Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsweed=duur!!

weed=duur!!

56 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
genoeg keuze in rotterdam... jwt
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tien euro voor een gram?

...

Waarom ga je niet eens naar een andere shop als je huidige te duur is?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jezus 10 euro voor een gram? Ik betaal bij mijn favoriete coffeeshop 6.50 voor een gram, maar een paar maanden terug was het nog gewoon 6 euro.
In grotere hoeveelheden vaak goedkoper, en er zijn coffeeshops met wiet voor 5 euro en zelfs goedkoper.

Maarja; dit is Amsterdam.
Maar ik zou zeggen, zoek een andere coffeeshop!
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#4
zoek dan inderdaad een andere shop, 10 euro voor een gram is achterlijk.
ik betaal 6.5 / 7 euro voor erg goeie wiet. voor 13.50 heb je in de shop waar ik meestal kom 3 gram weed waar je enorm knetter van word.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#5
OMG :P ik haal niet bij coffeeshops en daar koop ik het €3 de gram(white widow iig, de andere liggen iets hoger) :openmouth: Naja, het is al zolang geleden dat ik de coffeeshop-prijzen bijna vergeten ben :)
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik betaal meestal ook € 10 per gram, maar dan voor hasj en draai er dan 2 uit misschien 3 hele kleintjes.

Wiet wordt idd veel duurder. De gemeente en politie zijn bezig om de kliene thuistelers aan te pakken. Zij kunnen daardoor niet meer aan de coffieshops leveren en grote telers krijgen daardoor een betere positie en kunnen meer vragen voor hun spul. Kartel vorming.

Ik zou zelf geen € 10 voor skunk betalen of zo, maar als het goed spul is maakt het toch niet uit.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Koffieshops vrezen criminalisering
door Emile Calon


TERNEUZEN - De Zeeuwse koffieshops vrezen dat de wietmarkt meer in meer in handen komt van criminele organisaties. Ook gaat volgens hen de kwaliteit van het roesmiddel achteruit en moet er meer voor betaald worden.
De oude vertrouwde thuiskwekers worden volgens hen opgepakt door de politie of stoppen uit angst om betrapt te worden. Wie betrapt wordt, riskeert steeds hogere boetes en naheffingen en kan door de verhuurder ook nog eens uit de woning worden gezet.

Criminele organisaties, die volgens de koffieshops niet op kwaliteit letten, nemen voor een deel die opengevallen plaatsen in. ,,Er wordt steeds meer troep aangeboden“, aldus manager J. Warman van High Life in Goes. Ook is volgens hem de prijs in een half jaar tijd met 10 tot 25 procent gestegen, omdat het aanbod daalt als gevolg van de intensievere jacht op de henneptelers.

Een half jaar geleden ondertekenden de Zeeuwse gemeenten, politie, justitie en woningbouwcorporaties een convenant waarin ze beloofden de jacht op de henneptelers op te voeren en te coördineren. Het resultaat is af te lezen op de prijslijsten in de koffieshops. Voor een gram wiet moet nu, afhankelijk van de kwaliteit, 6,50 tot 7,50 euro betaald worden tegenover 5 tot 6 euro vlak voor de zomer, weet H. van As van Miami in Terneuzen.

Warman moet als inkoper ook veel meer op zijn hoede zijn. Met een vergrootglas en gericht licht controleert hij de wiet die aan zijn achterdeur wordt aangeboden. Dat is volgens hem absoluut nodig, omdat tal van aanbieders er niet voor terugschrikken vervuild materiaal aan te bieden. Hij doelt dan op wiet gemengd met allerlei andere produkten, variërend van bakpoeder tot en met vermalen tuinafval. Ook andere eigenaren van koffieshops laten weten dat ze met grote regelmaat vervuilde wiet krijgen aangeboden. ,,Het zijn mensen die voor het snelle geld gaan. Geen liefhebbers die voor eigen gebruik telen en de meeropbrengst verkopen“, aldus Van As.

