Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel pillen gemiddeld per maand?

Hoeveel pillen gemiddeld per maand?

150 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatste maanden zo'n 30 per maand
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
true... iedereen maakt fouten
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
laatste tijd helemaal geen pillen meer :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoeveel pillen consumeren jullie gemiddeld per maand? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Ik slik er zelf gemiddeld 4 stuks per maand.
Volgens mij is dat redelijk veel vergeleken met anderen. Maar hoe zit dat bij jullie?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
op m'n xtc "piek" slikte ik gemiddeld 4-10mdma capsules van 0.125gr per maand, maar deze periode heeft ook maar 2maand geduurd en dat vond ik echt teveel
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
hmm is nog te doen.
maar volgens de gezonde wijze 1 keer per 3 maand maximaal ofzo.
ik gebruikte zelf in mijn xtc periode 2 tot 3 per week.
dus het valt nog mee met jou.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mr.jiho zei:
maar deze periode heeft ook maar 2maand geduurd en dat vond ik echt teveel
Klik om te vergroten...
xtc tijden duren altijd te lang :openmouth:
ik heb een jaar lang die piek beleefd en ik was aan het eind echt kapot.
ben er eigelijk net weer bovenop.
je doet er bijna net zolang over om te herstellen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
in mijn ' piek ' periode gebruikte ik 5 stevige pillen per week ongeveer. tot ik er vrijwel niets meer van voelde. heeft een paar maanden geduurd om weer te herstellen en nu gebruik ik 1 hooguit soms 2 keer per maand max 2 pillen. tussendoor af en toe speed en redelijk wat jointjes.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
een jaar of 6 geleden gebruikte ik elk weekend en dan ong. 5 stuks per keer. Het weekend begon voor mij soms op donderdag en eindigde zondagmiddag. niet elke avond 5 (die waren voor zaterdag) de andere avonden 1 a2 stuks om alvast t weekend in te luiden. (niet altijd! 50/50 zeg maar)

Nu gebruik ik zo'n 1x per maand en dan nooit meer als 3. das echt de limit wil ik de week daarna normaal functioneren.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
ben nog niet zo lang bezig met xtc-gebruik,
heb vorige maand ongeveer 15 pillen op
maar mijn tolerantie bouwt razendsnel op, de laatste keer moest ik er 4 pakken voor ik er iets van voelde :(
dus nu ga ik een tijdje stoppen zodat mijn tolerantie weer afbouwt, om dan weer lekker hard te kunne gaan :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
vind dat moeilijk te zeggen... gewoonlijk gebruik ik 2 keer per 3 maanden. Dit jaar heb ik 2 keer x gedaan
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik gebruik tegenwoordig zo'n een keer per maand.. hangt een beetje van de kwaliteit van mijn pillen af hoeveel ik dan neem.. mijn maximum is 3 in een nacht vorige keer op Awakenins.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Baarsjes das toch Amsterdam West?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
In mijn "piek" 6 - 8 in een weekend. Nu 2 snoepjes per keer en dan in 1x in de 1 - 1,5 maand.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee XTC, ik neem iets van 2 keer per jaar 10 pillen. Overigens geen 10 op 1 avond, dat is dan meestal verspreid over 1 of 2 weekends.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
ongeveer 3 per maand
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
per maand ong 15
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
3 jaartjes geleden paar maande lang vooral laatste maand dan 18-20 per week.En dan was ik nog schizofreen ook :openmouth: gezelliee
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
3 per maand gemiddeld
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
morgen weer awake..................... :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."