Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik krijg van truffels meer last van nare bodyload dan van paddos. Maybe placebo, maybe toeval, maar van truffels krijg ik vaak pijn in mijn nek en ik vind het veel moeilijker om lekker rustig te liggen. Alsof ontspannen niet wil."
"Afgelopen zaterdag 10mg 2CB-FLY ingenomen voordat we naar een psytrance feestje reden. Warme kleren aan en nog meer warme kleren mee. Want het was koud en veel regenbuien. Mijn stemming was goed, ik had er veel zin in. Voordat we aankwamen voelde ik het opkomen. Ik zal het kort houden, want mijn brein is een beetje gaar. Het ging niet helemaal lekker. Ik was mentaal ontzettend gestimuleerd, lichamelijk helemaal niet. Extra gevoelig voor de kou en kon er maar niet inkomen. Ik stond maar wat aan de zijkant en wist me ff geen raad. Veel bekenden gezien die allemaal een praatje wouden maken, maar ik voelde me ongemakkelijk en in mezelf gekeerd. Wist vaak niet wat ik moest zeggen. Dansen lukte heel lang niet. Ik baalde een beetje, hier had ik naar uitgekeken. Toen het donker (en nog kouder) begon te worden kwam ik een beetje los. Mezelf echt geforceerd om te gaan dansen om het ongemak wat te doorbreken. Maar echt losgaan lukte niet. Iedereen zag er lelijk uit, alle gezichten waren een beetje een lelijke karikatuur. Veel gedanst met mijn ogen dicht of gericht op deco, kon niet zo goed naar mensen kijken. En wat had ik het toch koud. Thermoregulatie is een beetje een probleem met dit middel en het entactogene effect maakt je nog gevoeliger. Gisteren ben ik naar een ander feest gegaan. Zou 1P-LSD nemen, maar van afgezien. Wou mezelf garanderen dat dit wel een goed feestje zou worden. Dit was een indoor feestje. Lekker warm en droog. Het was heerlijk en maakte alles goed. 's Avonds nog een kwartje (wou het niet te gek maken) XTC genomen en ik voelde me gelukkig. Heerlijk gedanst met een grijns op mijn kop. Nu wat brak. Zal 2CB-FLY niet meer in zo'n setting nemen. Lijkt mij toch wel veel beter in een huiskamer setting of met wat mensen de natuur in. Op een zonnige, warme dag dan 😅"
"Heel erg bedankt voor je reactie @ost ! Vind het fijn om te lezen dat je een zelfde soort ervaring had. Daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat ik het fijn vind dat je het zo ervaren hebt 😅 maar dat het herkenbaar is. Ja... ook ik denk dat feestjes misschien niet helemaal geschikt zijn voor psychedelica. Toch niet! Hoe mooi en geschikt het ook lijkt. Een festival, met alle ruimte en vrijheid om te doen wat je wil zou misschien nog wel prettig kunnen zijn. En inderdaad, andere mensen onderdrukken een trip. Heb ik al als ik met een paar vrienden ben. Daarom doe ik eigenlijk alleen nog maar solo trips. Maar bij een feest zijn er zoveel verschillende vibes van zoveel verschillende mensen, dat het snel teveel door elkaar wordt. Komt allemaal wel binnen en dat veroorzaakte bij mij dus ongemak."
"De Zandman zei: Hebben jullie geen buik en of darmproblemen gehad met die 2 cb fly? Ik heb ooit eens dit rc geprobeerd met in totaal 2 pellets van 10 mg, er helemaal niets van gemerkt behalve dat mijn darmen gingen protesteren met alle nare gevolgen van dien. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze bijwerkingen herkennen. Voor mij was het een eerste keer 2 cb fly, maar meteen nooit meer! ( In thuissetting genomen) Klik om te vergroten... Beetje gasserig en gerommel in de darmen, maar het viel mee. Kan me voorstellen dat bij 20mg het vervelender wordt. Tsjah, deze RC is het gewoon net niet he. Denk dat het wel fijn is om lekker intiem te zijn, maar dan is 12 uur wel een beetje lang he. Daar zijn wel andere / betere middelen voor..."
"Zinnentuimel zei: Vervelend dat het niet de ervaring is geworden waar je naar had uitgekeken! In mijn ervaring hangt het heel erg van het middel en de dosering af, en natuurlijk van de setting. Misschien is een koude, regenachtige dag niet heel geschikt. Brengt toch een ander soort vibe/stemming mee dan een helderblauwe lucht en een zonnetje. Zelf heb ik inmiddels een paar feestjes gehad waarop ik psychedelica hebt gebruikt: Psy-Fi: 12mg 4-AcO-DMT en de dag erna 7,5 gram truffels + 50 mg mdma na de piek van de truffels Hardstyle-feest (indoor): 15mg dextroamfetamine + zo'n 6mg 4-AcO-DMT Techno-festival (outdoor): 10mg dextroamfetamine + 10mg 40-HO-MET Alle drie hele leuke ervaringen die voor herhaling vatbaar zijn. De keren dat ik het met dex gecombineerd had voelde ik wel degelijk dat ik aan het trippen was, maar heel goed te handelen nog en heel leuk op een feestje. Ik zou psychedelica op feesten dus nog niet afschrijven na één negatieve ervaring. Klik om te vergroten... Ja, daar heb je ook gelijk in. Ik zal het niet afschrijven. De omstandigheden waren inderdaad een beetje mwah. In de auto, toen het opkwam voelde ik me nog heerlijk en kon genieten van alles en voelde me nog sociaal. Wat ook nog een factor kon zijn is dat er niet iemand met me mee deed. Bedoel, als je samen hetzelfde inneemt geeft dat ook een band. Je zit op dezelfde vibe. Hoe die ook is. Dan heb je ook een beetje elkaar."
