Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw tweak?

Wat is jouw tweak?

72 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
N
Not-NauwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Echt heel veel praten. En met behulp van alcohol gaan de remmen pas echt los. Dan gaat het ook over de zwaarste dingen van het leven.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
IK heb hier een pak kaarten liggen. En ik vermaak me er prima meeeee:grin:
Lekker patience in m''n eentje. Heerlijk. Ik neem graag de tijd voor het schudden van de wonderkaartjes :grin: Ik had het niet meteen door, maar ik was wel heel obsessief aan het schuddelluuehn :rock: Yeah, baby :hearteyes: Ik raad het echt iedereen aan, Ga patience! of hoe je dat ook schrijft.
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#3
Patience is een kutspel. Raak er zelfs zonder speed uren aan kwijt! :P
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tripper zei:
World of warcraft spelen. Dat was een trieste tijd, zucht.
Klik om te vergroten...

Hah moet toegeven dat ik ook zo'n periode heb gehad. Toen maar weinig raids zonder
dex op gedaan. :rolleyes: + Battlefield Heroes..
Verder ben ik erg van het knutselen op de pep. Hele constructies voor in het hok van mijn muizen, tot aan doelloze creaties van oude blikjes en tape.

Maarjah eigenlijk ben ik voor alles in onder invloed, schoonmaken, gamen, lullen en knutselen in de top 10 though..
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tekenen, muziek maken/luisteren, huishoudelijke dingen doen, in de tuin :grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spelen met m'n lippiercing, ik ben van 1 van de 2 piercings het balletje kwijt geraakt dus ik kan 'm helemaal door m'n lip draaien en dit doe ik dan ook continue. Uiteindelijk werd 't zo erg dat ik ze maar uit had gedaan omdat m'n huid geïrriteerd raakte.

Voor de rest heb ik altijd zin om jointjes te draaien, of ik ze nou gelijk oprook of niet. Ik blijf maar door draaien.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
DeSarcast zei:
met name Tekken als je samen met anderen bezig bent.
Klik om te vergroten...

:smoke:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerst veel praten, dan filosoferen, anders over de wereld denken... en uiteindelijk paar uur later, vergeet je gewoon langzaamaan alles wat nou net zo belangrijk was om aan te denken

Maar met, wat is jouw tweak???? Ik snap het niet zo goed wss
S
ShobriqkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Opruimen, ik ga als een gek opruimen

ik kan gwn niet stoppen :grin:
r
rhonjaLid
01-01-2024, 00:00
#10
mijn overige speed in perfecte lijntjes leggen ,uren lang :rolleyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Rondkijken :rolleyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
DF. :sunglasses:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maatje van mij had laats een rare tweak, gebruikte voor het eerst speed. Stond 3 uur achter elkaar naar voor en achter te bewegen. Toen hebben we hem gezegd dat hij beter even kon gaan zitten ging die zitten door met naar voren en achter te bewegen, is hij de rest van de nacht en de volgende ochten ook nog steeds mee doorgegaan.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
atbboy zei:
Maatje van mij had laats een rare tweak, gebruikte voor het eerst speed. Stond 3 uur achter elkaar naar voor en achter te bewegen. Toen hebben we hem gezegd dat hij beter even kon gaan zitten ging die zitten door met naar voren en achter te bewegen, is hij de rest van de nacht en de volgende ochten ook nog steeds mee doorgegaan.
Klik om te vergroten...

Heeft ie autisme?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
kaasbaas zei:
atbboy zei:
Maatje van mij had laats een rare tweak, gebruikte voor het eerst speed. Stond 3 uur achter elkaar naar voor en achter te bewegen. Toen hebben we hem gezegd dat hij beter even kon gaan zitten ging die zitten door met naar voren en achter te bewegen, is hij de rest van de nacht en de volgende ochten ook nog steeds mee doorgegaan.
Klik om te vergroten...

Heeft ie autisme?
Klik om te vergroten...

Wat heeft dat er nu mee te maken ? :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
kaasbaas zei:
Heeft ie autisme?
Klik om te vergroten...

Wat heeft dat er nu mee te maken ? :P
Klik om te vergroten...
Dat is het antwoord op alles. Doe je raar? Ben je 'n autist.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:
kaasbaas zei:
Heeft ie autisme?
Klik om te vergroten...

Wat heeft dat er nu mee te maken ? :P
Klik om te vergroten...
Dat is het antwoord op alles. Doe je raar? Ben je 'n autist.
Klik om te vergroten...

Ja, helaas werkt deze wereld zo. Ze moesten eens weten...
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:
kaasbaas zei:
Heeft ie autisme?
Klik om te vergroten...

Wat heeft dat er nu mee te maken ? :P
Klik om te vergroten...
Dat is het antwoord op alles. Doe je raar? Ben je 'n autist.
Klik om te vergroten...

Zo bedoel ik niet :openmouth:, ik heb 't Sublimo al uitgelegd. Maar dat op en neer schommelen is wel iets wat een bepaalde groep mensen doen om met prikkels om te gaan. Daarom vroeg ik 't ook en beweerde ik niks :).
1
19hyperdrive80Lid
01-01-2024, 00:00
#19
hahahaa
:openmouth: :openmouth: :openmouth:

heb er wel een paar.
=kabeltjes zoeken

=denken dat electriecien ben
{draai alles uitelkaar,maar hou altijd schroeven over}
=inplaats van opruimen het er een puinhoop van maken

=13uur achter een Site van een telefoon provider proberen op te waarderen,Blijkt later dat ik helemaal geen kpn,t-mobile mobiel had.

= dingen uur zoeken ligt het gewoon voor je, :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

=
m
mferLid
01-01-2024, 00:00
#20
lol nice, veel herkenbare tweaks =)

Googlen naar iets en dan vergeten waarvoor je het in de eerste plaats zocht

Uren en uren lang muziek maken en blijven hangen in een bepaalde loop. En dan ook echt non stop zonder op te staan, iets te drinken of te roken ( En ik rook stevig )

net zoals 19hyperdrive80 apparaten uit elkaar halen, aan mn computer(s) sleutelen, zelf kabels proberen te maken en een gigantische teringzooi van mn huis maken doordat overal schroefjes onderdelen en andere zooi verspreid door mn hele kamer komt te liggen.

Moet zeggen dat ik het vooral heb als ik cappies/bommetjes neem, vooral als het nog pasta is en dus eigenlijk helemaal verkeerd inschat dat ik veels te veel neem.

Ik moet zeggen dat het tweaken soms daadwerkelijk tot nuttige dingen leidt en soms is het compleet zinloos of sloop ik iets hehe. Maar je vermaakt je altijd wat je ook doet, hoewel heel af en toe ik het op het moment echt besef dat ik aan het tweaken ben en wel 30 keer tegen mezelf moet zeggen van kap er nou mee het lukt toch niet. En gewoon weer doorgaan.

Vraag me nog steeds af in hoeverre je op dat moment nog bij bewustzijn bent. Lijkt er vaak op dat je een beetje tussen dromen en wakker zijn zit. Uiteindelijk komt altijd het punt dat je bij jezelf denkt van WTF ben ik in godsnaam aan het doen =)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."