Woordvoerder F. Deij van de grootste koffieshop in Zeeland, Checkpoint in Terneuzen, ziet dat het steeds moeilijker wordt het aanbod op peil te houden. Checkpoint heeft wel al een noodscenario klaarliggen voor het geval het aanbod nog verder daalt. Dan mogen klanten niet maximaal vijf, maar drie gram wiet kopen en ook nog eens twee gram hasj.

G. Aarden, eigenaar van twee koffieshops in Goes en Vlissingen, waarschuwt dat de oude scheiding tussen hard- en softdrugs in gevaar komt door de aanpak van thuiskwekers.
Klik om te vergroten...
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#8
is al eens gepost :wink: door mij :P
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
10 euro voor anderhalve gram, dealer wel, maar we zijn belgen. Natuurlijk ergens anders goedkoper, maar ik ken die dealer van school, goei kameraad dusja. Koop ik liever bij hem, soms, ask hasj wil, ga ik het wel halen in een maastrichtse shop, 3.50 voor een grammeke hasj, kvind het zelf nog best goeie kwaliteit. Ben niet zo iemand die direct voor het duurste gaat hoor ..
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#10
davie zei:
Koffieshops vrezen criminalisering
door Emile Calon


TERNEUZEN - De Zeeuwse koffieshops vrezen dat de wietmarkt meer in meer in handen komt van criminele organisaties. Ook gaat volgens hen de kwaliteit van het roesmiddel achteruit en moet er meer voor betaald worden.
De oude vertrouwde thuiskwekers worden volgens hen opgepakt door de politie of stoppen uit angst om betrapt te worden. Wie betrapt wordt, riskeert steeds hogere boetes en naheffingen en kan door de verhuurder ook nog eens uit de woning worden gezet.

Criminele organisaties, die volgens de koffieshops niet op kwaliteit letten, nemen voor een deel die opengevallen plaatsen in. ,,Er wordt steeds meer troep aangeboden“, aldus manager J. Warman van High Life in Goes. Ook is volgens hem de prijs in een half jaar tijd met 10 tot 25 procent gestegen, omdat het aanbod daalt als gevolg van de intensievere jacht op de henneptelers.

Een half jaar geleden ondertekenden de Zeeuwse gemeenten, politie, justitie en woningbouwcorporaties een convenant waarin ze beloofden de jacht op de henneptelers op te voeren en te coördineren. Het resultaat is af te lezen op de prijslijsten in de koffieshops. Voor een gram wiet moet nu, afhankelijk van de kwaliteit, 6,50 tot 7,50 euro betaald worden tegenover 5 tot 6 euro vlak voor de zomer, weet H. van As van Miami in Terneuzen.

Warman moet als inkoper ook veel meer op zijn hoede zijn. Met een vergrootglas en gericht licht controleert hij de wiet die aan zijn achterdeur wordt aangeboden. Dat is volgens hem absoluut nodig, omdat tal van aanbieders er niet voor terugschrikken vervuild materiaal aan te bieden. Hij doelt dan op wiet gemengd met allerlei andere produkten, variërend van bakpoeder tot en met vermalen tuinafval. Ook andere eigenaren van koffieshops laten weten dat ze met grote regelmaat vervuilde wiet krijgen aangeboden. ,,Het zijn mensen die voor het snelle geld gaan. Geen liefhebbers die voor eigen gebruik telen en de meeropbrengst verkopen“, aldus Van As.

Woordvoerder F. Deij van de grootste koffieshop in Zeeland, Checkpoint in Terneuzen, ziet dat het steeds moeilijker wordt het aanbod op peil te houden. Checkpoint heeft wel al een noodscenario klaarliggen voor het geval het aanbod nog verder daalt. Dan mogen klanten niet maximaal vijf, maar drie gram wiet kopen en ook nog eens twee gram hasj.

