Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Onlangs met m'n vriend voor het eerst ketamine gebruikt, ik had nogal hoge verwachtingen, door alles wat anderen zeiden. Het was een nieuwe drug voor mij, en begonnen met een klein lijntje. Een paar minuten daarna begon mijn vriend al dingen te voelen, terwijl ik niets voelde. Daarna nog een lijntje gelegt, ditmaal groter dan die van m'n vriend, omdat ik niets voelde. Dus zat ik weerom ongeduldig te wachten tot ik "iets" voelde, weer niets... nog een lijntje dus. Uiteindelijk heb dan toch iets gevoeld, ik voelde me aangenaam, euforisch en een beetje wazig. Maar dit duurde niet lang en was helemaal niet intens, het was vergelijkbaar met het effect van alcohol. Iemand enig idee waarom ik zogoed als niets voelde?"
"Maximum 2 dagen, anders word ik kribbig ^^'"
"clockcable zei: Hier hetzelfde. Klik om te vergroten... Maar het is zo verdomd gemakkelijk te verkrijgen en het is goedkoop dus dat zal het 'verminderen' wel een stuk bemoeilijken en tevens heb ik ook niet het gevoel verslaafd te zijn. maarja verminderen in gebruik is wel noodzakelijk, denk ik"
"Achja, ik zie wel wat de toekomst brengt"
"SperSIZEboon zei: Shobriqk zei: Achja, ik zie wel wat de toekomst brengt Klik om te vergroten... precies, dood ga je toch wel Klik om te vergroten... Zo is dat! en dan ga ik liever dood met het gevoel geleefd te hebben, dan dood te gaan na een leven vol van studeren, werken en sparen"
"Laten we dan met z'n allen gezellig opbranden^^'"
"Opruimen, ik ga als een gek opruimen ik kan gwn niet stoppen"
"Lekker veel blowen, iz fun, u kno"
"Planet Terror, blijft altijd goed, met of zonder drugs en I'm a cyborg, but that's ok! { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Een magisch bos! dat eigenlijk niet héél veel voorsteld zonder lsd, maar kom^^""