Hoeveel pillen consumeren jullie gemiddeld per maand? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Ik slik er zelf gemiddeld 4 stuks per maand.
Volgens mij is dat redelijk veel vergeleken met anderen. Maar hoe zit dat bij jullie?
#5
op m'n xtc "piek" slikte ik gemiddeld 4-10mdma capsules van 0.125gr per maand, maar deze periode heeft ook maar 2maand geduurd en dat vond ik echt teveel
#6
hmm is nog te doen.
maar volgens de gezonde wijze 1 keer per 3 maand maximaal ofzo.
ik gebruikte zelf in mijn xtc periode 2 tot 3 per week.
dus het valt nog mee met jou.
#7
Mr.jiho zei:
maar deze periode heeft ook maar 2maand geduurd en dat vond ik echt teveel
xtc tijden duren altijd te lang
ik heb een jaar lang die piek beleefd en ik was aan het eind echt kapot.
ben er eigelijk net weer bovenop.
je doet er bijna net zolang over om te herstellen.
#8
in mijn ' piek ' periode gebruikte ik 5 stevige pillen per week ongeveer. tot ik er vrijwel niets meer van voelde. heeft een paar maanden geduurd om weer te herstellen en nu gebruik ik 1 hooguit soms 2 keer per maand max 2 pillen. tussendoor af en toe speed en redelijk wat jointjes.
#9
een jaar of 6 geleden gebruikte ik elk weekend en dan ong. 5 stuks per keer. Het weekend begon voor mij soms op donderdag en eindigde zondagmiddag. niet elke avond 5 (die waren voor zaterdag) de andere avonden 1 a2 stuks om alvast t weekend in te luiden. (niet altijd! 50/50 zeg maar)
Nu gebruik ik zo'n 1x per maand en dan nooit meer als 3. das echt de limit wil ik de week daarna normaal functioneren.
#10
ben nog niet zo lang bezig met xtc-gebruik,
heb vorige maand ongeveer 15 pillen op
maar mijn tolerantie bouwt razendsnel op, de laatste keer moest ik er 4 pakken voor ik er iets van voelde
dus nu ga ik een tijdje stoppen zodat mijn tolerantie weer afbouwt, om dan weer lekker hard te kunne gaan
#11
vind dat moeilijk te zeggen... gewoonlijk gebruik ik 2 keer per 3 maanden. Dit jaar heb ik 2 keer x gedaan
#12
Ik gebruik tegenwoordig zo'n een keer per maand.. hangt een beetje van de kwaliteit van mijn pillen af hoeveel ik dan neem.. mijn maximum is 3 in een nacht vorige keer op Awakenins.
#13
De Baarsjes das toch Amsterdam West?
#14
In mijn "piek" 6 - 8 in een weekend. Nu 2 snoepjes per keer en dan in 1x in de 1 - 1,5 maand.
#15
Nee XTC, ik neem iets van 2 keer per jaar 10 pillen. Overigens geen 10 op 1 avond, dat is dan meestal verspreid over 1 of 2 weekends.
#16
ongeveer 3 per maand
#17
per maand ong 15
#18
3 jaartjes geleden paar maande lang vooral laatste maand dan 18-20 per week.En dan was ik nog schizofreen ook gezelliee
#19
3 per maand gemiddeld
#20
morgen weer awake.....................
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.