Vervelend dat het niet de ervaring is geworden waar je naar had uitgekeken! In mijn ervaring hangt het heel erg van het middel en de dosering af, en natuurlijk van de setting. Misschien is een koude, regenachtige dag niet heel geschikt. Brengt toch een ander soort vibe/stemming mee dan een helderblauwe lucht en een zonnetje.Ja... ook ik denk dat feestjes misschien niet helemaal geschikt zijn voor psychedelica. Toch niet! Hoe mooi en geschikt het ook lijkt. Een festival, met alle ruimte en vrijheid om te doen wat je wil zou misschien nog wel prettig kunnen zijn.
En inderdaad, andere mensen onderdrukken een trip. Heb ik al als ik met een paar vrienden ben. Daarom doe ik eigenlijk alleen nog maar solo trips. Maar bij een feest zijn er zoveel verschillende vibes van zoveel verschillende mensen, dat het snel teveel door elkaar wordt. Komt allemaal wel binnen en dat veroorzaakte bij mij dus ongemak.
Zelf heb ik inmiddels een paar feestjes gehad waarop ik psychedelica hebt gebruikt:
- Psy-Fi: 12mg 4-AcO-DMT en de dag erna 7,5 gram truffels + 50 mg mdma na de piek van de truffels
- Hardstyle-feest (indoor): 15mg dextroamfetamine + zo'n 6mg 4-AcO-DMT
- Techno-festival (outdoor): 10mg dextroamfetamine + 10mg 40-HO-MET
Ik zou psychedelica op feesten dus nog niet afschrijven na één negatieve ervaring.