast die een maat van me sloeg een kk op zn hoofd geslage met mn helm. die heeft vandaag zker hoofdpijn. daarna weet ik het niet meer. er stonden 3 gaste vollop op me in aant slaan en ik voelde niks. kheb ze alle 3 van me afgeslage (weer et hellm ) en ben toen weggelope. dit gevecht deed me goed. ik ben een kleine niet zoon sterke gozer maar deze aaf had ik ze te pakke. voor 5 min voelde ik me weer THE MAN.
Klik om te vergroten...
En dan ineens dit, ook al zo apart. Het ene moment ben je een mietje die dood wil en het andere moment sta je ineens te vechten. Opmerkelik is hun overeenkomst, beide zijn ze het gevolg van een zwakke geest. Vechten is voor paupers en agressie een zwakte. Toch voelde je je hierdoor 'weer THE MAN'. War je met 'weer'bedoelt laten we maar ff in het midden. Dit verhaal doet mij nog niet eens denken aan een echte man laat staan 'THE MAN'.

Dit is wat ik erover denk, ik wilde het netjes voor me houden tot ik bovenstaand verzoek zag staan. Het is niet mijn bedoeling je in de zeik te nemen of te beledigen. Je wist me te inspireren toen ik daar vatbaar voor was. Alleen al toen ik de titel zag staan gebeurde er iets. Ik wilde eerst reageren op de titel alleen maar uit nieuwsgierigheid heb ik uiteindelijk toch maar het verhaal gelezen. Het antwoord op je wanhopig gestelde vraag is dus dat je vriendin de hoop is. Maar dit kon je echt niet zelf verzinnen? Dit soort dingen kan ik niet begrijpen. Ik heb het hele verhaal meerdere keren gelezen en blijf concluderen dat het een belachelijk verhaal is.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
wicket zei:
goeide grappe fucker.

soort niet bij iedereen gaat alles lkkr en dat moet je kunne begrijpe. vooral geintjes gaan make met mense die in zoon toestand zijn.

ik kan ut nog hebbe gelukkig maar je kan het slechter treffe .

maja das ut trieste aan forums. mensen komen hier om hun ware indentiteit te verbergen, en hier de man uit te hange met stoere verhale , vooral als moderator . kerel je bent echt een toppertje moderator op een drugsforum :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat jij je levensverhaal op een forum zet, en niet de reactie krijgt van een persoon die jij wilt, geeft aan dat je geen hulpt zoekt maar medelijden.

Zoals Deranged hierboven al meesterlijk beschreef :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zal het voorlopig moeten doen met de Privilege in Zundert.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged is geniaal met zijn speedkop :).
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hier en daar is het wat vreemd geformuleerd zie ik nu, dat zal dan toch de moeheid zijn ofzo. Wat ik me nu afvraag is de hoop voor mij????
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
El Retro zei:
Deranged is geniaal met zijn speedkop :).
Klik om te vergroten...

Geniale pepklep :grin:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op zen hollands gezegd :beer:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
Hier en daar is het wat vreemd geformuleerd zie ik nu, dat zal dan toch de moeheid zijn ofzo. Wat ik me nu afvraag is de hoop voor mij????
Klik om te vergroten...

Hahah zoek dat maar bij je vriendin :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die moet ik dan gaan huren denk ik.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
Die moet ik dan gaan huren denk ik.
Klik om te vergroten...

of kopen, zijn goede modellen te vinden op http//www.mailorderbride.com/

Alleen het bouwjaar valt af en toe wat tegen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is dan weer een heel ander verhaal en niet echt mijn ding. Huren volstaat.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stoppen met die xtc, daar krijg je depressies van, van speed duidelijk niet als je deranged bezig hoort want die is altijd vrolijk en vlijtig met typen...
Je hebt op een drugsforum gepost, dus je zal zeker de link tussen drugs en depressies hebben gelegd, goed zo!!!
Ik voel me tegenwoordig op maandag ook altijd ronduit uitermate kut en ik weet dat dit vooral door die xtc komt maar daar trek ik me geen reet van aan, die dope is te af...
Dus zeker dermee stoppen als het je teveel wordt!
Wel nie stoppen met paffen he, dat kan echt niet zoveel kwaad.
Maar waarom wou je het nou uitmaken met je vriendin, omdat jij je kut voelt en zei zich daarover zorgen maakt, zoals je ziet zal ze je echt wel steunen en gebruik die steun dan ook he kerel.
!!!En haal aub geen gekke stoten uit!!!
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#19
nou voor mij is mn verhaal vrij logisch in mekaar gezet, hooguit met hier en daar een type fout. zo zie je maar weer mensen zitten anders in mekaar en kan best begrijpe dat ut lastig is je in te beelden hoe mijn sitiatie is.

is ook lastig. kvind die kritiek ook echt niet erg ofzo. dat ik dat gevecht aaning kwam ten eerste omdat mn vrienden klappen kregen en ik kankers waus was. dan doe je zoiets ook wel wat makkelijker.

wat betreft mn vriendin, dit is opgelost als j kan leze :rolleyes:

er word gezegt da ik een mietje ben die dood wil. naja niet echt natuurlijk, kheb ut wel zo getypt mijn fout. kheb het eerste verhaal ook in een zware depressie geschreven. ook 1 van mijn problemen trouwens. kheb hele grote steemmingswisselingen.

tiss miss vaag om je verhaal op Df te zette maar ik wou ut gewoon kwijt. kheb hier meerdere verhalen geleze waar wel serieus op in gegaan werd. hier had ik ook om gevraagt. ik hoef absoluut geen medelijden echt NIET. ik heb gevragd naar jullie mening en die gave jullie ook maar wel op een wat oppervlakkige manier. ik denk dat ik het hier maar bij laat.

ik bedakn de mensen die wel normaal konden reageren op mijn story. zoals safire thnx :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgens mij was je flink aan begaaien gister.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."