#1
hoe denk je dat je het beste geholpen kan worden met de dingen waar je tegen aan loopt ? neem aan dat je van de angs e.d af wilt
nja...ondertussen heb ik zoveel dingen geprobeerd om van angst en permanente stress af te komen of mee leren omgaan. maar niets heeft mij geholpen.hoe denk je dat je het beste geholpen kan worden met de dingen waar je tegen aan loopt ? neem aan dat je van de angs e.d af wilt
ik heb ook enorm veel schrik voor de dood, en mijn personen die dicht bij me staan te verliezen.nja...ondertussen heb ik zoveel dingen geprobeerd om van angst en permanente stress af te komen of mee leren omgaan. maar niets heeft mij geholpen.
Heb je geen bijsluiter?zou het kunnen dat de medicatie die ik neem, er ook voor zorgt dat ik nuchter stress heb? een bijwerking bedoel ik dan.
Wat heb je nodig van ons.hoe bedoel je?
het enige wat ik al heel lang wil is mij gewoon comfortabel te voelen zonder onder invloed te zijn. ik hoef niet persee de gelukkigste persoon op aarde te zijn maar wel met een menselijk en leefbaar gevoel kunnen leven. wat er met mij gebeurt als ik nuchter ben = paniekaanvallen, stress, stress, en nog eens stress. trauma gedachtens,..Wat heb je nodig van ons.
Je bent van het padje zegje. Je gebruikt teveel drugs en wil daarmee stoppen?
Beste is om alles asap after bouwen en om dan te stoppen met alles. En aan jezelf gaan werken en kijken hoe je meer inzichten kan krijgen hoe jij (en eventueel andere) jou het beste kunnen helpen.
Zijn er dingen die je nog moet verwerken? Zo ja ga daar mee aande slag.
Hoeveel gebruik je van wat.
Heb je verslavingshulp? (Zo nee ga dat eens aanvragen)
Wat doe je zelf om je beter te voelen?
Wat wil je in dit leven? Wat wil je voor jouzelf? (En wat heb je daar voor nodig)
ohja, ik heb afgelopen maanden ongeveer 3g ket per week gedaan. elke dag hetzelfde.het enige wat ik al heel lang wil is mij gewoon comfortabel te voelen zonder onder invloed te zijn. ik hoef niet persee de gelukkigste persoon op aarde te zijn maar wel met een menselijk en leefbaar gevoel kunnen leven. wat er met mij gebeurt als ik nuchter ben = paniekaanvallen, stress, stress, en nog eens stress. trauma gedachtens,..
maar wel zonder pauze, dus aan 1 stuk door iedere dag.ohja, ik heb afgelopen maanden ongeveer 3g ket per week gedaan. elke dag hetzelfde.
Alleen jij kan zorgen dat je je comfortabeler voelt in jezelf.het enige wat ik al heel lang wil is mij gewoon comfortabel te voelen zonder onder invloed te zijn. ik hoef niet persee de gelukkigste persoon op aarde te zijn maar wel met een menselijk en leefbaar gevoel kunnen leven. wat er met mij gebeurt als ik nuchter ben = paniekaanvallen, stress, stress, en nog eens stress. trauma gedachtens,..
zou het kunnen dat de medicatie die ik neem, er ook voor zorgt dat ik nuchter stress heb? een bijwerking bedoel ik dan.Alleen jij kan zorgen dat je je comfortabeler voelt in jezelf.
Destructieve overtuigen los laten.
Accepteren dat sommige dingen zijn zoals ze zijn. (Is niet goedkeuren)
Emoties voelen/ervaren, niet onderdrukken.
Lief zijn voor jouzelf. (Gezond eten, optijd douche/tandenpoetsen, bewegen, mediteren/bidden)
Leren omgaan met stress.
Soms dingen verdragen.
Nieuwe dingen doen/uitproberen.
Kijken naar dingen die wel lukken.
Een hobby zoeken.
Uitzoeken wst jij wil in dit leven.
Jezelf erbij neerleggen dat mensen komen en gaan. (Dood hoort bij het leven, en ironisch genoeg gaan we eigenlijk nooit echt dood)
En stoppen zo snel mogelijk met drugs gebruiken die maken alles 1000x erger. Dus stop daarmee.
Die maken dus ook jou klachten/symptomen die je nuchter ervaart 10000x erger.
jawel maar staat zoveel in en meer algemeen. is niet duidelijk voor me. op internet vind ik ook niet zo veel dingen eroverHeb je geen bijsluiter?
Welke medicijnen en drugs neem je? Kun je dat voor me op een rijtje zetten? Dan kijk ik even naar mogelijke interacties, mogelijke oorzaken van stress etc.zou het kunnen dat de medicatie die ik neem, er ook voor zorgt dat ik nuchter stress heb? een bijwerking bedoel ik dan.
Maar dan moet je toch naar de medische ondersteuning luisteren? Die geven je andere pillen, zodat je kunt functioneren zonder Ketamine en dan kun je in een richting werken die je tot rust kan brengen.wat ik al heel lang wil is mij gewoon comfortabel te voelen zonder onder invloed te zijn
ze willen niet echt geloven dat ik stress krijg door de medicatie. ze denken puur en alleen door de drugs. maar het zit net zo dat ik die stress al ervaarde toen ik nog helemaal niet gebruikte van drugs.Maar dan moet je toch naar de medische ondersteuning luisteren? Die geven je andere pillen, zodat je kunt functioneren zonder Ketamine en dan kun je in een richting werken die je tot rust kan brengen.
Je bedoelt dat je niet de juiste medicijnen kreeg om zonder drugs tot rust te komen?ze willen niet echt geloven dat ik stress krijg door de medicatie. ze denken puur en alleen door de drugs. maar het zit net zo dat ik die stress al ervaarde toen ik nog helemaal niet gebruikte van drugs.
hmmm, klinkt toch als verslavingszorg: Bloedtestjes en medicatie zodat je vooruit kunt zonder Ketamine, met de nodige periode dat je wel iets van angsten ed moet accepteren.precies
ja maar ik ben niet van NLAls je een serieuze opname aan wilt gaan, zou ik je Yes We Can Clinics of Villa Ramadas aanraden in jouw situatie.
Beiden focussen op verslavingszorg, maar kunnen ook overweg met andere mentale problemen.
De vriendin van m'n broertje is bij YWCC terecht gekomen voor enkel angststoornis (pleinvrees met heftige paniekaanvallen) zonder verslaving. En met haar gaat het inmiddels behoorlijk goed.
En na de kliniek meetings, meetings meetings van NA, CA of een andere A. Om zo je herstel te onderhouden. Dan kan je voorkomen dat je na een tijdje uit de kliniek weer keihard wegzakt in oude patronen.
Makkelijk zal het niet worden, maar zolang je het niet alleen doet, is het makkelijker te dragen. En die medestanders kan je na de kliniek vinden bij de meetings!
preciesJe bedoelt dat je niet de juiste medicijnen kreeg om zonder drugs tot rust te komen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."