"Afgelopen dinsdag heb ik van een halve portie Atlantis truffels (7,5 gram) thee gemaakt. - truffels klein snijden - filtertje in een theekop en hier de truffels op gelegd - kop met net gekookt water tot de truffels gevuld - kop ernaast voor de helft gevuld met net gekookt water en een theezakje - 15 minuten laten trekken - filter met truffels eruit - goeie lepel honing en de kop thee erbij, goed roeren Dit is een erg smakelijke manier om ze te nemen. Je proeft niks van de truffels. Ik vind de zure smaak niet erg, het hoort erbij. Maar dit kopje thee kon ik in 1 keer leeg drinken. Ik ben op mijn bed gaan liggen. Ik had lekkere chillout muziek opstaan. Ik heb naar mijn screensaver gestaard tot de eerste trip sensaties zich voordeden. Een tinteling onder de huid en een geur die ik het beste kan omschrijven alsof er oud zand in je neus zit. Alles werd langzaam aan platter. De computer uitgezet. Ogen dicht. Ik zag erg mooi gekriebel, maar er was nog teveel licht. Blinddoek opgedaan en mijn hoofd in een kussen geperst. Het gekriebel werd duidelijker, het beste te omschrijven als bloeiende organische vormen. Naar mate de trip aansterkte werd er met mijn gedachten gespeeld. De bloeiende vormen bestonden uit kleine oogjes waarmee ik gedachten kon uitwisselen. Ik (noujah, "ik" als in de observant) ging naar verschillende plaatsen van mijn lichaam waar de truffel 1 met mij was. Er werden vragen bedacht die ik niet kon beantwoorden. De vragen bleven zich herhalen tot ik dat wel kon. Dat zorgde voor een ontlading aan emotie. Ik heb erg veel onbewuste frustraties kunnen weglachen. Als beloning vertelde ik ze hoe mooi ze waren. Dat zorgde ervoor dat ik weer naar een ander deel van de trip ging waar weer nieuwe interactie tussen gedachten en emoties te vinden was. In je eentje geblinddoekt trippen is erg mooi. Niet te vergelijken met de oppervlakkige truffeltrips die ik hiervoor heb gedaan, waarbij 1 vol doosje niet eens in de buurt van deze ervaring kwam. Na de trip heb ik wat gedachten uitgeschreven en de leukste is: "De wereld bestaat uit ogen, het is maar net door welke je kijkt""
"ljuv zei: Dan inderdaad beter pep of coke, zit ook wel op je serotonine receptoren maar veel minder (en op een andere manier, glaube ich). Klik om te vergroten... Amfetamines en cocaine zijn (primair) actief op je dopamine systeem"
"Hoi allemaal, Ik zie dat er best wel wat mensen kratom gebruiken. Ik dagelijks voor ongeveer zo'n 5 jaar, dus best wat ervaring en helaas gewenning. Ik heb wel 1 monstertip die ik graag deel. In 1 jaar tijd heb ik 4 keer buikgriep gehad. Dat dacht ik. De 4de keer naar de huisarts geweest omdat dit wel erg vaak is. Na ontlasting analyse door een lab én daarna het RIVM blijkt het om Salmonella Typhi te gaan. Ik ben veganist. Besmetting uit mijn dieet is de kans nihil. Daarnaast is deze variant in NL echt uitzonderlijk. Waarschijnlijker is het dat ik dit ben opgelopen door een onhygiënisch droogproces van de bladeren. Er zijn geruchten dat de blaadjes soms gewoon op een zeiltje worden gedroogd en dieren hier hun behoefte wel eens tussen doen 😬 Het lijkt erop dat ik drager van de bacterie ben en om de zoveel tijd een aanval kan verwachten. Heel binnenkort wordt er weer een ontlasting analyse gedaan en als die ook positief is, is dit bevestigd en zal ik een anti biotica kuur van 6 weken krijgen. Allemaal niet zo leuk. Wat ik nu anders doe is mijn dosering laten weken in citroensap en daarna net gekookt water eroverheen. Dit zou in principe alles moeten doodmaken. Daarnaast merk ik een beter effect. Doe ermee wat je wil 🤗"
"Ik heb nog getwijfeld in welke categorie dit te plaatsen, maar aangezien mytragine een gedeeltelijke opioide agonist is, toch maar hier"
"Harry In De Warrie zei: Veel beterschap gewenst! Klik om te vergroten... Dankjewel 🤗 ik heb nu geen last, maar weet wel dat het er nog is. Echt geen prettig idee. En ik wens het niemand toe, vandaar toch even dit topic"