Ondanks de hoge frequentie is a-pihp behoorlijk caustic. Deze oplossing was nog meer geconcentreerd dan een student op adderal.Ik had hier ook enorm last van met a-pihp. Ik gebruikte vaak lauw water en inderdaad glijmiddel op een 1ml spuitje.
Maar na verloop van tijd plugde ik zo vaak. Ik denk dat het onvermijdelijk was. Op een gegeven moment voelde ik dat, bijna pijnlijke gevoel, doorslaan via de achterkant van m'n benen.
Ik heb er verder niets aan overgehouden gelukkig.
Maarja ik plugde zéker tussen de 10 en 20 keer per dag.
Omdat het vaak potenter werkt èn veel sneller in kickt, maar je daarvoor niet je aderen hoeft te raadplegen.Gewoon bommetje. Waarom zou je drugs in je rectum proppen? Gaat mij een straatje te ver.
Hogere biobeschikbaarheid makker, recht in de kakker.Gewoon bommetje. Waarom zou je drugs in je rectum proppen? Gaat mij een straatje te ver.
Ik zweer je dat 10mg 3-ho-pcp rectaal me consistent een hole kan geven dat 15mg nasaal niet eens kan.Omdat het vaak potenter werkt èn veel sneller in kickt, maar je daarvoor niet je aderen hoeft te raadplegen.
Voor een aantal middelen, waaronder de dissociatieven als DCK of DMXE werkt het zelfs ruim 2 keer zo potent. Ofwel, je hebt 2 keer minder drugs nodig om hetzelfde te bereiken. En dan in een luttele 2 minuten. Veel sneller dan bommen en zelfs snuiven.
Ik zweer je dat 10mg 3-ho-pcp rectaal me consistent een hole kan geven dat 15mg nasaal niet eens kan.
Ondanks de hoge frequentie is a-pihp behoorlijk caustic. Deze oplossing was nog meer geconcentreerd dan een student op adderal.
Deze oplossing was nog meer geconcentreerd dan een student op adderal.
Op zich kom je wel weg met 100 mg/0,1 ml water, maar dan kunnen de problemen die OP heeft ervaren optreden.Ja goed, het credo is ook een beetje dat je zo min mogelijk water wilt gebruiken als je zo direct mogelijk effect wilt. Alles boven de 1ml is eigenlijk al verlies van potentie en onset speed is mijn ervaring.
Mijn gebruik was alles behalve verstandig 😅
Maar inderdaad. Zeer caustic oplossing. Al is 3cmc ook geen lieverdje hoor. Naar mijn idee was dat meer caustic Dan 3mmc.
Met IV shots verdunde ik het wel meer.
Er is inderdaad al een topic omtrent pluggen, maar dat is wat gedateerd en kan wel een herwerking gebruiken. Wil dat gerust doen als je me hiervoor groen licht geeft.Hahahaha love jouw vergelijkingen altijd.
Oh, en bedankt voor je tips hierboven! Zoiets is altijd informatief voor het forum. Misschien een keer een apart topic voor maken, zodat mensen het makkelijker kunnen vinden? (Misschien is het er al, even niet de tijd om dat uit te zoeken.)
Er is inderdaad al een topic omtrent pluggen, maar dat is wat gedateerd en kan wel een herwerking gebruiken. Wil dat gerust doen als je me hiervoor groen licht geeft.
Ik ben van te voren naar de wc geweest om mijn darmen te legen dus daar kan het niet aan liggen**Goeieavond,
Ik heb nu een aantal pogingen gedaan om 3mmc te pluggen, maar het gaat telkens mis. De aandrang word zo enorm heftig dat ik het op een gegeven moment gewoon niet kan verdragen, en als ik dan toch naar de wc ga en het is eruit dan blijft die aandrang even erg doorgaan ondanks dat alles leeg is. Het doet bijna pijn zelfs zo hevig is de aandrang en heb alle methodes geprobeerd maar telkens hetzelfde resultaat. Ik lees hier heel veel mensen die er super goeie ervaringen mee hebben maar ik begrijp er niks van.
Blijf nog 5–10 minuten in de hurkpositie.
Je kan tegen de muur zittenOm dan al hurkend overvallen te worden door het effect? 🤣
Je kan tegen de muur zitten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."