Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk liet AI visuals uit mijn vorige psychedelische trip genereren en dit kwam eruit:

Ik liet AI visuals uit mijn vorige psychedelische trip genereren en dit kwam eruit:

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Prachtig! Wat zou ik dit eens graag willen meemaken en zien, ook al lijkt het ook wel een beetje "scary".
Z
Zinnentuimel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@WhySoSerious?! ik herken heel erg wat je zegt inderdaad. Bijzonder dat veel mensen hetzelfde ervaren met DMT.


Ik heb nog wat afbeeldingen uitgewerkt voor een visual uit een DMT trip waarin ik allemaal lachende en pratende kikkers tegenkwam.

Cyborg_Seinfeld_psychedelic_frogs_patterns_by_Haeckel_1968d15b-4120-4c36-a789-950114188566.PNG
Cyborg_Seinfeld_psychedelic_frogs_patterns_by_Haeckel_3696bf8a-bb85-4f91-a324-19d6114f449d.PNG
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gister heb ik sinds tijden weer een DMT trip mogen beleven. Ik heb heel veel prachtige dingen gezien, maar één beeld in het bijzonder is me erg bijgebleven.

Ik zag aan beide kanten van mijn gezichtsveld een entiteit/wezen staan. Deze stonden in een donkere ruimte met overal gekleurde, complexe, geometrische patronen. Beide entiteiten/wezens deden elk een deur open en aan de andere kant van die deur scheen een wit licht.

Ik heb dit in Craiyon en Dall-E ingevoerd om te zien wat eruit zou komen:

DALL·E 2022-09-14 13.38.16 - a colourful DMT entity that opens a door with white light coming ...jpg
dmt door 3.jpegdmt door 9.jpegdmt door 5.jpegdmt door 10.jpeg
dmt door 11.jpegdmt door 13.jpegdmt door 1.jpeg

Vooral de bovenste, grote afbeelding komt eigenlijk best goed in de buurt. Wel een heel erg gesimplificeerde benadering natuurlijk, want hij heeft bijvoorbeeld geen patronen en wat ik zag was vele malen complexer in full 3D en was telkens in beweging. Maar desalniettemin ben ik best onder de indruk van de creaties.


Ik ben ook heel benieuwd naar jullie creaties!
Ook leuk om er dan bij te vermelden wat de visual was en op welke stof.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vet hoor. DMT trips zijn zo moeilijk te beschrijven. Ik ga eens met Craiyon klooien :)
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Ik ben benieuwd wie deze entiteiten zijn. Ze hadden dus een mens-achtige (?) vorm?
Klik om te vergroten...
Ik ook! Ja en nee, ze hadden wel een soort mensachtige vorm, maar dan kleiner. Ik zag alleen hun silhouet en geen gezichten of verdere details. Ik voelde ook dat ze niet menselijk waren en niet van “onze” wereld.

Naast deze silhouet-achtige entiteiten zag ook heel veel andere entiteiten. Gezichten in veel detail met allemaal kleurrijke patronen eroverheen. Deze leken heel sterk op de gezichten die je vaak ziet terugkomen in kunst/tekeningen van DMT trips (zoals deze hele bekende), maar nog minder menselijk en met een vrouwelijke energie.

dupont zei:
DMT trips zijn zo moeilijk te beschrijven.
Klik om te vergroten...
Nou hè, het is zo bijzonder wat je ziet. Niet in woorden te vatten eigenlijk.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fucking vet! Tijdens een van mijn DMT trips leek het alsof ik door een pyramide geleid werd door een goddelijke entiteit. Dit is wat er bij mij gegenereerd werd. Het is inmiddels al 2 jaar geleden dat ik voor het laatst DMT gedaan heb, dus ik weet echt niet meer wat ik allemaal zag, maar de afbeeldingen geven me zeker wel gelijkaardige vibes. Echt fucking sick dat er zo'n generator als deze bestaat.

craiyon_225448_Getting_a_tour_through_an_ancient_building__by_an_Egyptian__span_style__backgro...png
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Super mooi gemaakt!


HierEnDaarEenFuifje zei:
Prachtig! Wat zou ik dit eens graag willen meemaken en zien, ook al lijkt het ook wel een beetje "scary".
Klik om te vergroten...
Eens met dat laatste!

Ik heb DMT als changa genomen, maar nooit entiteiten daarmee gezien. Het is misschien ook heel persoonlijk, want diegene waar ik het van had, zei al entiteiten te zien met dat spul en de doseringen die ik nam. Misschien ook nog gewoon niet vaak genoeg gedaan.

