Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je dagelijks een paar buisjes ghb neemt hoeft niet te beteken dat je verslaafd bent. Je moet zorgen dat je 3 uur voor het slapen gaan niets meer pakt en dan kan je gewoon heel de nacht doorslapen. als je dat niet doet kom je al snel in een cirkel terecht waarbij je snachts bij gaat pakken. Dan gaat het heel snel de mist in en kom je snel voor problemen te staan. Je kan bv niet meer werken en naar school. Het allerbelangrijkste is dat je gewoon een natuurlijke nachtrust krijgt en je lichaam de kans geeft om te herstellen."
"Jaa man moetje doen zeer verstandig idee, wat wil je horen? Je blijft in die cirkel hangen als je t weer doet, je bent op de goede weg toch?"
"Je bent al verslaafd als ik het zo lees. Door de ghb word je idd heel optimistisch, je bent dan snel vergeten dat je je zo rot hebt gevoeld. Het is een cirkel waar je in blijft hangen en die zal je op een dag toch moeten verbreken. Verstandig ghb gebruiken is bijna onmogelijk zonder risicos. Op het begin lijkt het onschuldig, maar uiteindelijk zal je het altijd verliezen."
"Op het begin lijkt het allemaal te onschuldig, in vergelijking met drugs als Xtc,Cocaine en speed voelt het effect van ghb best natuurlijk aan. Je bent blij staat niet strak, je voelt je gewoon kiplekker eigenlijk. Maar als je langere tijd gebruikt ook al is dat alleen in het weekend, ga je toch je grenzen verleggen en elke keer een beetje meer pakken. Tot het moment komt dat je snachts ineens wakker word en met geen mogelijkheid meer kan slapen. Dat zijn de eerste aanwijzingen dat het teveel is geworden. Dan beginnen de katers en de dagen dat je je helemaal naar de klote voelt. Ghb katers zijn gewoon afkickverschijnselen en ze zijn vele male erger dan alcohol katers. En je hoeft echt niet heel veel ghb te nemen om afkickverschijnselen te krijgen. Als je elk weekend gebruikt en het een gewoonte is geworden komen de afkickverschijnselen vanzelf met de tijd. Succes"
"Jij hebt het over cold turkey.. na zon korte periode kan je niet verslaafd zijn.. het is wel een heel fout begin! Een voorteken van een aankomende verslaving.. En jij hebt het over 2 pilletjes ipv 3? dan kan je er net zo goed 3 pakken maakt helemaal niets uit je doet het of je doet het niet! Het effect van een xtc pil is bij de eerste pil heftig en de rest die je erna pakt zorgt alleen maar voor energie en niet voor het euforische effect!"
"Ik heb precies hetzelfde meegemaakt als jij nu beschrijft. Begonnen met xtc en gelijk elk weekend vrijdag en zaterdag gebruiken. Op het begin blijft het in de weekenden maar als je ermee door blijft gaan durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat je ook een stapje verder gaat. Ik was ook zo naief om te denken dat ik het wel in de hand had.. Maar het tegendeel is waar! Het is wel 8 jaar geleden dat ik dit heb meegemaakt en ben nu een half jaar drugsvrij. Het begon met blowen.. toen xtc.. daarna speed.. coke..en k eindigde als polygebruiker en gebruikte daarbij veel ghb om de stress tegen te gaan die de stimuleerende middelen met zich mee brengen"
"Ketaboy zei: Dat blijft absoluut de grootste charme van ketamine, ondanks de intense ervaring toch de zekerheid hebben binnen een uur weer geheel normaal te kunnen functioneren. Klik om te vergroten... Dat is niet waar.. ga maar eens een keertje khole dan duurt het echt 5 uur voordat je alles weer een beetje helder ziet"
"Klinkt allemaal bekend.. paniek&cannabis Uit eigen ervaring weet ik dat als je een tijd niet lekker in je vel zit en dan erbij gaat blowen het nog erger word. Je kan je dan bijvoorbeeld een hele dag klote voelen en snakken naar een joint.. en na 4 hijssen je helemaal opgefokt voelen met druk op de borst.. Herkenbaar? Ook zit er een verschil in de soort wiet die je rookt en waar het mee bewerkt is.. Ik denk dat eigengekweekte wiet (onbewerkt) veel beter valt dan die chemische coffeeshop wiet. Het heeft niks met de sterkte van de wiet te maken maar met de stoffen die erin zitten. mvg"
"Dubz zei: Hislordship zei: Dat noemen wij een nosso of neussie. Klik om te vergroten... Hislordship zei: ImmortalTech zei: Bij mij noemen ze dat een power shoetoe. power heeft het zeker Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... In wat voor achterstandsbuurtje leef jij Klik om te vergroten... Achterstandsbuurtje..? Beetje hoog in je bol jonge?"
"Het werkt bij mij hetzelfde als ghb.. daar bedoel ik mee dat als het uitwerkt ik me zwaar verrot en duizelig voel. Ben al anderhalf jaar gestopt met ghb, deze week voor het eerst een doosje oxazepam gekregen van de dokter.. 1e en 2e dag gingen nog wel, 3e dag als het uitwerkt voel ik me al verrot worden. Als je met afkickverschijnselen bekend bent weetje pas wat voor rotzooi het is wat de dokter jou voorschrijft."