Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB probleem!

GHB probleem!

174 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
P
ParketaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi Joris, hoe gaat het nu met je?
Ik ga volgende week voor het eerst GHB proberen, en ben wel iemand die zich altijd eerst goed inleest.
Na jou volledige verhaal gelezen te hebben, zal ik in ieder geval voorzichtig zijn ...

heel veel sterkte nog maat
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Net m'n dosis gekregen meteen 15ml en heb geen last van ontwenning meer.

Dit waren even een paar akelige uurtjes.
Trillen/beven
Paniek
Angst
Spierpijn
Vaak plassen
Lichte hallicunaties.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Update;

De anxiety begint nu al een uur na inname. Maar voor de rest geen lichamelijke ongemakken.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoop dat er iemand online is die er meer van weet.

Volgens mij is het zo dat je bij je huisarts (of vervangende in avonduren) je kan verwijzen naar crisis hulp via GGZ, of andere afhankelijk van waar je woont. Dus ik zou huisarts bellen en dan zien wat mogelijkheden zijn.

https://www.boumanggz.nl/verwijzen/contact/crisisdienst/

Sterkte...
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wacht even af hoe ik me zo ga voelen. Maar ik heb vorig al meerdere malen de huisartsenpost gebeld en ze kende het middel GHB niet eens.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb in ieder geval net 3gr phenibut genomen. Ik wil echt geen GHB meer nemen, wordt daar zo ziek van.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, dat is wel duidelijk te lezen in je post hoe vreselijk het moet zijn. Ik lees het vaak over GHB al zijn denk ik alle verslavingen gewoon echt heel erg maar dat het ook gevaarlijk is om ermee te stoppen ineens, maakt het in mijn ogen weer net even wat erger.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Phenibut en GHB doen nu hun werk tegelijk. Ben behoorlijk suf dus maar wel voor nu eventjes kalm. De phenibut zou als het goed is de ontwenning tegen gaan van de GHB.

Ik gebruikte het vorig jaar ook wel eens tegen de ontwenning toen ik nog niet zo lang GHB gebruikte. Ik hoop echt dat dit middeltje me eventjes een paar dagen kan helpen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
leveldesigner zei:
Misschien zou je iets als Valium, Librium of Seresta kunnen proberen, kalmerings pillen dus.
Alhoewel de artsen deze enkel in zeer speciale gevallen voorschrijven, dus via die weg ze verkrijgen
zal wel niet mogelijk zijn. Verder zou ik inderdaad ook zeggen dat je het beste kunt afbouwen. Heeeeeel
langzaam, dus geen gekke sprongen maken maar gewoon net genoeg nemen zodat je je 'normaal' voelt.
Blijf positief, die 10 dagen zijn zo om, nog maar 8 dagen nu waarschijnlijk.
Probeer vooral daarna uit te kijken, het is even heel zwaar maar je kunt het wel. Klinkt misschien
hard van mij maar zovelen hebben het voor je gedaan, en zullen het helaas ook nog moeten doen in de
toekomst. Alhoewel ik heel goed snap dat wanneer je in zo'n angst of paniek aanval zit, dat het dan echt
het einde van de wereld lijkt. Probeer sterk te blijven en optimistisch, en denk vooral aan dat je dadelijk
opgenomen wordt.
Gewoon net de ontwenning voor proberen te blijven en daarop je doseringen aanpassen zodat je net niet
paniekerig wordt. Heel veel succes Raver!!

Leveldesigner
Klik om te vergroten...
Baclofen zou denk ik beter werken,
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thanks voor jullie berichten.

Vandaag voel ik me eigenlijk vrij prima. Dat is waarschijnlijk de werking van de phenibut nog.

Me dosissen zijn wel heel stabiel 5ml elke 2 uur. Niet eerder en niet later. Morgen ga ik naar de 4.5ml per 2 uur.

Kalmeringstabletten ga ik me niet aan wagen, dat zijn 2 downers in je systeem wat voor nog meer angst zorgt. Ik durf dan niet te slapen in de angst dat ik niet meer wakker wordt.

Nog 9 daagjes volhouden en dan mogen we eindelijk de detox in. Ik kan echt niet wachten want dit is verschrikkelijk.

Raver.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Raver zei:
Thanks voor jullie berichten.

Vandaag voel ik me eigenlijk vrij prima. Dat is waarschijnlijk de werking van de phenibut nog.

Me dosissen zijn wel heel stabiel 5ml elke 2 uur. Niet eerder en niet later. Morgen ga ik naar de 4.5ml per 2 uur.

Kalmeringstabletten ga ik me niet aan wagen, dat zijn 2 downers in je systeem wat voor nog meer angst zorgt. Ik durf dan niet te slapen in de angst dat ik niet meer wakker wordt.

Nog 9 daagjes volhouden en dan mogen we eindelijk de detox in. Ik kan echt niet wachten want dit is verschrikkelijk.

Raver.
Klik om te vergroten...
Ben heel blij dit te horen, was wel bezorgd om je !
Hoop dat je niet zo angstig word en een beetje rustig de tijd kan doorkomen.
*Sends some Love :) *
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat hoop ik idd ook niet!

