Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs op psy-fi

Drugs op psy-fi

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit jaar ga ik naar Psy Fi (hoop ik? vernomen dat het ook financieel niet zo goed gaat). Duurt nog wel even maar toch alvast wat vraagjes.

Wie van jullie is hier al wel eens geweest? En wat nemen jullie dan?
Ik wil zelf eigenlijk xtc en lsd of paddo's nemen maar gaat dat wel zo vlak achter elkaar?
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was daar :) ik durf hier niet echt te hopen dat het door gaat do..
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk! Ik ga ook dit jaar, als het doorgaat.

Ik ben er 1 keer geweest. Heb 2 keer getript en op de laatste avond mdma gedaan. Je wil niet met een dinsdagdipje op het festival zitten!
Je kunt prima een avondje trippen en een paar dagen later xtc doen.

Ik zag daar eigenlijk veel nuchtere en trippende mensen! Niemand keek ergens van op, de sfeer was heel vrij.

Het hele festival lijkt wel gemaakt om te trippen, de decoratie is prachtig en er is een soort van sprookjesbos met hangmatten, daar vond ik het enorm fijn!
Ook waren er veel plekken bij het water waar in de avond een groot kampvuur was. Er waren metalen kunstwerken, gemaakt om een kampvuur in te maken. Die scenery gaf mijn uitwerkende trip echt iets magisch!
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Het hele festival lijkt wel gemaakt om te trippen, de decoratie is prachtig en er is een soort van sprookjesbos met hangmatten, daar vond ik het enorm fijn!
Ook waren er veel plekken bij het water waar in de avond een groot kampvuur was. Er waren metalen kunstwerken, gemaakt om een kampvuur in te maken. Die scenery gaf mijn uitwerkende trip echt iets magisch!
Klik om te vergroten...
Ik heb inderdaad beelden gezien van de scenery op PsyFi en ziet er echt mooi uit!
O
OlderPsyErLid
01-01-2024, 00:00
#5
De kaarten zijn binnen, kan niet wachten 🥳
P
Paultje Pepper PotsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste festival om psychedelics te nemen maat!! Heb hier uitermate hard en lekkere hallucinaties gehad, ook de hele vibes van de mens en die resonerende Herz van one being..
4 jaar geleden zou ik niet gaan... Toen besloot mijn domme kop om toch dat weekend ticketje te pakken, terwijl ik 4 dagen wakker was en 30g pep op had, ging allemaal goed de reis naar t noorden van t land in de trein hahaha ik was dus eindelijk lekker aangekomen en ben een hasj ganja yoga workshop gaan volgen. Hehe wat was dat een explosieve toename van energie die ik nog nooit had gevoeld, die zaterdag op 96uur wakker besluit ik ook nog eens 2cb te gebruiken... Nou jonge wauw ik hoef hier niks uit te leggen. Zondag voelde ik me nogal beroerd en had vrijwel niks gegeten, alleen gedronken en 40g pep op met 2cb, die dag sloot ik af met keta en savonds nogmaals 2cb. Om 23:00 lag ik KO in het hooi ergens in dat fluorescerende bosje waar dat net hing hahahaha kaputt junge. Maandag wakker worden op de camping, geen flauw benul van überhaupt nog te hebben gelopen met de groep naar het kamp van de camping.

Ik had toen best wel last van me hoofd, en wist bij zeker dat ik nooit meer naar psyfi ga als ik 96uur wakker ben. Hahahaha heerlijk
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Paultje Pepper Pots zei:
Beste festival om psychedelics te nemen maat!! Heb hier uitermate hard en lekkere hallucinaties gehad, ook de hele vibes van de mens en die resonerende Herz van one being..
4 jaar geleden zou ik niet gaan... Toen besloot mijn domme kop om toch dat weekend ticketje te pakken, terwijl ik 4 dagen wakker was en 30g pep op had, ging allemaal goed de reis naar t noorden van t land in de trein hahaha ik was dus eindelijk lekker aangekomen en ben een hasj ganja yoga workshop gaan volgen. Hehe wat was dat een explosieve toename van energie die ik nog nooit had gevoeld, die zaterdag op 96uur wakker besluit ik ook nog eens 2cb te gebruiken... Nou jonge wauw ik hoef hier niks uit te leggen. Zondag voelde ik me nogal beroerd en had vrijwel niks gegeten, alleen gedronken en 40g pep op met 2cb, die dag sloot ik af met keta en savonds nogmaals 2cb. Om 23:00 lag ik KO in het hooi ergens in dat fluorescerende bosje waar dat net hing hahahaha kaputt junge. Maandag wakker worden op de camping, geen flauw benul van überhaupt nog te hebben gelopen met de groep naar het kamp van de camping.

Ik had toen best wel last van me hoofd, en wist bij zeker dat ik nooit meer naar psyfi ga als ik 96uur wakker ben. Hahahaha heerlijk
Klik om te vergroten...
Absurd. Heerlijk kan ik het niet noemen.

Zal leuk gezelschap zijn geweest voor die groep!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paultje Pepper Pots zei:
Beste festival om psychedelics te nemen maat!! Heb hier uitermate hard en lekkere hallucinaties gehad, ook de hele vibes van de mens en die resonerende Herz van one being..
4 jaar geleden zou ik niet gaan... Toen besloot mijn domme kop om toch dat weekend ticketje te pakken, terwijl ik 4 dagen wakker was en 30g pep op had, ging allemaal goed de reis naar t noorden van t land in de trein hahaha ik was dus eindelijk lekker aangekomen en ben een hasj ganja yoga workshop gaan volgen. Hehe wat was dat een explosieve toename van energie die ik nog nooit had gevoeld, die zaterdag op 96uur wakker besluit ik ook nog eens 2cb te gebruiken... Nou jonge wauw ik hoef hier niks uit te leggen. Zondag voelde ik me nogal beroerd en had vrijwel niks gegeten, alleen gedronken en 40g pep op met 2cb, die dag sloot ik af met keta en savonds nogmaals 2cb. Om 23:00 lag ik KO in het hooi ergens in dat fluorescerende bosje waar dat net hing hahahaha kaputt junge. Maandag wakker worden op de camping, geen flauw benul van überhaupt nog te hebben gelopen met de groep naar het kamp van de camping.

Ik had toen best wel last van me hoofd, en wist bij zeker dat ik nooit meer naar psyfi ga als ik 96uur wakker ben. Hahahaha heerlijk
Klik om te vergroten...

40 gram? Of 40mg?
S
StarshineLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoals iedereen die naar Psy-Fi zou gaan inmiddels weet, is her festival gecancelled.

Maar er zijn allemaal alternatieve events georganiseerd. Van vandaag t/m zondag. Zondag wordt echt een knalfeest in Neushoorn Leeuwarden. Wie meer wil weten, let me know and let's party on!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Starshine zei:
Zoals iedereen die naar Psy-Fi zou gaan inmiddels weet, is her festival gecancelled.

Maar er zijn allemaal alternatieve events georganiseerd. Van vandaag t/m zondag. Zondag wordt echt een knalfeest in Neushoorn Leeuwarden. Wie meer wil weten, let me know and let's party on!
Klik om te vergroten...
P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."