Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPrijzen van xtc...

Prijzen van xtc...

240 antwoorden
78 weergaven
18-5-2026
m
masterblasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
per mdma capsule 3.75 geen idee hoeveel erin zit
duur?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik koop ze voor 3 voor 10 en af en toe een paar gratis
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
xtc is niet duur , xtc word alleen zo snel saai daarom zal k er nooit 100 kopen:P

maar tussen de 2 en 4 euro voor 1 goede pil vind k vrij goedkoop
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
10 euro heb ik er 3
MDMA cap 5 euro de stuk(nog nooit gekocht maar gehoord)
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik betaal 3 euries per pilletje bij grotere afname wordt het goedkoper zoals altijd. :wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
15 eur voor 1 gram mdma (beste die ik ooit gehad heb)
koop je er meer wordt het goedkoper ik weet de jong van wie ik het koop zelfs maar 5 eur de gram betaald :openmouth: :openmouth: :openmouth:
en tis nie voor op te scheppen ofzo maar ben er bijna zeker van als je die laat testen de hem zeker op zijn minst 95% puur is ziet er echt perfect uit
om van de smaak nog maar te zwijgen :mrgreen: :mrgreen:
S
SultaNLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, stelletje mazzelaars daar in het koude nederland. Je betaalt hier zo'n $60,- per pil, en in Australie $35,-. Ter vergelijking:

dit is dus 34 Euro voor een simpele Eccie in Nieuw Zeeland, en 22 Euries voor eentje in het land van de Crocodile Hunter...

Dus jullie zijn heel mooi af met je 3/5 euri per slikje
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
SultaN zei:
Haha, stelletje mazzelaars daar in het koude nederland. Je betaalt hier zo'n $60,- per pil, en in Australie $35,-. Ter vergelijking:

dit is dus 34 Euro voor een simpele Eccie in Nieuw Zeeland, en 22 Euries voor eentje in het land van de Crocodile Hunter...

Dus jullie zijn heel mooi af met je 3/5 euri per slikje
Klik om te vergroten...

dan was ik er zo klaar mee. Het moet wel fun blijven toch?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
SultaN zei:
Haha, stelletje mazzelaars daar in het koude nederland. Je betaalt hier zo'n $60,- per pil, en in Australie $35,-. Ter vergelijking:

dit is dus 34 Euro voor een simpele Eccie in Nieuw Zeeland, en 22 Euries voor eentje in het land van de Crocodile Hunter...

Dus jullie zijn heel mooi af met je 3/5 euri per slikje
Klik om te vergroten...

waar is hier?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moeilijk he, lezen? :rolleyes:
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#11
MOD-Edit: Er wordt hier niet gedeald!! :angry:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#12
SultaN zei:
Haha, stelletje mazzelaars daar in het koude nederland. Je betaalt hier zo'n $60,- per pil, en in Australie $35,-. Ter vergelijking:

dit is dus 34 Euro voor een simpele Eccie in Nieuw Zeeland, en 22 Euries voor eentje in het land van de Crocodile Hunter...

Dus jullie zijn heel mooi af met je 3/5 euri per slikje
Klik om te vergroten...
als het zoveel kost zou je ze zelf haast meenemen hier vandaan voor eigen gebruik! wat een achterlijke prijzen zeg! hoeveel is de prijs daar voor een grammetje speed en/of een gram coke?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
SultaN zei:
Haha, stelletje mazzelaars daar in het koude nederland. Je betaalt hier zo'n $60,- per pil, en in Australie $35,-. Ter vergelijking:

dit is dus 34 Euro voor een simpele Eccie in Nieuw Zeeland, en 22 Euries voor eentje in het land van de Crocodile Hunter...

Dus jullie zijn heel mooi af met je 3/5 euri per slikje
Klik om te vergroten...
3 eur max. zul je bedoelen
en dan hoop ik toch wel 1 ding als jullie der zoveel voor betalen dat het op zijn minst jaap van kwaliteit is
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#14
Prijzen post ik niet, maar ik heb ze vaak goedkoper als de rest.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#15
someone_nl zei:
Prijzen post ik niet, maar ik heb ze vaak goedkoper als de rest.
Klik om te vergroten...

:rolleyes: zulke onzinnige uitspraken kunnen we hier wel missen denk ik :rolleyes:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#16
someone_nl zei:
Prijzen post ik niet, maar ik heb ze vaak goedkoper als de rest.
Klik om te vergroten...

Want jij weet natuurlijk precies voor hoeveel wij het inkopen.
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#17
someone_nl zei:
Prijzen post ik niet, maar ik heb ze vaak goedkoper als de rest.
Klik om te vergroten...

Lol waarom post je dan?

Ik betaalde 60 euro voor 100 kletsers
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#18
xtc een van de goedkoopste drugs die er is.
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#19
tussen de 2a 3 eurie vooe 1
K
KagMag2Lid
01-01-2024, 00:00
#20
http://AllKristannaLoken.info

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."