Super intrigerend en mysterieus!
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wauw @Zweevteev en @Starshine wat gaaf om ook die van jullie te zien! :hearteyes:
Echt prachtig!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zweevteev zei:
Fucking vet! Tijdens een van mijn DMT trips leek het alsof ik door een pyramide geleid werd door een goddelijke entiteit. Dit is wat er bij mij gegenereerd werd. Het is inmiddels al 2 jaar geleden dat ik voor het laatst DMT gedaan heb, dus ik weet echt niet meer wat ik allemaal zag, maar de afbeeldingen geven me zeker wel gelijkaardige vibes. Echt fucking sick dat er zo'n generator als deze bestaat.

Bekijk bijlage 45984
Klik om te vergroten...

Ik zag ook tweedimensionale Egyptische taferelen tijdens mijn eerste echte DMT-trip!

Kwam destijds terug in m’n report:

Tripreport v/d Maand - Changa en DMT - “Te dom om te pijpen”

Wie? – @Eik @Psychedelibee en ik. Wat? – Changa, DMT, gezelligheid, later nog een beetje hasj en lachgas, yolo. Waar? – In het huis van Eik (nee, geen boomhut). Waarom? - Waarom niet. :sunglasses: Ervaring? – Een aantal keren psilo, twee keer LSD en één keer ALD-52, wanneer het gaat over...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Bizar dat dit kennelijk iets terugkerends is. Had het nog niet eerder in een trip voorbij zien komen.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Poeh lijkt me heel eng die entiteiten, zo ver zou ik niet durven😅🙈
S
StarshineLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hier een paar van mijn creaties in Midjourney, voordat mijn 25x gratis op was 😢
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat mij opvalt is dat mensen vaak soorgelijke wezens/patronen zien in hun DMT trip (overigens geldt dit ook vaak voor andere psychedelica, maar bij DMT is dit toch wel erg bijzonder). Op DMT heb ik veelal het idee te communiceren met entiteiten die niet van hier zijn. Over het algemeen zijn ze vriendelijk edoch kunnen ze er soms wat angstaanjagend uitzien. Ik heb inmiddels changa en ayahuasca gedaan en waar de trip bij changa wat vriendelijker was (en korter uiteraard) en bij ayahuasca wat strenger (en een stuk langer), waren er ook toch ook zeker overeenkomsten te vinden. Ik communiceerde met entiteiten/energieën/wezens die niet van hier kwamen en me leidden door mijn trip. Ze leken een vorm van humor te kennen, wijsheid en toch ook wel charisma. Fking interessant en het houdt je bij de les. Op de één of andere manier voelde ik niet de behoefte deze vormen van energie te testen. :sweatsmile:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
WhySoSerious?! zei:
Wat mij opvalt is dat mensen vaak soorgelijke wezens/patronen zien in hun DMT trip (overigens geldt dit ook vaak voor andere psychedelica, maar bij DMT is dit toch wel erg bijzonder). Op DMT heb ik veelal het idee te communiceren met entiteiten die niet van hier zijn. Over het algemeen zijn ze vriendelijk edoch kunnen ze er soms wat angstaanjagend uitzien. Ik heb inmiddels changa en ayahuasca gedaan en waar de trip bij changa wat vriendelijker was (en korter uiteraard) en bij ayahuasca wat strenger (en een stuk langer), waren er ook toch ook zeker overeenkomsten te vinden. Ik communiceerde met entiteiten/energieën/wezens die niet van hier kwamen en me leidden door mijn trip. Ze leken een vorm van humor te kennen, wijsheid en toch ook wel charisma. Fking interessant en het houdt je bij de les. Op de één of andere manier voelde ik niet de behoefte deze vormen van energie te testen. :sweatsmile:
Klik om te vergroten...

Ik zou heel graag een keer entiteiten ontmoeten. Maar je kunt dat echt niet forceren helaas. Ik heb nog niet zo veel ervaring met DMT, maar de laatste keer dat ik het deed (inmiddels alweer lang geleden) had ik 70 mg in m’n VaporGenie gedaan. Dat was een stevige dosering, en ik kreeg dus ook echt wel een flink stevige trip - dat klinkt altijd als een enorm understatement bij DMT, maar goed - en ik was in een totaal andere dimensie, maar er was geen aanwezigheid van een ander levend iets.

Hoop dat ik het ontmoeten van een andere entiteit nog eens mee mag maken.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wauw, wat cool dat we op deze manier een (visueel) kijkje krijgen in jouw DMT-ervaring! 😍

Ik ben benieuwd wie deze entiteiten zijn. Ze hadden dus een mens-achtige (?) vorm?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."