clockcable zei:Twee keer mdma gebruiken in een week kan best. Je zult waarschijnlijk een leuke tijd hebben, al is het wat minder.
Heb ik vorige week ook gehad, er zat een week tijd tussen,
maar heb dan wel veel minder effect ervan gehad :/
clockcable zei:Twee keer mdma gebruiken in een week kan best. Je zult waarschijnlijk een leuke tijd hebben, al is het wat minder.
"The method" of "de methode", "the methode" is gewoon silly.i lolled gek zei:.. maar moet ik ze alle 2 in 1 keer doen? of wachten tot de 1e is uitgewerkt.. of wat is 'the methode' eigenlijk?
Shobriqk zei:clockcable zei:Twee keer mdma gebruiken in een week kan best. Je zult waarschijnlijk een leuke tijd hebben, al is het wat minder.
Heb ik vorige week ook gehad, er zat een week tijd tussen,
maar heb dan wel veel minder effect ervan gehad :/
Dat vind ik nou ook.Aalpoepert zei:"The method" of "de methode", "the methode" is gewoon silly.i lolled gek zei:.. maar moet ik ze alle 2 in 1 keer doen? of wachten tot de 1e is uitgewerkt.. of wat is 'the methode' eigenlijk?
Er is geen methode, je hebt doorgedraaide malloten die in één keer twee pillen achterover slaan, je hebt mensen die de tweede pil pas pakken na de inslag van de eerste en je hebt mensen die wachten tot het effect afzwakt en ze weer "zin" hebben in een nieuwe.
Je zei dat je vriendin er 2 ophad, hoe had zij het dan gedaan?
Spees174 zei:Petrovic zei:Jij zou verbannen moeten worden met zulk advies. Als je de magie wil blijven ervaren moet je standvastig zijn en even wachten, het is geen speed.clockcable zei:Twee keer mdma gebruiken in een week kan best. Je zult waarschijnlijk een leuke tijd hebben, al is het wat minder.
Precies wat Petrovic zegt. Toen ik nog niks over mdma wist en ook te vaak gebruikt heb in een korte periode, is de magie er ook af gegaan. Nu bijna een jaar niet meer genomen, deze zaterdag weer en hopelijk is het weer knallen. Beter een paar keer per jaar een vette magische ervaring dan heel vaak vaag half spacen zonder love
i lolled gek zei:( in ruim 3 maanden tijd zo'n 19,5 mercedez pillen op)
Jij zou verbannen moeten worden met zulk advies. Als je de magie wil blijven ervaren moet je standvastig zijn en even wachten, het is geen speed.clockcable zei:Twee keer mdma gebruiken in een week kan best. Je zult waarschijnlijk een leuke tijd hebben, al is het wat minder.
Petrovic zei:Jij zou verbannen moeten worden met zulk advies. Als je de magie wil blijven ervaren moet je standvastig zijn en even wachten, het is geen speed.clockcable zei:Twee keer mdma gebruiken in een week kan best. Je zult waarschijnlijk een leuke tijd hebben, al is het wat minder.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."