#1
Hoi Joris, hoe gaat het nu met je?
Ik ga volgende week voor het eerst GHB proberen, en ben wel iemand die zich altijd eerst goed inleest.
Na jou volledige verhaal gelezen te hebben, zal ik in ieder geval voorzichtig zijn ...
heel veel sterkte nog maat
Ik ga volgende week voor het eerst GHB proberen, en ben wel iemand die zich altijd eerst goed inleest.
Na jou volledige verhaal gelezen te hebben, zal ik in ieder geval voorzichtig zijn ...
heel veel sterkte nog maat