G. Aarden, eigenaar van twee koffieshops in Goes en Vlissingen, waarschuwt dat de oude scheiding tussen hard- en softdrugs in gevaar komt door de aanpak van thuiskwekers.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Godver, daar zijn we weer lekker mee -.-'

Pas ook nog een zolderplantage 2 straten van mij vandaan opgepakt.
Had liever vóór de inval geweten dat die gast zo een hobby had.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
hier 5€ voor een gram voor goede kwaliteit, valt goed mee dus
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZI09 zei:
davie zei:
Koffieshops vrezen criminalisering
door Emile Calon


TERNEUZEN - De Zeeuwse koffieshops vrezen dat de wietmarkt meer in meer in handen komt van criminele organisaties. Ook gaat volgens hen de kwaliteit van het roesmiddel achteruit en moet er meer voor betaald worden.
De oude vertrouwde thuiskwekers worden volgens hen opgepakt door de politie of stoppen uit angst om betrapt te worden. Wie betrapt wordt, riskeert steeds hogere boetes en naheffingen en kan door de verhuurder ook nog eens uit de woning worden gezet.

Criminele organisaties, die volgens de koffieshops niet op kwaliteit letten, nemen voor een deel die opengevallen plaatsen in. ,,Er wordt steeds meer troep aangeboden“, aldus manager J. Warman van High Life in Goes. Ook is volgens hem de prijs in een half jaar tijd met 10 tot 25 procent gestegen, omdat het aanbod daalt als gevolg van de intensievere jacht op de henneptelers.

Een half jaar geleden ondertekenden de Zeeuwse gemeenten, politie, justitie en woningbouwcorporaties een convenant waarin ze beloofden de jacht op de henneptelers op te voeren en te coördineren. Het resultaat is af te lezen op de prijslijsten in de koffieshops. Voor een gram wiet moet nu, afhankelijk van de kwaliteit, 6,50 tot 7,50 euro betaald worden tegenover 5 tot 6 euro vlak voor de zomer, weet H. van As van Miami in Terneuzen.

Warman moet als inkoper ook veel meer op zijn hoede zijn. Met een vergrootglas en gericht licht controleert hij de wiet die aan zijn achterdeur wordt aangeboden. Dat is volgens hem absoluut nodig, omdat tal van aanbieders er niet voor terugschrikken vervuild materiaal aan te bieden. Hij doelt dan op wiet gemengd met allerlei andere produkten, variërend van bakpoeder tot en met vermalen tuinafval. Ook andere eigenaren van koffieshops laten weten dat ze met grote regelmaat vervuilde wiet krijgen aangeboden. ,,Het zijn mensen die voor het snelle geld gaan. Geen liefhebbers die voor eigen gebruik telen en de meeropbrengst verkopen“, aldus Van As.

Woordvoerder F. Deij van de grootste koffieshop in Zeeland, Checkpoint in Terneuzen, ziet dat het steeds moeilijker wordt het aanbod op peil te houden. Checkpoint heeft wel al een noodscenario klaarliggen voor het geval het aanbod nog verder daalt. Dan mogen klanten niet maximaal vijf, maar drie gram wiet kopen en ook nog eens twee gram hasj.

G. Aarden, eigenaar van twee koffieshops in Goes en Vlissingen, waarschuwt dat de oude scheiding tussen hard- en softdrugs in gevaar komt door de aanpak van thuiskwekers.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Godver, daar zijn we weer lekker mee -.-'


Had liever vóór de inval geweten dat die gast zo een hobby had.
Klik om te vergroten...

No shit, dat is natuurlijk altijd zo hehe.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sorry. :flushed: :P

10 euro voor een gram heb ik nog nooit meegemaakt, en zou ik ook zeker niet mee akkoord gaan.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stop eens met die lange tekst te quoten. :openmouth: :P


OT: Ik krijg mijn wiet meestal gratis. :stoned:
Maar als ik er dan eens zou kopen, is dat zo'n 5-6 euro per gram en het is wel lekkere. :)
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heel goede tip: in Alkmaar heb je een coffeeshop groothandel 4GRAM VOOR 10 EURO!!! En je kan minimaal voor 30 euro kopen verder is het echt heeel erg relaxte goede wiet , ik zou het is proberen :)
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kan ook wel 5 gram voor € 25 halen, maar ik vind die hasj dan echt niet lekker en word ook niet echt stoned van. Ik betaal liever wat meer en rook iets lekkers. Als ik slechte hasj haal dan rook ik er meer van en is ook nog eens vermoedelijk gemengd met meer rommel. Wiet rook ik eigenlijk nooit.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
MetaalKonijn zei:
ZI09 zei:
davie zei:
Koffieshops vrezen criminalisering
door Emile Calon