Het is gewoon ontzettend belangrijk dat ik stabiel blijf in me doseringen.
Onstabiliteit zorgt alleen maar voor klachten zoals angst en verwarring.

Ik ben echt doodop van de slechte nacht van vanacht dus hoop dat ik vanavond wel een beetje slaap kan inhalen. Voor zover dat mogelijk is met een wekker elke 2 uur.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raver zei:
Update

Prima nachtrust gehad!

Ik werd vanzelf wakker voor m'n dosissen precies om de 2 uur.

Net om 9:00 4.5ml genomen in plaats van 5ml. Dus vanaf vandaag alleen nog maar 4.5ml en morgen naar de 4ml.

Ik heb wel het gevoel dat ik dit nog wel vol ga houden tot volgende week maandag.

Later meer.
Klik om te vergroten...

Fijn te horen dat het goed gaat en je er vertrouwen in hebt dat het goed gaat komen !
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Raver zei:
Arts gesproken.

Als ik vanavond niet slaap krijg ik morgen een recept diazepam.
Was behoorlijk in paniek net, ik moet het volhouden tot volgende week.

Wat een verschrikkelijke hel is dit.
Klik om te vergroten...
Goed dat je met een arts hebt gesproken, hoop dat hij je een beetje actief deze week kan blijven begeleiden!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het gaat momenteel ontzettend slecht met me. Het effect van de ghb is zo dusdaning kut dat ik gewoon wanhopig op zoek ben gegaan naar alternatieven.

Heb een halve liter wodka gaan halen en heb momenteel een kwart fles achter me kiezen. Dit in de hoop toch een beetje te kunnen slapen.

Ik kreeg namelijk paniekaanvallen van de ghb waardoor slapen onmogelijk wordt. Ik heb al me arts gesproken vandaag en er is geen mogelijkheid op een spoedopname. Er zijn deze week al 4 spoedopname's aangevraagd en er was nergens plek voor.

Ik zit eraan te denken cold turkey te gaan. Ik red het niet tot maandag. Wat een hel!!!!!!!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Werkte het niet met de benzo die je bemachtigd had ? Zou de alcohol wat opzij laten. Gaat je zeker niet beter doen voelen volgens mij. Hopelijk ben je morgen wat beter geholpen met diazepam. Sterkte man!!
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Raver zei:
Het gaat momenteel ontzettend slecht met me. Het effect van de ghb is zo dusdaning kut dat ik gewoon wanhopig op zoek ben gegaan naar alternatieven.

Heb een halve liter wodka gaan halen en heb momenteel een kwart fles achter me kiezen. Dit in de hoop toch een beetje te kunnen slapen.

Ik kreeg namelijk paniekaanvallen van de ghb waardoor slapen onmogelijk wordt. Ik heb al me arts gesproken vandaag en er is geen mogelijkheid op een spoedopname. Er zijn deze week al 4 spoedopname's aangevraagd en er was nergens plek voor.

Ik zit eraan te denken cold turkey te gaan. Ik red het niet tot maandag. Wat een hel!!!!!!!
Klik om te vergroten...
Denk dat Cold Turkey heel rigoureus is en heb wel vaker gelezen dat dit ook gevaarlijk kan zijn.
Probeer en blijf je arts er bij te betrekken, dit is toch degene die je zou kunnen helpen.
Pas wel op met Alcohol, maar dat zul je vast zelf ook weten..
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik krijg enorme paniekaanvallen met hyperventilatie door de g icm met de benzos. Dit komt gewoon door m'n slaaptekort. Maar ik merkte dat het niet ging lukken om te slapen. En slaap is zooo belangrijk..

Dus vandaar m'n keuze voor alcohol. Dat is ook geen succes kan ik jullie vertellen.
Hoe kan ik een halve week in volledige paniek volhouden tot de detox???
Ik spreek m'n arts morgen rond 3u
°
°•LMLid
01-01-2024, 00:00
#19
Raver zei:
Ik krijg enorme paniekaanvallen met hyperventilatie door de g icm met de benzos. Dit komt gewoon door m'n slaaptekort. Maar ik merkte dat het niet ging lukken om te slapen. En slaap is zooo belangrijk..

Dus vandaar m'n keuze voor alcohol. Dat is ook geen succes kan ik jullie vertellen.
Hoe kan ik een halve week in volledige paniek volhouden tot de detox???
Ik spreek m'n arts morgen rond 3u
Klik om te vergroten...

Hey raver, ik ken het probleem.. als je de arts morgen spreekt zou ik meteen vragen als je meteen een recept kan krijgen baclofen 10 mg. Mag je er wel 4 van in nemen per dag. Ook zou ik nu meteen nog online phenibut bestellen. Dit is een sport poeder, bevorderd de slaap. Maar in een hogere dosis is dit goed te nemen als hulpmiddel voor de nacht.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nu 2 uur na m'n laatste ghb dosis krijg ik alsnog ontwenning. Ook met phenibut.

Dus ik ga maar gewoon zelf afbouwen. Elke dag een halve ml minder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."