Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mede-strijders, Ik ben van plan 7 dagen te gaan water-vasten, geen eten maar alleen water. Ik heb hierover veel gelezen en podcasts bekeken en dit lijkt mij een ware traktatie voor het lichaam na 12 jaar drugs/alcohol gebruik. Heeft iemand hier ervaring met vasten? Ik wil graag jou ervaring horen ! Groeten, Pistebully"
"De gedachte dat jij niet kan/gaat slapen alleen al kan jou een zware nacht bezorgen. Ik ken dit fenomeen. Onderschat je brein niet en wees zuinig op jezelf."
"Persoonlijk vind ik 3mmc echt verschrikkelijk spul.. 1 keer van vrijdagavond tm zondagavond gebruikt. De maandag zo brak ik zag het haast niet meer zitten zo verrot!! Alles deed pijn. Gewoon niet best!!! Nooit weer gedaan."
"Pluggen betekend in je arie schroeven toch? Klapt ie wel het hardste in denk ik. Maar geen pluggen van de Gamma toch? 🤣🤣"
"Cutepool je hebt gelijk dat was ook verschrikkelijk dom whahaha maar thats me ik ging altijd door tot het gaatje"
"Hallo iedereen! 2019 had ik een verhaal geplaatst over mijn verslaving die ik heb meegemaakt. +/- 1.5 jaar elke dag GHB gebruikt icm speed en om te slapen Benzo's. Waren er geen Benzo's? Dan wel anti-psychotica of alcohol. Een ware hel! Maar na mijn kliniek opname nooit geen GHB of Benzo weer gebruikt. Mede dankzij mijn gezin die tot op de dag van vandaag nog compleet is. Ik vraag mij af of er nog mensen zijn die verslaafd zijn aan GHB. Zoja laat van je horen en misschien kan ik je helpen."
"Je kunt t !"
"Kerel.. hoe gaat het met je ? Ik zit hier ook flink in de nesten. Ik heb een bedrijf, prachtige dochter , prachtige vrouw. Ik heb geen stabiele inname, gebruik klakkeloos wat, de 1e dag wat meer dan de ander, kan gerust de dag doorkomen met 3 of 2 ml per 3 uur, maar de wil is er gvd niet! Gebruik al meer dan een jaar diazepam om in slaap te komen.. heb sinds gisteren Baclofen 25 mg weten te bemachtigen. Iemand een idee hoe ik hier van ga komen ? Kliniek is geen optie, ivm mijn bedrijf, koophuis enz. GreetZ"
"Absoluut niet ! Alleen wij komen hier eerlijk vooruit. Ik kom uit Hoogeveen, maar het is hier echt een ramp ! Ik ken er zat, kan ze niet op 10 handen tellen. Ik ken er ook zat, die waren 2 jaar verslaafd en zijn zo Coldturky gekapt zonder ernstige complicaties.. wel tijdelijk last gehad van slaapproblemen maar meer ook niet. Ik zit er ook aan te denken! Rommel weggooien, heb Oxa 50 en Dia, Baclofen 25 zat.. ben nu ongeveer een jaar bezig met dikke tussenpozen of kan ik beter afbouwen ? Mijn vriendin weet er vanaf ! Ze gaat me helpen.. Raver ik vind het echt kut voor je man ! Je angst en paniek stoornis zullen hierin ook een grote rol spelen.. ik ben er van overtuigd dat het meeste ook tussen iedereen zijn oren zit. Maak jezelf niet gek, zorg dat je er vanaf komt, wat ik ook moet doen en voor altijd er vanaf blijven, drugs is niks voor ons. Ik wens je al het geluk toe en zorg dat je er bovenop komt. Zorg voor structuur in je leven (afleiding).. heb je een baan ? Greetz"
"De Zandman zei: Het is niet de schuld van de drank zelf, nee. Je hebt op de eerste plaats een eigen verantwoordelijkheid. Maar de schuld ligt verder bij de overheid, die het zo gemakkelijk maakt om die alcohol overal te kunnen kopen. Het wordt zelfs opgedrongen ahw! Je eigen verantwoordelijkheid, dat is waar het om gaat. Kan je er niet tegen, kun je er niet mee omgaan, koop en drink het dan niet. Of zo weinig mogelijk. Aan alcohol gebruik zijn meer dan 65 verschillende soorten ziektes gelieerd Nota bene! Ikzelf kan er niet mee omgaan zo heb ik door schade en ellende moeten ervaren. Ik drink dus niet meer. Al meer dan 25 jaar niet meer. Ik mis het niet op een heel enkele craving na als het heel erg warm en zonnig weer is. Klik om te vergroten... Knap van je! Dit wou ik ff zeggen. 25 jaar is echt een mega prestatie. Ik zelf ben ook van plan volledig te gaan stoppen met alcohol. Mijn slaap kwaliteit is merkbaar minder en voel mij zoveel beter zonder drinken. Ik wil wel benadrukken dat ik enkel in het weekend dronk/drink, maar dit was voldoende om de negatieve effecten te ervaren. Ik merk wel dat ik het sweekends heel erg lastig vind om niet te drinken. Hele nare stof alcohol."