TERNEUZEN - De Zeeuwse koffieshops vrezen dat de wietmarkt meer in meer in handen komt van criminele organisaties. Ook gaat volgens hen de kwaliteit van het roesmiddel achteruit en moet er meer voor betaald worden.
De oude vertrouwde thuiskwekers worden volgens hen opgepakt door de politie of stoppen uit angst om betrapt te worden. Wie betrapt wordt, riskeert steeds hogere boetes en naheffingen en kan door de verhuurder ook nog eens uit de woning worden gezet.

Criminele organisaties, die volgens de koffieshops niet op kwaliteit letten, nemen voor een deel die opengevallen plaatsen in. ,,Er wordt steeds meer troep aangeboden“, aldus manager J. Warman van High Life in Goes. Ook is volgens hem de prijs in een half jaar tijd met 10 tot 25 procent gestegen, omdat het aanbod daalt als gevolg van de intensievere jacht op de henneptelers.

Een half jaar geleden ondertekenden de Zeeuwse gemeenten, politie, justitie en woningbouwcorporaties een convenant waarin ze beloofden de jacht op de henneptelers op te voeren en te coördineren. Het resultaat is af te lezen op de prijslijsten in de koffieshops. Voor een gram wiet moet nu, afhankelijk van de kwaliteit, 6,50 tot 7,50 euro betaald worden tegenover 5 tot 6 euro vlak voor de zomer, weet H. van As van Miami in Terneuzen.

Warman moet als inkoper ook veel meer op zijn hoede zijn. Met een vergrootglas en gericht licht controleert hij de wiet die aan zijn achterdeur wordt aangeboden. Dat is volgens hem absoluut nodig, omdat tal van aanbieders er niet voor terugschrikken vervuild materiaal aan te bieden. Hij doelt dan op wiet gemengd met allerlei andere produkten, variërend van bakpoeder tot en met vermalen tuinafval. Ook andere eigenaren van koffieshops laten weten dat ze met grote regelmaat vervuilde wiet krijgen aangeboden. ,,Het zijn mensen die voor het snelle geld gaan. Geen liefhebbers die voor eigen gebruik telen en de meeropbrengst verkopen“, aldus Van As.

Woordvoerder F. Deij van de grootste koffieshop in Zeeland, Checkpoint in Terneuzen, ziet dat het steeds moeilijker wordt het aanbod op peil te houden. Checkpoint heeft wel al een noodscenario klaarliggen voor het geval het aanbod nog verder daalt. Dan mogen klanten niet maximaal vijf, maar drie gram wiet kopen en ook nog eens twee gram hasj.

G. Aarden, eigenaar van twee koffieshops in Goes en Vlissingen, waarschuwt dat de oude scheiding tussen hard- en softdrugs in gevaar komt door de aanpak van thuiskwekers.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Godver, daar zijn we weer lekker mee -.-'


Had liever vóór de inval geweten dat die gast zo een hobby had.
Klik om te vergroten...

No shit, dat is natuurlijk altijd zo hehe.
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat had ik eigenlijk wel al een beetje verwacht van jou. :wink: :P


Trut. :smilingimp: :P :mrgreen:
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#19
jah ik betaal meestal 6 euro de gram
of 5 gram voor 25 euro
maar weet ook plekke waar je wiet voor 12 euro per gram kan halen
maar dies dan ook onwijs goed...
S
Suzanne1209Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hallo allemaal,

Ik was wel eens benieuwd wat jullie betalen voor je weed. Ik woon zelf in Breda en daar is het dus bijna niet meer te beltalen. Ik en mijn vriend gaan meestal naar de Baron (bekende shop in Breda). Het minimale wat je daar kan halen is 10 euro en zou een gram moeten zijn. Je kan hier ongeveer 3 en als je geluk heb 4 jonko's uit draaien. Je hebt wel plekke waar je goedkoper aan de weed kan komen maar dat is dan meestal rotzooi.

Hoe zit dat bij jullie???

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."